PROFIL MOTORKY

Harley Davidson XL 1200R Roadster (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník bigtwin
Vloženo 31.5.2007
Aktualizováno 18.11.2009
Zobrazeno 3 425x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Tu sem koupil v prosinci 2006 před vánocemi. Koupil sem si ji, abych se v klidu svezl a zbytečně netrápil "staříka". Byla sice po bouračce, ale byly ohnutý akorát kluzáky, takže oprava poměrně snadná a jezdí naprosto bez následků.

Recenze

V září tohoto roku jsem sporťáka prodal. Za 2,5 roku jsem s nim najezdil krásných 17tis km., tak mohu udělat resume. Boží, krásně ovladatelná motorka se slušným zátahem dvanáctistovkového dvouvalce.Devítikilo je spíš pro holky,ale s dvanáctkou se dá zažít hezký rodeo. Jednou jsem v zatáčkách pobil motorky se 140k (ale uznávám,že to bylo hodně i o jezdcích). Spotřeba byla fantastická, dá se jezdit od 4l (do 90km/h) do 6,5 (dálnice 170-180km/h). Do 180 pořád zrychluje krásně ale posledních 10 do 190 se musí už čekat. Měl jsem problémy se zadní gumou, když byla na konci své životnosti (20tis km), byla motorka od 180 nestabilní. Po výměně už zase jela jak po kolejích.

Brzdy - jsou vzhledem k povaze motorky dostatečné a nikdy jsem neměl problém, že bych nedobrzdil. Zadní brzda byla trochu mrtvá,ale jakmile jsem ji začal používat, tak se chytla a dala se příjemně dávkovat.

Spojka - určitě ne holčičí, šla pěkně ztuha. Zvykl jsem si,ale v porovnání s jinýni jde opravdu ztuha

Ovladatelnost - užasná, překlápí se uplně sama, ač je Roadster zvýšený, škrtal jsem na obě strany

Motor - osvědčený držák, u mně měl pravidelné výměny po 6tis km, KN filtr, nikdy s nim nebyl problém. Cestovní režim do 2,5tis otáček naprosto luxusní ježdění. Od 3 do 6 tis to je silák připravený plnit každý povel dávaný i malým cuknutím rukojeti. Za celou dobu se s motorem nevyskytl jediný problém.

Baterka - jediný problém, když jsem koupil motorku byla originál baterka KO, nová stojí 5tis, tak jsem koupil neoriginál,ale není to ono. V pohodě byla jeden rok a druhý už přežívala na nabíječce. Třetí sezónu už byla nepoužitelná. Motor potřebuje veliký startovací proud a to je zřejmě smrt pro normální baterky.

Závěr - spolehlivá bezúdržbová motorka (řemen na zadní kolo). Pokud se někdo rozhoduje mezi 883 nebo 1200 určitě 1200. 883 je taková mdlá a nemá tu sílu jako 1200-ka. Já ji mohu jen doporučit. A pokud někdo říká, že Sportster není Harlej, tak kecá . Roadster naklepe kde jakému HD (kromě Vroda). Já na něj nedám dopustít a pokud jednou budu mít zbytečné peníze, tak si ho zase koupim. Roadster poskytuje jak pohodlné harlejské ježdění, tak svižnou jízdu v horských silničkách.

Důvod prodeje - budu kupovat Street Roda ...přeci jenom už mně ty koně někdy chyběly...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mefisto666
Mefisto666 napsal 14.02.09 v 16:32

Pěkný dělo přeju hodně pohodových kilometrů a plnou nádrž.

BaluJarda
BaluJarda napsal 18.01.09 v 18:24

Pěkný,za 10
V roce 2009 přeji hodně pohodových km

Mili883
Mili883 napsal 21.02.08 v 16:33

Ahoj, jasně, Poděbrady jedem! Hlavně abysme se mezi těma zástupama potkali.Já už pojedu na černý 883R, doufám, že se do tý doby stačíme spolu trošku zkamarádit, musím trénovat.

Mili883
Mili883 napsal 11.12.07 v 14:40

Děkuji moc za pochvalu, to potěší. S Viragem to už příští rok bude slušet někomu jinému, já doufám, že seženu takového Sportstera jako máš Ty. Tak ať nám ta zima rychle uteče a doufám, že se potkáme příští rok!

To-ma-s
To-ma-s napsal 29.10.07 v 16:06

Ahoj, dík za hodnocení, tvůj Harik je tak super, a ten starouš ještě víc.Abych pravdu řekl, tak ten filtr na to střílení nemá moc vliv, pač mě to čas od času do karbece střelí jak z děla) a nejen mě, i kamošovi se Sportsterem)).. Je to prostě HD a HD je HD.. Mě by se líbila ta komínová nádrž na tom mím, ale nevím jak bych předělal ten tacháč..

Více komentářů



TOPlist