renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi V85 TT (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník vitik
Vloženo 2.4.2021
Aktualizováno 16.8.2021
Zobrazeno 5 121x
HODNOCENÍ PROFILU OD 33 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 07.10.2021, Uskutečněno: 07.10.2021, Stav tachometru: 9317 km, Zhlédnuto: 25x


Přichází podzim, čas výroby vína, pálení kořalek, prodlužujících se nocí a zkurvenýho počasí. Aby jste za těch dlouhých večerů mohli u popíjení těch kořalek co číst, vzníká následující traktát. Plánuji už delší čas zhodnocení , pokud možno objektivní, které by mohlo dejme tomu pomoci potenciálním zájemcům o tento typ motocyklu pomoci při výběru vysněné strojovny, za kterou vydají nemalý obolus a stráví spolu nemálo času. Je to vlastně skoro jako vstup do manželsví, když si přebíráte novou motorku na saloonu. Není mým úmyslem nic zatajit, někoho nebo něco pomlouvat , špinit, děsit malé děti. Ale ani vychvalovat a připisovat neexistující kladné vlastnosti a glorifikovat kdejakou pitominu. Tak úvodní formality za mnou a pojďme na to.
Motocykl Moto Guzzi V85TT v provedení Centenario podléhá emisní normě Euro 5 jsem převzal 20.4.2021 po druhé hodině odpolední spolu s originálními díly místo namontovaných příplatkových a deseti lahváči od pana Průchy. Na tachometru bylo asi 6km, které byly najeté po zprovoznění mechanikem a v nádrži asi co nachčije kůň , tedy tak na 20km.
Provozní podmínky: Motocykl provozuji pokud možno na Shell V power racing 100. Chtěl jsem jej původně na něj jen zajet, ale nějak se to vymklo. Navíc byl během korony benzín docela levný. Olej byl vyměnen po záběhu v motoru, převodovce a kardanu. Spojka je suchá. Olej full syn 10W60 v motoru jsem si vyměnil ještě v půlce servisního intervalu na doporučení servisu. O oleji tady bude řeč ještě hodně.
Já spíš než na vytáčení od rána do noci sázím spíš na lehce svižnější, leč plynulou jízdu. Nastavení odpružení je standard, chvilku jsem ho zkusil vzadu přitvrdit pro jízdu se zavazadly, ale místo medaile ze závodu moto GP, se dostavilo jen otravné drncání. Kdo není fakt podvozkový guru Jára, ať do toho radši nesahá.
Takže, co by mohlo koupěchtivého moto turistu překvapit, na co se při zkušební jízdě nepřijde?
Příjemně:
+posaz. Dáte si okoldýlerní zkušební hodinku, ale turistika jiná disciplína.
+povrchová úprava. Po roce provozu vypadá jako nová. Nic zásadně nematní, ani se nic neoleštilo. Snad jediné slabé místa, je ten dekl s orlem, kam lítá bordel od předního kola a kolena výfuku, který je na tom s nalepováním bordelu podobně a navíc jsou pekelně horká.
+ventilky na kolech. Jsou vyvedené do boku, dobře se nasazuje hadička, kontroluje tlak i doplňuje vzduch. Úbytek tlaku časem je mírný, nějaká ta desetinka do měsíce.
+Tempomat se znaží držet nastavenou úroveň do kopce i zpomalovat dolů, takž v obci zafixuju a ani televizní kokot z Říčan mě nenachytá na švestkách.
+pod sedlo se dá krom nářadí vrazit i malá lekárnička a telefon na dokrmovací USB port a přes BT MIA navigovat.
+ Navigace sice neumí provoz a uzavírky, ale ty navigační šipky na display jsou super a stiskem tlačítka se dají přepnout zpět na normální zobrazení otáčkoměru. To se mi hodně líbí. Cestování to ulehčuje a po vypnutí zapalka u benzínky se to zase obnoví a jede se dál.
+Noční provoz.Světlo svítí, a to tak, že opravdu dobře. Jasné bílé, do dálky i šířky. To se povedlo. Na denní svítí i zadek a v tunelu se přepíná režim displeje, přepínání režimů jde nastavit v menu.
+Ochrana pastelek, čímž se myslí dolní končetiny před nepřízní počasí. Najmě deštěm.
+Zužování poserporužků v zatáčkách. To není pochvala jen pneu Dunlop, které drží na suchu i mokru, ale i jejich dlouhodobé výdrže a konstrukce motorky, kde se mi ještě nepodařilo ničím v zatáčce škrtnout .
+Stabilita. Jakkoliv je to zdánlivém rozporu s předchozím bodem. Na dálnici nastavit tempomat a pustit řídítka a v klidu si můžu pozměnit polohu, poopravit oděv, nebo jako recesista tančit u hudby do helmy a předstírat čtení knihy, kterou vytáhmu z mezery mezi plexi a palubkou, čímž s oblibou děsím okolo jedoucí řidiče. A i přejetí příčné spáry se dá v poho ustát. Moc příjemné překvapení.
A teď to horší, na co se určitě majitelé jiných značek škodolibě těší a potenciální zájemci by to měli pečlivě uvážit, zda jim to za to stojí. Nebo by je to mohlo v dlouhodobé perspektivě nasírat až k nevydržení.
Ale to až jindy, protože je potřeba to teď uložit...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
DejvGSR (52) napsal 07.10.2021 v 14:25

Hmmm, dobré čtení, čekám na pokračování.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Zima zima zima

    Končí teplé počasí a nachází dvě roční období, které se musí přežít než motorky. Zima a zkurvená zima. Takže myčka, natankovat 100 benzín a pod plachtu. :-(

    Typ: Údržba
    Vloženo: 15.10.2023
    Uskutečněno: 15.10.2023
    Tachometr: 23729km
  • Jak jsem se nestačil divit

    Dneska výlet do Slavonic, paráda. Pole voní, lesy voní a telefon zvoní. Zrovna zastávka v místě, kam mě zavedla objížďka Hrotovic. Volal mi týpek z Motokotoučů. Alternativa k zamítnutí reklamace. Přesně popsal jak jasnov

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 25.07.2023
    Uskutečněno: 25.07.2023
    Tachometr: 20960km
  • Servizio di garanzia e reclami

    Trvalo to déle než obvykle a po roce a čtvrt jsem se dostavil k servisu do Sušice. Předmětem činnosti byl servis ve 20000km jakož i reklamace předních kotoučů. Z bydliště jsem vyjel v úterý po práci s tím, že přespím u

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 17.07.2023
    Uskutečněno: 12.07.2023
    Tachometr: 20102km


TOPlist