Okruhovka, lamináty Sebimoto, 22mm radialní přední brzdová pumpa, upravený podsedlák, pancéřované brzdové trubky.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Motorka nijak nepřekvapila pač jsem jich v minulosti již několik (ZX-7R) vlastnil. Motorka je težší což je problem při manipulaci a otáčení se na místě, při jízdě to nahrazuje dobrý podvozek který má dobrou stabilitu v zatáčkách.
Doplňky na motorce - Pancéř hadice brzdy a spojka od firmy HEL, předni kolečko JT o 1 zub méně, koncovka vyfuku Viper. Do budoucna bych chtěl pořídit svody s koncovkou RP tuning.
Recenze
Do této motorky jsem se zamiloval hned jak jsem jí viděl poprvé ma motosalonu v ´96tým. Je to srdcová záležitost, a po ZX9R a ZX10R jsem se k ní opět vrátil.
Na motorce se cítím dobře a vyhovuje mi-tak proč to měnit.
Motorku jsem po koupě celou rozdělal a udělal co bylo třeba-vidlice, ložiska kol, uložení kyvné vidlice, uložení zadního tlumiče, ložiska přepákování, pneumatiky, a náplně.
Po kompletním rozebrání jsme proměřil rám, stopu, celkovou délku atd abych zjístil stav rámu a případně ho vyměnil, což nebylo třeba, vše se zdá v pořádku.
Další důležitá údržba byla u předních třmenů, komplet rozebraný a vyčištěný-člověk jen zírá kde se to černisko tam vzalo.