Ideální skútr do města i mimo město, prostě dva v jednom.
Motorka koupena od FIRMA:Moto Ostrava autorizovaný dealer H
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Piaggio Beverly 350: Skončila výroba
První dojmy - Dílenské zpracování tradičně u Hondy na dobré úrovni, jízdně jde o kompromis mezi sportovní (pokud se to tak dá u skútru nazvat) a komfortní jízdou, praktická vychytávka v podání chytrého klíče a elektricky výsuvného větrného štítu.
Recenze
Zatím jen krátce, jelikož jsem v záběhu.
Vybral jsem si Forzu 350 kvůli dobrým zkušenostem se značkou Honda. Chtěl jsem něco do města i mimo něj, dost svižného, aby se tím dalo plynule stačit provozu a byla tam i nějaká rezerva. Chtěl jsem něco přívětivého s úložným prostorem. Vyšly mi z toho skútry kolem 300 ccm. Větší obsah už byly rozměrnější stroje a menší málo výkonné.
Zatím mám málo najeto a to ještě v režimu záběh, tak k jízdním vlastnostem jen krátce. Podvozek se chová komfortně na danou kategorii a při tom drží dobře stopu, brzdy potřebují na to, aby se více zakously větší sílu, ale to se možná ještě zajede. Motor přede jako kotě, vibrace jen na volnoběh jinak jede sametově, plynulý nárůst výkonu, taktéž spojka zabírá v podobném stylu. Aerodynamická ochrana je na vysoké úrovni a je poznat, že si na tom v Hondě dali záležet.
Forza je dobře vybavená, elektricky ovládaný větrný štít tlačítky na levém řídítku je návyková záležitost, pak bez klíčové ovládání je fajn vychytávka. Panel ukazuje toho mnohem více, než by běžný smrtelník potřeboval, takže tady není co vytknout.
Co bych vytknul je umístění ovládání mobilu v levé dolní části řídítek, při použití většího rejdu si s tím klepu do kolena, takže to budu muset předělat a u tak prestižního skútru bych očekával osvětlení úložného prostoru, které tam není, Další výtku zaslouží zpětná zrcátka, která jsou sice efektní s blinkry a denním svícením, ale je v nich mnohem méně vidět co se děje za mnou, než jsem zvyklý a člověk musí více pracovat hlavou i celým trupem, aby viděl vše co potřebuje, asi to budu řešit vlepením malých přídavných zrcátek.
Vzhledem k tomu, že se s tímto skútrem dá bez problémů i cestovat, tak chybí v příslušenství od Hondy cokoli co by umožnilo přidat navigaci.
paráda taky už mám a dělám přípravu na zimu
Jak mám navigaci je v deníku, žádné origo ani neorigo boční kufry na F350 nejsou, jen brašna do tunelu, je třeba si vybrat kufry podle libosti a samo domo vyrobit držák nebo si ho od někoho šikovného nechat udělat.
zacatkem rijna mne ceka forza 350, da se na ni sehnat kompatibilni bocni kufry ? taktez snanim neco pro uchyceni mobilu/navigace. Topcase budu mit origo, jsem z Brna
Supr!!! Pěkný, účelný, vkusný