Mustanga jsem vyměnil za dvacítku a jsem s ním spokojenější než s tou dvacítkou.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Dojmy jsou takové nemastné neslané :D Je to "fichtl" ale když jsem poslouchal taťky tak každý mladý v té době chtěl radši Mustanga než dvacítku nebo jednadvacítku protože se podobal Simsonovi který byl v té době o hodně lepší.
Motorku bych doporučil pro - Pro mě :D
Recenze
Mustanga jsem pořídil abych se na něm mohl vyřádit s úpravami. Jako první přišel 2K cestovní válec, CKR ojnice, pak jsem laboroval s úpravou originálního karburátoru až jsem zjistil potenciál motoru sehnal jsem 21mm Dellorto karburátor. Pak následovala výroba laděného výfuku s kterou mi pomohl kamarád. Motor najednou ožil ale pořád to nebylo ono protože mezi kvalty byla výkonnová mezera, proto jsem zakoupil rychlou převodovku s kterou u je to to pravé. Mezi těmito úpravami probíhalo předělání elektriky na 12V s baterií a dobíjením. Nakonec jsem namontoval přední vydlice ze simsona. Takto upravený stroj dokáže letět az 85km/h. Pro
Tvoj otec má pravdu. Mustangy sa upravovali aby sa aspoň trošku podobali na Simson a komu sa podarilo na Mustanga dať nadrž zo simsona bol skoro frajer.
Ináč sa plne stotožnujem s komentom s Pali3x. Išiel by som smerom k pôvodnemu stavu. No ale ja som iná generacia.
Prajem veľa šťastných kilometrov a chvíľ strávených s úpravami motorky.
Ak mám povedať pravdu, tak vás celkom obdivujem, že sa takto (uvedené úpravy) zaoberáte s Jawou Mustang. Pochopil by som to v roku 1979, kedy nebolo veľa možnosti mať lepšiu motorku, ale dnes, kedy sa dá kúpiť za pár peňazí akákoľvek staršia motorka? (nič v zlom) Každý ale máme nejaký koníček
Ja by som Mustanga dal radšej do pôvodného stavu.
Ináč... Nie je 85 km/h na takej motorke dosť "extrémna" rýchlosť ?