Royal Enfield Interceptor (2019)

Vlastník Bicista
Vloženo 12.1.2021
Aktualizováno 31.8.2021

Rozloučení s motorkou Royal Enfield Interceptor

Vloženo: 20.08.2021, Uskutečněno: 20.08.2021, Stav tachometru: 7450 km, Zhlédnuto: 31x

Co dodat, dnes jsem se po 8 měsícíh a s 1500 najetých km s Royal Enfield Interceptor rozloučil a prodal jsem jí novému majiteli. koho zajíma co mě k tomu vedlo. Je to jednoduché, nepropadnul jsem tomu motorkaření, na dlouhé výlety jsem zjistil že nejsem. Poseroutkový jízdní styl jsem neodboural a na nucené vyjiždky jen proto, že mám moto mi přišlo, že je moc drahý a luxus si udžovat tuto moto v garáži. Je to krasny stroj, ma své ale, pohled krasný, zvuk noblesní, na dlouhé cesty tomu musí člověk ledasco odpustit, i když je motor nový pořád Vám to připomene, že nesedíte na moderním stroji, plneho pohodlí a vychytávek moderní moto doby. Neni to pro každého.
Kdo jí miluje neřeší, kdo má rád, že je terčem pozornosti, když ji někde zaparkuje, a těší ho zvědavost je to moto pro něj. Na jízdy kolem komína a do města mi to přišlo nakonec jako zbytečnost a proto jsem ji pustil dál. Na dvě kola jsem nezanevřel, akorad už mě teď motorkoři nebudou zdravit a budou mě mít za lůzu na dvou kolech. Jdu do skůtru Honda 125 pcx. Do města a okoli bude stačit a může ho použít i manželka se sk.B, takže mu nebude tak v garáži smutno a bude mít větší využití. Tak pic pravý motorkáři a kolama dolů :)

Rozsáhlejší recenzi po zkušenostech jsem doplnil k motorce

Codo (354) napsal 26.08.2021 v 10:58+1

Nevěř pesimistům. Skútr je věc především praktická, nikoliv kochací, výletní, závodní nebo prestižní. Po pár týdnech od koupě mého PCX si život bez skútru už prostě NEUMÍM PŘEDSTAVIT. Vzadu má origo honďáckej top case anóbrž kufr a odvozil jsem už tolik nákupů, balíčků a dalších a dalších věcí, že nechápu, jak jsem to předtím zvládal. Jasně, že autem, ale to je do města oproti skútru prostě vopruz. PCX je boží a jestli budeš mít to nový, bezklíčkový, tak tě čeká přímo městská nirvána
Užij(te) si ho a kolama dolů
C.

4 reakce

Bicista 26.08.2021 v 16:16

Jinak to ze skutr neni vyletni, s tim bych nesouhlasil, cetl jsem kolem PCX hodne a je strasne blaznu co na tom davaji 100vky kilometru denne a jedou daleko klidne pres dva staty :)) a vykonnych skutru tam se vyletnost vzhledem k prakticnosti a pohodli uplne nabizi. Jen proto ze to ma variator a hromadu krycich plastu, z toho nedela menecennej dopravni prostredek :) Spis docela i vidim ze mezi jedouci bandou motorkaru se objevuji skutrari. Takova Forza 750 musi stihat naprosto OK.

MilanMl (304) napsal 26.08.2021 v 07:43

Teda chlape...poznám celý tvoj motorkársky príbeh a poviem ti,že s tebou musí byť ťažký život .
Nekupuj si ani toho skútra,je to zbytočné. Ty si totiž doteraz nepochopil,o čom jazda na motorke vlastne je. Čo tak elektrobicykel? Výborná vec!Oproti skútru to má radu výhod,urobíš niečo pre svoje zdravie a hlavne na ňom okrem manželky budú môcť jazdiť aj deti!
Inak,toho RE si nezhodnotil celkom dobre. Brzdí a v pohode znesie aj maximálku. Pravda,fúka na ňom. Veď je to motorka ...
Prepáč za úprimnosť,trocha si ma nasral.

2 reakce

Bicista 26.08.2021 v 12:26

S prvni vetou s tebou souhlasim :) To ze som nepochopil o cem jizda na moto je, za to mi preci nenalezi krivda. Proste jsem se v tom nezhlednul, tak to je. Nekdo to ma jako filozifii zivota ja ne. Zkusil jsem to, nenasel jsem se v tom, jdu zkusit dalsi moznost a mozna to taky nebude ono a treba skoncim i u u toho elektrokola. Clovek si preci tim vsim musi projit nez prijde na to co vlastne chce :)))

maroche (0) napsal 21.08.2021 v 12:20

Skoda, ze si sa toho vzdal, ale ani skuter nie je na zahodenie. Ja zdravim aj skutristov, tiez ma tesi, ak ma niekto pozdravi a prave vtedy sedim len na Jawa 21. Ale ja nie som motorkar, mne sa len paci jazdit na moto, aj ked stale neviem, co to znamena: "jezdit kolem komina". Tak vela stastnych kilometrov na skutriku, ved ani taky dobry skuter nie je nikdy zly.

Guga (72) napsal 20.08.2021 v 23:08

Já bych teda ještě zvážil výměnu za Forza 125, přeci jen je o něco výkonnější a ŘP SK. B také stačí a ve dvou se lépe vejdete, i když je dražší.
Já osobně zdravím všechny, bo jsme milovníci jedné stopy, kolikrát i tří
Přeju šťastnou ruku při výběru konkrétního stroje a spoustu dalších krásných km

1 reakce

Bicista 21.08.2021 v 00:18

Pro me je cenovy skok na forzu neobhajitelny, kdyby Forza stala 100tis tak jakztak, ale 133tis a je to stale 125ccm, o pouze 1, 8kw vykonejsi trochu vetsi, taky tezsi. Za ten priplatek u mne za to pro par vylepsenich a 53tis vyysi cenu nestoji. Fakt ne. To radsi ty penize naleju do nadrze.
za to najedu na pcx 75tis kilometru :))))

Milan1963 (272) napsal 20.08.2021 v 17:21

Možná škoda, RE je charismatická značka. Pokud ale motorka nemá využití...na skútra PCX přešlo už několik bývalých "pravých" motorkářů.

• První únorová projížďka

V Budějicích by chtěl žít každý pravil Cimrman a o počasí to v ČB platí dvojnásob. Je třetí týden v únoru a teploty ve stínu atakují 15°C a na sluníčku teploměr atakuje 28°C. Je čas na první projížďku po 20ti letech :)

Vloženo: 23.02.2021
    Uskutečněno: 23.02.2021
  • Oblečení a helma

18.1.2021 "Zažít vítr ve vlasech, nebo dřít se o asvalt v kraťasech ?, pořádný hadry nutný jsou,dřív než sedneš na motorku svou." Tolik praví můj verš, ale neměl jsem vůbec nic na sebe, tak jsem musel zakoupit obleče