PROFIL MOTORKY

Indian Chief Bobber Dark Horse (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Jirka_Lisal
Vloženo 1.12.2021
Aktualizováno 1.12.2021
Zobrazeno 2 350x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Nádherný stroj, na kterém se skvěle jezdí, jen se trochu zbytečně snaží jít s dobou (velmi omezené možnosti servisu svépomocí, zbytečné elektronické fičury)

Motorka koupena od FIRMA:Indian Praha - Meteor Motor Tech C - Když k nim přijdete poprvé, skáčou okolo vás, že máte pocit, že jste středem vesmíru. Bohužel tento pocit vyprchá přesně v okamžiku, kdy jim odešlete na účet platbu za nový motocykl, čímž pro ně jak kdyby přestanete existovat. Ne, že by to velmi podobně nefungovalo i ve většině ostatních pražských obchodů, ale stejně mě to vždycky trochu zamrzí. Doplňky jsem již tedy nakupoval u Indian 1901 Pardubice, kde to má úplně jinou atmosféru.

Výška jezdce: 187 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Harley Davidson FLHC Softail Heritage Cl: Na můj vkus až moc chromu, navíc moc nemusím ten HD kult s těma jejich lebkama atd.
Indian Chief Dark Horse: Pro mě velmi nepohodlná jízdní pozice s \"vykloubenýma\" kyčlema. Nevydržel jsem na něm sedět víc jak 15 minut.
Indian Chief Vintage: Hodně vysoká cena, třásničky na brašnách :-)
Indian Springfield Dark Horse: Hodně vysoká cena, ale stejně na něj nejspíš jednou dojde :-)

První dojmy - Poctivé americké železo jen s malou příměsí plastu a elektroniky. Na bobberu je super -pohodlný posez jak v křesle v obýváku s nádherným rozhledem do krajiny.

Motorku bych doporučil pro - Pro každého, kdo umáčkne spojkovou páčku (nicméně se mi zdá, že s přibývajícími kilometry to jde čím dál snáze)

Doplňky na motorce - Dokonalý design bobberu jsem zprznil originálním sedlem pro spolujezdce a originálními ("jako koženými") brašnami, aby se na něm dalo aspoň trochu cestovat i ve dvou. Ještě bych rád plotny místo stupaček, ale dostupnost dílů z USA je v současném covidovém marasmu komplikovaná ...

Recenze

Indian Chief Bobber Dark Horse má tři jízdní režimy:
- Tour - je třeba otočit do poloviny plynu, aby se motor vůbec pohnul. Podle doporučení prodejce jsem zkoušel na tento režim jet v dešti, ale ani tehdy to nedávalo moc smysl. I v dešti se dá jet úplně v pohodě na Standard.
- Standard - naprosto boží! S krouťákem 162 Nm se naprosto bez problémů rozjedete i na dvojku a než řeknete "Indián", tak tam máte 50km/h (pořád na tu dvojku), ani nevíte jak. Pak tam dáte 3, 4, 5 ( a někdy i 6) a spokojeně si brumláte krajinou ... Když dojedete důchodce ve škodovce (nebo Hyundai), tak stačí bez podřazování o 1,5 cm pohnout zápěstím, ozve se pekelný řev a motorka okamžitě vyrazí s obrovským zrychlením dopředu - naprosto návykové
- Sport - na tento režim to především hodně řve Jinak nezaznamenávám žádný extra velký rozdíl oproti režimu Standard. Snad jen, že ovládání vyžaduje trochu více citu. Ale třeba tomuhle režimu ještě časem přijdu na chuť ...

Spojka není anti-hoppingová, takže když jsem při jedné z prvních jízd na začátku obce omylem podřadil o dvě rychlosti, tak se mi nepříjemně kouslo zadní kolo. Taky mi v zatáčce na směsi bahínka a štěrku vyplavené na silnici nedávným deštěm zadní kolo jednou pěkně podjelo. Na takové věci jsem nebyl z cestovního endura zvyklý Člověk prostě musí víc dávát pozor, kudy jede, a víc se soustředit na to co dělá - což ale vlastně vůbec není na škodu!

Po každé jízdě jsem zepředu kompletně pokrytý od much a zezadu od bláta - a to i když několik týdnů vůbec nepršelo - nechápu, kde se to bláto pořád bere

Nový Chief má kulatý dotykový displej. Ten ukazuje spoustu údajů, ale odezva softwaru je ukrutně pomalá. Má dokonce i navigaci. Do té se ale nedají zadávat háčky a čárky a bez nich navigace hledané místo nenajde - takže v ČR je prakticky nepoužitelná. Navíc samozřejmě nemá informace o aktuální dopravní situaci, takže stejně místo vestavěné navigace nakonec používám mobil v držáku SP Connect nabíjený z šikovně umístěného USB portu na přední straně nádrže (ve standardní výbavě). Osobně by mi k Chiefovi mnohem více seděl klasický analogový budík, jako má třeba Indian Scout.

Celkově mi nový Chief trochu připomíná iPhone - dokonalý hladký design, nikde nic netrčí, nejsou vidět žádné hadičky ani kabely, ale sami se nedostanete ani k baterce. Ta je zabudovaná kdesi hluboko uvnitř pod spoustou dalších modulů a dobíjí se přes konektor na vnější straně motorky. Musíte si koupit originální nabíječku nebo aspoň propojovací kabel se správným konektorem (samozřejmě úplně jiným než má nabíječka, kterou máte doma).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
nexus
nexus napsal 05.12.21 v 10:29 10b.

Klasický tvar motorky je prostě nejlepší . Moc pěkná

maroche
maroche napsal 05.12.21 v 09:10 10b.

Krasna moto. Skvely vyber. Prajem vela stastnych km. Skoda len tych skusenosti s predpredajom a po predaji, mam rovnake, zial. Pred kupou pomaly maly Boh, po vyplateni absolutny nezaujem. Mali by sme sa viac stazovat, inak sa predajcovia nezmenia.

Rinoloire
Rinoloire napsal 04.12.21 v 19:25 10b.

Závidím. Krásná mašina.

Jirka_Lisal
Jirka_Lisal napsal 04.12.21 v 10:19

Hele s tou spotřebou to není nijak strašný. Při mém stylu jízdy - režim Standard, v obci max 50 km/h mimo obec max okolo 90 km/h - mi to ukazuje spotřebu 4,9 litru/100 km. Nádrž má 15 litrů, takže na plnou ujedu skoro 300 km.

marna
marna napsal 04.12.21 v 08:51

Fantastická mašina Obdivujem odvahu majiteľa niečo takéto si pořídit
Akú máte spotrebu? Na asi 80 km mi zmizla snáď polovica nádrže, pri krotkom tempe (presne tento model).
Užívajte si tie míle, tento bobber je prostriedok na meditácie

Edit: na HD tie lebky vraj nie sú povinné

Více komentářů



TOPlist