renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi V85 TT (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník vitik
Vloženo 2.4.2021
Aktualizováno 16.8.2021
Zobrazeno 5 104x
HODNOCENÍ PROFILU OD 33 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Nákupní rádce II.-chapter "to se nepovedlo"

Vloženo: 07.10.2021, Uskutečněno: 07.10.2021, Stav tachometru: 9317 km, Zhlédnuto: 51x


Tahle motorka bude asi hodně rozdělovat lidi, ve smyslu názoru na její spolehlivost. Asi jako starší Alfy Romeo, nebo tak něco. Některé její části jsou tak nějak křehčí...
No ale popořadě:
-Přední blatník. Originální zoban je nasazený asi čtvrt kilometru nad kolem, jak u motorky na Dakar. To je úplně na prd. Naštěstí se nechá dokoupit přední blatníček krásně kopírující kolo z nějaké Aprilky původně , který špinění motoru výrazně omezí. Za 1200,- nejlepší investice.
-Čelní štítek. Původní plexi bylo úplně na hovno a i to zvýšené z verze travel je na hovno. Záleží tedy na výšce člověka, ale kombinace mojí výšky a Shark Evo One II je nesnesitelná. hluk už od 60km/h a nad stovku se to nedalo vydržet. Zakoupeno plexi ISOTTA SC89FC. Je stejně vysoké jako Travel plexi a za polovinu. Světe div se, hluk mnohem menší. MG doporučuje nepřekračovat s vyšším plégem 160km/h.
-Příplatkové prcátka. Stojí míň než lístek do kina, ale přes 160km/h se to pravé přihýbá. Teda zkusil jsem to jednou, ale dobré vědět.
-Olej. S ním jsou problémy 2. První je, že olej se rád podívá skrze spalovací prostor do světa . Průměrně emigruje tak 0.1-0.2l/1000km. Podivil jsem se, proč taková nevýkonná plečka potřebuje dolévat drahý 10W60 a s tím souvisí druhý problém.
- Ital, který nemá rád teplo. Zakoupením teploměru oleje za 1600,- jsem krom svých steampunkových tužeb po ručičkových budíčkách začal pozorovat teplotu motoru skrze olej. A zajímavá věc. Poprvé jsem si toho všimnul při Moravské 300, jeté ve velkém vedru. Při přidání plynu se začaly ozývat od hlav cvakavé zvuky, jako by ventily chtěly opustit motor. Za chladnějšího počasí nic. A teď, na podzim, když jsem jel navštívit jedno místo v Brně, o které je takový zájem, že se naň stojí fronty zase. Skončil jsem v zácpě tak husté, že ani na motorce nešla projet. Podle apky jsem v ní byl 800sekund. Za tu dobu se podle teploměru olej ve vaně zahřál z běžbých 110-120/když zatopím/°C na 130°C. A opět po přidání cvakot jak sviň, ale jak se motor jízdou ochladil, uklidnilo se to. Vysvětluji si to tak, že motor fičí na volnoběh v režimu nějaké chudé směsi, což zahřívá motor a s nedostatkem chlazení při stání v koloně se takhle brutálně zahřívá olej. Co to je za cvakot, ventily nebo něco jiného, nevím. Ale pramálo se mi to líbí. Podle mechanika to prý nic není, ale nic nedělá takový hluk.
Poruge in nassom aparatula:
Z poruch mě potkal zatím jen vypadlý šteft z pantu na kufru. Nekompatibilní MIA krabička ze starého modelu byla na garančce vyměněna za novou funkční, jinak nic. Žádné elektrické duchy zatím nepozoruji, z čehož jsem měl největší strach.
No vlastně ještě plyn jde trošku ztuha, ale to už jsem si zvyk a kontrola trakce funguje na vagínu, úplně to scípá motor, namísto odebrání přebytečného výkonu.
Obecná spolehlivost: z pročtených recenzí a viděných moto jsem viděl následující průsery:
Popraskané sklo na čelním reflektoru, nájezd cca 14000km. Polykarbonát je hajzl, jestli nebyl nalakovanej z fabriky, nebo to někdo čistil benzínem, nevím.
Uživatel FCB Pavel Z-po 14 dnech měla vadu motoru a 4 měsíce čekání na opravu
Roman M-odešel regulátor dobíjení po 1000km, aniž zmínil, kam odešel
Pavel Š- po dvou měsících zadřené ventily , oprava v nedohlednu
Závěr:
V85TT je cestovní motorka s ucházejícím pohodlím a dobrým podvozkem, jejíž malé nedostatky jsou odstranitelné celkem za bakšiš a jedním velkým nedostatkem, křehkým motorem. Jako fakt už skoro nevěřím, ža dá mých obligátních 50000km / 5 let. Pokud ano, za cenu velmi citlivého zacházení. Jet 1000km stošedesát po dálnici, tak to určitě nedá, dlouhodobě určitě ne.

