renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CRF1000L Africa Twin (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kozička750
Vloženo 9.5.2021
Aktualizováno 2.11.2022
Zobrazeno 1 468x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Prostě Afrička. Domnívám se, že nejzdařilejší novodobý ročník pro ty, kteří nemají v lásce miliony elektroniky. Pouze odpojitelná ABS a 3 různé módy antihrabu. Nic víc, nic míň. Nepotřebuje před každou louží stát 5 minut a nastavovat tlačítka a vhodný rež

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:DENAR (Kosmonosy) - Koupena nová

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - Okamžitě mi padla do ruky, okamžitě mi srostla s tělem.

Motorku bych doporučil pro - Pro dobrodruhy ?

Doplňky na motorce - Bohužel jako u všech dnešních motorek dostaneš v krámu stroj, kterej když nechceš jezdit pouze na asfaltu, musíš alespoň trochu dovybavit.
Ještě v prodejně byly domontovaný vyhřívaný hefty - originál Honda, který doporučuju - jsou tenčí než od jiných výrobců. Padáky jsem dal na nádrž a motor (Touraplech)
První pád v terénu a hned jsem urval blástr - maj to blbě vyřešený, takže jsem dokoupil trubkový chrániče Hebco-Becker. A taky jsem zvyklej v terénu na vyšší řídítka, tak jsem je malinko podložkama zvednul.

Už se mi podařilo promáčknout svody, takže určitě budu shánět lepší AL krytí motoru... No a samozřejmě jsem sundal hned silniční gumy a dal tam chlupatý. Jsem nejvíc spokojenej s Continental TKC 80, na asfaltu držej jak přibitý a v terénu paráda.

Recenze

Proč jste si vybral tento stroj?
Protože jsem Afričan tělem i duší a jakmile jsem se dozvěděl, že se Africa bude znova vyrábět, tak jsem měl radost jak blázen a štěstím jsem byl bez sebe. Začal jsem šetřit jak cvok, abych si ji mohl pořídit. Je to prostě motorka, která na trhu chyběla a chlapci od HONDY ji přesně zasadili do segmentu, který mě osobně chyběl.

Pokud máte už něco najeto, jaké jsou Vaše zkušenosti? Jízda, motor, brzdy, podvozek, ovladatelnost, spolujezdec, úložný prostor, spotřeba, servis a poruchy. Zkuste se rozepsat...
Tak jako na všech Hondách co buď v garáži mám a nebo jsem kdy měl, je to vždy perfektně vyrobená mašina bez sebemenších problémů. Jezdím s ní tak 80% terén, 20% asfalt a vše zvládá výborně.

Kde se motorka cítí nejlépe a kde naopak ne? Terén, silnice, město...
Cítí se nejlíp v terénu a ve městě dokáže taky kličkovat jak štika
Na dálnice s ní nejezdím.

Dá se s moto i dobře cestovat?
Není to parník jako GéeSo, takže občas tu rozcvičku na ní potřebujete, ale proboha kdo by pokukoval po Africe a chtěl by na ni jen sedět jak pecka ?

Teď je vlastně otázka, jestli je můj výplod tady aspoň trochu objektivní. Asi ne. Jsem do Afrik zamilovanej hned od prvního roku, kdy začali jezdit na Dakaru a mě se pak v roce 1988 dostal přes kamaráda časopis Motorrad, kde byl velkej test 650tky a tím začala moje láska na celej život ...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Splatterhouse
Splatterhouse napsal 11.05.21 v 21:29 9b.

Afrika je dobrá..taky jsem ji měl a byl jsem celkem spokojený. Do terénu to sice už úplně není, ale dá se.., tak at slouží

Nafťáček
Nafťáček napsal 11.05.21 v 19:21 10b.

Miluju tuhle mašinu a po 30ti tisících i miluju ten svůj automat. Jasně ...kládu přejedeš blbě ale jinak obrovská pohoda i v terénu . Tam jsem předtím nikdy nejezdil a v padesáti mě tam právě dotáhla ATAS...

CRF1000
CRF1000 napsal 11.05.21 v 17:27 10b.

mám to úplně stejné, bez elektroniky...konečně po delší době ( a množství skůtrů) opět jedna s řadící páčkou

findejs1310
findejs1310 napsal 10.05.21 v 20:25 10b.

No pěkně ji dáváš

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 10.05.21 v 08:40 10b.

super

Více komentářů



TOPlist