Japonský cruiser původně pro US trh na českých tankodromech. Divnější to být nemůže, ale překvapivě to funguje.
Videa z cest: https://www.youtube...y882TotjR3bmLOEycZeA
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Dle očekávání. Cruisera/choppera jsem vždycky chtěl, ale všichni mě odrazovali, že si odrovnám záda... Trochu změna z Bandita, trochu škrtnutí spodkem padacího rámu v první zatáčce, ale po pár kilometrech si to sedlo.
Doplňky na motorce - Padáky, přešité sedlo, přídavná světla
Recenze
VTXko původně vůbec nebylo v hledáčku. Myslel jsem, že skončím s Intruderem 1500 nebo VNkem 1500 a kdyby se objevila výhodná nabídka tak snad WildStar. No ta nabídka se objevila, ale na Hondu.
Nejdřív se mi 1312 ccm zdálo málo, ale po srovnání (papírového) výkonu s VNkem a VLkem, jsem najednou objevil, že ten motor Honda neudělala špatně, právě naopak. Výkon je pro mě dostatečný, neponouká k blbnutí, což je jen dobře. O krouťáku ani nemluvě, dynamika jízdy je solidní.
Ani s těmi brzdami to není tak špatné, jak by se u jednokotouče mohlo zdát a jak někteří tvrdí. Člověk nemůže čekat závodní brzdy, ale že by to nebrzdilo se říct nedá. Co jsem zatím potřeboval, to jsem v pohodě dobrzdil.
Ovladatelnost mě taky mile překvapila. Ve vyšší rychlosti samozřejmě váha mizí, ale i při pomalé jízdě nemám problém. Jen dávat bacha na světlou výšku, která je ještě zkrouhnutá padacími rámy. Manipulace na místě v pohodě díky nižšímu těžišti, kdy se v sedě můžu pořádně zapřít.
Celkově je pro mě jízda i posez pohodlný, konečně si můžu natáhnout nohy, které mě předtím limitovaly na delších trasách. Dneska můžu prosedět na mašině celý den a s nohama žádný problém.
Design je klasický a pro mě moc krásný, barva a přídavné světla tomu jen napomáhají. Ale příliš nechápu tu plastovou věc na nádrži a trochu mrzí absence ukazatele paliva, i když se podle dobových ukazatelů stejně nedá řídit.
Supr stroj.
hodně šťastných a pohodových km. Je třeba si tu pohodu v sedle řádně užít, tak to má být .
kazdej tam skoncime
Pěknej cruiser od Hondy,jen super km.
Paráda