Hodnocení (2x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
MJ_72 (0) napsal 09.06.2022 v 12:19

Zdar, já mám na TT aktuálně asi 21 000 km a většinu toho komentáře neberu... jo, má svoje mouchy, ale rozhodně to není špatný stroj, naopak. Za celou dobu jsem řešil jen běžný servis a záruční prohlídky. Olej trochu žere z podstaty a cvakání ventilů ve vedru opravdu řeší 100 okt. benzín. Jinak mě vyhovuje i ten originál plexi, ale je to o výšce postavy. Jinak zpracování motorky a pohodlí na ní je za mě excelentní

Pajinex (12) napsal 10.11.2021 v 16:53

Řada užitečných poznatků, díky za ně. Jen si občas kladu otázku, proč na ní ještě jezdíš, když je potřeba dolévat deci až dvě drahého oleje (300Kč/l je drahý?), upadne pant od kufrů, něco se někomu vysere, 160 km/h dlouhodobě odsere motor, plexi je na hovno (mně vyhovuje) aj. Přehřívání vzduchem chlazeného motoru bez olejového chladiče ve vedrech se dalo čekat, řeší to dle Talošů víceoktanový fuel. Nebo deCat s bohatší mapou. Tvůj názor Ti neberu, ale přijde mi, že pro stromy možná nevidíš les. Svý mouchy jako každý bike má, nicméně mně po víc jak 10 tis. olej vůbec nebere a nic se nesere. Jasně, není všem dnům konec. Na italských fórech borec najel za dva roky kilo a dle svých slov měnil jen kříže v kardanu. Mě ta motorka hodně baví, nežere, těší mě kardan, má velmi dobré šasi a je pěkná. A to jsem jich za cca deset let vyzkoušel asi tři sta.

1 reakce

vitik
vitik 25.11.2021 v 08:19

Olej 10W60 je spíš za 450,-, pant od kufrů Urban upadl kde komu, plexi jsem vyměnil, Isotta je navíc o půl levnější, takže teď už spokojenost. A dlouhodobě honit vzducháč je blbost. Srovnatelný motor, bych řekl, je sportster 883 od H-D a ten se dlouhodobým ježděním 160+km/h dá oddělat taky. Nějak jsi nepochopil, že si nestěžuju, nýbrž sumarizuju zkušenosti. A i ty špatné. Nic není dokonalé a zatím mě ta motorka baví. Co bych si opravdu postěžoval, je výkon, úplně moc ho není. Ale s tím jsem to koupil, abych nelítal jak cvok a nezraqil se.....


Mašer. (23) napsal 12.10.2021 v 18:19

Má tento stroj olejový chladič? Pokud ne, možná by se tím leccos vyřešilo

VK_CZ (2) napsal 08.10.2021 v 10:03

To cvakání pozoruju na mojí V7 taky, když je horko a stojím ještě k tomu v koloně. Letos se mi to ale stalo jen 2x, musí být fakt horko. Po chvilce jízdy a ochlazení motoru je to už OK. Takže asi vlastnost MG motorů. Přeju hodně spokojených km a s tou životností bych to tak černě neviděl.

Bradkoun (15) napsal 08.10.2021 v 07:06+1

Tohle je smutný čtení. Ten olej by mě štval. Přeci s sebou nebudu vozit na dovolenou litrovku navíc. Někde jsem četl, že TT má jenom 1,8 l náplň. To je na vzduchem chlazený motor nehorázně málo.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Zima zima zima

    Končí teplé počasí a nachází dvě roční období, které se musí přežít než motorky. Zima a zkurvená zima. Takže myčka, natankovat 100 benzín a pod plachtu. :-(

    Typ: Údržba
    Vloženo: 15.10.2023
    Uskutečněno: 15.10.2023
    Tachometr: 23729km
  • Jak jsem se nestačil divit

    Dneska výlet do Slavonic, paráda. Pole voní, lesy voní a telefon zvoní. Zrovna zastávka v místě, kam mě zavedla objížďka Hrotovic. Volal mi týpek z Motokotoučů. Alternativa k zamítnutí reklamace. Přesně popsal jak jasnov

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 25.07.2023
    Uskutečněno: 25.07.2023
    Tachometr: 20960km
  • Servizio di garanzia e reclami

    Trvalo to déle než obvykle a po roce a čtvrt jsem se dostavil k servisu do Sušice. Předmětem činnosti byl servis ve 20000km jakož i reklamace předních kotoučů. Z bydliště jsem vyjel v úterý po práci s tím, že přespím u

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 17.07.2023
    Uskutečněno: 12.07.2023
    Tachometr: 20102km


TOPlist