Kus železa a jednoduchosti. A v jednoduchosti je krása...
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - První jízdy byla hodně opatrné jelikož je to moje první velká motorka. Teda když opomenu babety, čízi a krosky made by fechtl. Je to jak randit ve dvaceti s pětačtyřicítkou. Hodně vás naučí. Ale světe div se sedla jak pr..el na hrnec.
Doplňky na motorce - Vyhřívané hefty, voltmetr, rozšířené stupačky, ochranný rám
Recenze
Láska na první pohled. Poprvé jsem jí viděl na živo u kamaráda a bylo rozhodnuto. Tohle monstrum chci. První rok vlastnictví nájezd 12000 km a to jen po ČR. Zatím ježdění primarně po silnici. První zkouška na polňačce neskončila, teda pro mě, moc dobře. A pár dní jsem si prostě nemohl pořádně sednout na pr..l. Holt všechny začátky jsou těžký.
Co se týká jízdních vlastností tak je to prostě klasika Afrika a jen bych opakoval co všichni ví. Ale motorka samozřejmě dostala i patřičný servis a když píšu patřičný tak jsem ještě hodně skromej. První rok vlastnictví dostala komplet servis olejů, repase předních vidlic, ložiska kol a lakování kapot s polepem. Klasika výměna regulátoru ale jen pro jistotu. Další v řadě montáž vyhřívaných heftů a natažení vlastního svazku el. do masky pro případnou montáž dalších doplňků. Pneu Shinko 704/705. To by byl první rok. Na konci sezony 2020 byla zjištěna větší vůle drážkové hřídele. Rozhodnuto motor ven a komplet GO at se člověk nenudí když se nejezdí. Jenže to byl teprve začátek. Motor rozdělán a provedena výměna ložisek, pístních kroužků, těsnění, oprava sedel ventilů a mytí, mytí, mytí. Jenže ouha zjištěno poškození 4 . kola převodovky a po 4 měsíčním hledání, čekání a potávání jsem sehnal nové a motor jsem mohl poskládat. Během toho ještě nalakovány boční víka motoru a proveden repas karburátorů i s utrazvukem. Jediné co jsem neměnil byla spojka. Jenže já se u čekání na díl motoru trošku rozvášnil a skončilo to GO komplet celé motorky počínaje od pokovení všech šroubů a matek. Přes lakování rámu až po nové ráfky, řetězovku, sedlo konče víčkem nádrže. Včetně eloxování kyvky a nových výstažných origo samolepek. Následné seřízení. Ale dílo se uspěšně podařilo a přes nemalé investice a spoustu času , piva (někdy i něco ostřejšího) jsem letos vyjel v plné kráse.
Tomu říkám zápal Opravdu jsi se nenudil a výsledek stojí za to Ať ti dobře a dlouho slouží!
nádherná práce. Motorka jako nová. Krásná a kultovní s duší
Dikec všem ...až sem to upřimně nečekal ale potěší to a za tu dřinu to stálo..
Tak nějak trochu vííííc hezčí než ta nová
Super práce