Aby dosáhli nízké ceny,museli soudruzi v PRCu šetřit na kdečem. Třeba i na materiálu spojkové páčky. A tak ji udělali o cca 20mm kratší,než by mi bylo milo. Koncová kulička se mi neustále pletla pod malík.
Dost mi to připomnělo éru podobně jednostranně menších zrcátek u aut koncernu VW...
Na Alíku jsem nakonec objevil pěkné a dlouhé páčky,přímo pro Paganku. Za 10dní byly doma a padly tam jak ta pověstná prdýlka na hrnec. Jen bylo třeba vytočit distanční podložku ke spojkové páčce. aby nevaklala ,jako ta origo.
Jako bonus se mi s novou páčkou i líp brzdí.
Že jsem to neudělal už dávno...
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Protože jsem v zimě nestihl spáchat nový laminátový držák RZ,co by nejen vypadal lépe ,ale hlavně zabránil vodě z asfaltu cákat mi na záda a za krk, musel jsem stvořit něco skoro stejně dobrého a rychle.
Výsledkem je me
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 29.04.2021 |
Uskutečněno:
| 29.04.2021 |
-
Myslel jsem,že už mám dotuníno (teda až na nový držák RZ) ,ale pak se zde v lednu objevil Cathcartův test stroje Magni Italia 2021.
Zjistil jsem,že nutně potřebuji červený blatníček a kryt řetězu !
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 01.04.2021 |
Uskutečněno:
| 01.04.2021 |
-
Prvotní snížení stupaček sice splnilo účel ,ale pravá stupna byla o dalších 12mm dále od podélné osy než levá. Celkem tedy již o 32mm ,neboť 20mm vyosení bylo již z výroby kvůli výfuku.
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 01.04.2021 |
Uskutečněno:
| 01.04.2021 |