renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 1200X Crosstourer (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník JS
Vloženo 5.4.2021
Aktualizováno 18.8.2023
Zobrazeno 952x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Honda VFR1200XD rok 2013 LimitedEdition v černé barvě, spolehlivá cestovní motorka v automatu DCT se super motorem,

Více fotografii

Motorka koupena od Moto Vlašim; Pavel Čáp; - Prodej bez problémů, nakonec prodejce vyřídil všechny papíry i přepis a moto mi přivezl domů, moto dovezl z DE jen k ní nebyli žádné informace o posledním servisu.

Výška jezdce: 184 cm

První dojmy - Zatím mám najeto pár Km tak si na sebe trochu zvykáme .Ovladatelnost je super jen je opravdu trochu těžká a tak se stím musí počítat při manipulaci na místě. Automat režim D-asi mysleli Dálnice a S-silnice. Do terénu to opravdu není max nějaká šotolina k chalupě.

Doplňky na motorce - Kufry Givi V47NNT a v37NNT plus držáky ty má givi na tenhle model vychytaný jsou demontovatelny za minutku, držák a nabíječka mobilu, padací rámy Givi, přídavná světla Piaa. Výfuk Arrow s db killerem.Zvuk je s ním hezčí, trochu hlubší a i bez db kileru není moc uřvaný. Hlavně je ten výfuk poloviční proti originálu, který mám pro jistotu schován. Dále Plexi Givi VarioScreen skoro bych řekl povinnost pro ročníky 2013-2015 které mají plexi bez nastavení výšky, zlepší komfort cestování o 50%

Průměrná spotřeba - 7.01 l/100km

Recenze

Původně jsem po prodeji CBR1100XX přemýšlel o koupi VFR1200F, ale protože se snažím trochu cestovat tak nakonec výběr padl na VFR1200XD. I když původně automat DCT nebyl v plánu tak zrovna byl v nabídce zajímavej kousek LE -LimitedEdition za dobrý peníze a tak nakonec skončil v garáži . Motorka je dost těžká ale opravdu HODNĚ těžká je třeba s tím počítat při manipulaci na místě.Spotřeba je okolo 7l/100. Automat DCT je super, ale je třeba si na něj zvyknout, jezdím na S plus podřazuji tlačítkem. (D je tak na dálnici hned zařadí 6 ale pak začne mlátit kardan kterému se to moc nelíbí) .
Přední stupačky při zastavení jsou v úrovni kotníků a kontakt nelze občas vyloučit , chce to boty s ochranou kotníku v keckách si dávám pozor. Zvykl jsem si poměrně rychle a už bych zatím neměnil. Na rozdíl od ostatních HOND s duálem je tady přední brzda samostatná a zadní je propojená i s přední brzdou.Kontrola trakce občas někde pomůže hlavně na trávě a štěrku. Do terénu to opravdu není max nějaká šotolinka.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 08.04.21 v 10:04 10b.

Více komentářů



TOPlist