Prakticky jediný model který je pro mne vhodný. Velká silná mašina, vizuálně splňuje mé požadavky. V budoucnu počítám s mírnými úpravami.
Motorka koupena od FIRMA:C&C MOTO (Plzeň 26)
Výška jezdce: 203 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XV 1900 Midnight Star: Vulcan byl na prvním místě při výběru
První dojmy - První dojmy byly veskrze negativní. Bez předchozích zkušeností s velkými stroji jsem si připadal jako na býkovi, který není ochoten jakkoliv spolupracovat. Po několika desítkách kilometrů se býk poddal a jízda se stala neskutečným zážitkem.
Motorku bych doporučil pro - Po první sezóně musím konstatovat, že volba vulkánu 2000 jako prvního stroje ( pokud nepočítám Stadion na kterém jsem před 25 lety jezdil na ryby), je jedna z největších magořin jakou jsem kdy podnikl. Jak jsem ale zmínil, na nic jiného se prostě nevejdu, takže jsem si tím musel projít. Takže doporučení: pokud chceš vulkana ve dvoulitru,ziskej zkušenosti na něčem mensim a lehčím, uprav si okolí garáže ať tam nemáš hrboly, nebo pořádně cvic ať máš sílu jako bejk protože je to prostě těžká kráva a manipulace na nerovném povrchu není úplně legrace. Trochu nechápu proč nemá zpátečku. Rozhodně je to stroj pro zájemce o delší pohodové a pohodlné výlety, nemyslím že by byl vhodný pro nějakého "janka" který si chce něco kompenzovat ačkoliv vn 2000 je beze zbytku dokonalý kompenzátor čehokoliv.
Doplňky na motorce - Padáky považuji za nezbytné. Mašina i se mnou váží prakticky půl tuny a položit ji na bok není bez padáku úplně hezká představa, boční brašny jsem koupil se strojem a zadní kufr jsem dodal. Výfuk jsem měl v plánu jako další investici, ale výše zmíněný problém s motorem výfuky odsunul.
Průměrná spotřeba - 13.95 l/100km
Recenze
Mám za sebou cca 4000 mil. Převážně České středohoří a okolí. Stroj jsem si vybral proto, že při výšce 203 cm a váze 125 kg není příliš mnoho možností jak se pohodlně usadit na cruiser. Jízda s vn 2000 je překvapivě intuitivní, přes počáteční boj je velice dobře ovladatelná i když serpentiny v Krušnohoří pro mne zatím nejsou úplně jednoduché. Síla motoru je nepopiratelná a při jízdě ve dvou neocenitelná. Co se týká brzd, nemám co vytknout i když jezdím spíše pohodově a opravdový test brzd tak zatím nebyl potřeba. Spotřebu radši neřeším, ale nelze nezmínit že jsem na čerpacích stanicích poměrně častým hostem. Motor by měl být prakticky nezničitelný, ovšem v případě mého stroje v současné době řeším vodu v motoru, předpokládám, že tato závada mi byla již prodána, ale nelze to tvrdit s jistotou takže to téma nebudu rozebírat. Každopádně jsem nucen měnit vodní pumpu, sekundární pohon a vyčistit motor. Celkem nákladná oprava, ale s investicemi jsem víceméně počítal.
moc hezky ocelový kousek .
Tak ať slouží .
Nádhernej a poctivej stroj..Dej mu co mu chybí a bude ti dělat jen radost
Pořádná lokomotiva. Klasicky samé železo, minimum plastů
Pořádný japonský kladivo pro pořádnýho chlapa.Jen super km.