renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XRV 750 Africa Twin (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Žanynek
Vloženo 14.8.2021
Aktualizováno 16.8.2021
Zobrazeno 2 756x
HODNOCENÍ PROFILU OD 39 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Kus železa a jednoduchosti. A v jednoduchosti je krása...

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - První jízdy byla hodně opatrné jelikož je to moje první velká motorka. Teda když opomenu babety, čízi a krosky made by fechtl. Je to jak randit ve dvaceti s pětačtyřicítkou. Hodně vás naučí. Ale světe div se sedla jak pr..el na hrnec.

Doplňky na motorce - Vyhřívané hefty, voltmetr, rozšířené stupačky, ochranný rám

Recenze

Láska na první pohled. Poprvé jsem jí viděl na živo u kamaráda a bylo rozhodnuto. Tohle monstrum chci. První rok vlastnictví nájezd 12000 km a to jen po ČR. Zatím ježdění primarně po silnici. První zkouška na polňačce neskončila, teda pro mě, moc dobře. A pár dní jsem si prostě nemohl pořádně sednout na pr..l. Holt všechny začátky jsou těžký.
Co se týká jízdních vlastností tak je to prostě klasika Afrika a jen bych opakoval co všichni ví. Ale motorka samozřejmě dostala i patřičný servis a když píšu patřičný tak jsem ještě hodně skromej. První rok vlastnictví dostala komplet servis olejů, repase předních vidlic, ložiska kol a lakování kapot s polepem. Klasika výměna regulátoru ale jen pro jistotu. Další v řadě montáž vyhřívaných heftů a natažení vlastního svazku el. do masky pro případnou montáž dalších doplňků. Pneu Shinko 704/705. To by byl první rok. Na konci sezony 2020 byla zjištěna větší vůle drážkové hřídele. Rozhodnuto motor ven a komplet GO at se člověk nenudí když se nejezdí. Jenže to byl teprve začátek. Motor rozdělán a provedena výměna ložisek, pístních kroužků, těsnění, oprava sedel ventilů a mytí, mytí, mytí. Jenže ouha zjištěno poškození 4 . kola převodovky a po 4 měsíčním hledání, čekání a potávání jsem sehnal nové a motor jsem mohl poskládat. Během toho ještě nalakovány boční víka motoru a proveden repas karburátorů i s utrazvukem. Jediné co jsem neměnil byla spojka. Jenže já se u čekání na díl motoru trošku rozvášnil a skončilo to GO komplet celé motorky počínaje od pokovení všech šroubů a matek. Přes lakování rámu až po nové ráfky, řetězovku, sedlo konče víčkem nádrže. Včetně eloxování kyvky a nových výstažných origo samolepek. Následné seřízení. Ale dílo se uspěšně podařilo a přes nemalé investice a spoustu času , piva (někdy i něco ostřejšího) jsem letos vyjel v plné kráse.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Fratr
Fratr napsal 30.01.22 v 17:38 10b.

Tomu říkám zápal Opravdu jsi se nenudil a výsledek stojí za to Ať ti dobře a dlouho slouží!

Sijux
Sijux napsal 05.10.21 v 08:21 10b.

nádherná práce. Motorka jako nová. Krásná a kultovní s duší

Žanynek
Žanynek napsal 28.08.21 v 08:36

Dikec všem ...až sem to upřimně nečekal ale potěší to a za tu dřinu to stálo..

findejs1310
findejs1310 napsal 19.08.21 v 21:06 10b.

Tak nějak trochu vííííc hezčí než ta nová
Super práce

tomiK9
tomiK9 napsal 19.08.21 v 06:54 10b.

Více komentářů



TOPlist