Jawa 350/634-7 dovezena z Litvy
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Vzpomínky na autoškolu, dobrej zvuk, nostalgie
Recenze
Kdo by neznal třistapade? Hlavní důvod koupě byla touha po něčem starém a českém. Na Jawa 500OHC nebyly peníze a 634 je poměrně opomíjený stroj, který časem získá na hodnotě. Vlastně se mi nejprve naskytla možnost koupit sidecaru, no a až pak jsem k ní hledal motorku - no pohádka naruby. Motorka teď čeká na svůj čas v garáži, aby prošla větší renovací. Za třiapůlou se dneska už většina lidí otočí.
Super Jawka! Mám na svoji bývalou 634-ku r.v.1980 pro ruský trh (štítek na krku byl v azbuce) jen ty nejlepší vzpomínky, najeto na 3 generálky motoru cca 84.000km od 1985 za komančů až do 1998 po revoluci. Jen to zapalko-kladívka v kombinaci se 6-ti voltem. V tom jsem byl v sezóně zalezlej tak 2x do týdne. A světla. Pokud jsem s kamarádem, který měl jednu z prvních už 12V 638-čku, jezdil trochu dál za holkama, tak noční návraty jel křížem za mnou a svítil. Trochu závidím a přeju hodně radostných relaxačních kilometrů.
ať slouží
Prajem veľa radosti s motorkou
Povedal by som, že Jawa 350 634 už má veľmi vysokú cenu aj dnes. V podstate je to jediná 350-ka, ktorú by som bol ochotný vlastniť - je veľmi pekná. Modely 638, 639, 640 mi pripadajú ako kedysi facelift Tatry 613 - auto už bolo dávno morálne zastarané a v Kopřivnici sa ho snažili nejako zachovať aj v 90-tých rokoch. V porovnaní s vtedajšou konkurenciou (BMW...) bola tak trochu...
Ak by Jawa 350 skončila typom 634 a potom by prišla nejaká modernejšia motorka... Škoda... V Jawe určite v tej dobe mali na to vyrábať niečo lepšie, ale doba tomu nepriala.
Ak Váš vek z profilu je reálny, tak sa celkom divím, že ste ešte v autoškole jazdil Jawou 350 . U nás sa vyradili pred veeeeľa rokmi. Ja som robil VP sk "A" v roku 2003 a tuším už vtedy 350-ky vyraďovali. Potom prišli Hondy CBF600 a podobné mašiny.