renocar_duben



PROFIL MOTORKY

X-motos XB 88 (2020)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník DeanNESTLE
Vloženo 13.11.2020
Aktualizováno 5.9.2022
Zobrazeno 1 354x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Něco pro začátek do terénu, na čem se učí přítelkyně.

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Lehká, měkká, nezáludná. Je to prostě čitelná motorka, která bohatě stačí na naučení. Je sice dost měkká, třeba já bych ji mít nemohl, protože sedne téměř na dorazy :-D ale myslím, že svému účelu poslouží a navíc za ty prachy. No nekup to.

Motorku bych doporučil pro - Do začátku a hlavně pro lehké lidi. Maximálně 80kg a to už budete muset štelovat zadní pružinu. Za tu cenu si myslím, že ta motorka opravdu stojí. Jenom se člověk musí smířit s tím, že to je čína a bude mít nějaké ty problémy. Povětšinou to ale jsou korunové záležitosti. Hlavní je motor a ten drží a běží v pohodě.

Doplňky na motorce - Měřič motohodin, výměna veškerého spojovacího materiálu za pevnostní šrouby(z dobrých zdrojů vím, že číňani tam dávají bláto), výměna pružin a oleje v předních teleskopech(číňan tam dal pružiny z propisky a jakýsi mrdchrchel místo oleje), výměna řídítek M-Style(původní se po prvním pádu ohnuli), oranžové chrániče výpletů, neoprenové chrániče pístnic Acerbis, přední světlo KTM styl.

Recenze

Koupeno pro přítelkyni jako trénink na silnici. Hlavně rovnováha, ovladání motorky a základy. Kde jinde se to dobře naučit než mimo cesty? Je to čína, stálo to málo peněz a je to nový. Kámoš tyhle stoje prodává, takže jsem delší dobu od něj sbíral informace co se sere a s čím zákazníci přijíždějí na opravu. Hlavně mě zajímal motor, zbytek stojí pár korun a vždycky se stejně motorka trošku upraví k obrazu svému. No po ročním sledování na reklamaci nepřišel ani jeden motor. Takže jsem se rozhodl, že to zkusíme.

Motorka byla na první nutné garanční prohlídce, kvůli záruce. Od ní najeto dalších 10MTH a vyměněn olej za MOTUL 300V. Tak si snad zase bude chrochtat o něco líp. No každopádně za prvních 20MTH se nám po prvním pádu ohnuli řidítka, takže proběhla jejich výměna za duralové M-Style (uvidíme co pro změnu vydrží ty). Druhý pád odnesla ohnutá páka zadní brzdy, ale nic co by nespravilo trochu něžné lásky enduro boty Přítelkyně si pochvaluje měkký podvozek, protože prej žehlí veškeré nerovnosti. Chtělo to jenom trochu dotáhnou zadní pružinu, ale ještě tam zbylo dost místa na přitáhnutí po případném "vytahání". Těch 12kW na začátek opravdu stačí, když se otočí heftem, nemusí mít člověk obavy, že ho to vykopne ze sedla nebo se nějak divoce splaší.

Po 25MTH jsem musel vyměnit ložiska v předním kole. Byli zarezlé. Je sice pravda, že motorku až chorobně myji po každém náročnějším výletu v terénu (nechci aby mi odpadávalo bahno v garáži), ale zase ložiskům v kolech, kyvce a přepákování se tlakovou vodu vyhýbám, takže šotek bude asi někde jinde.

Další žvatlání sem napíšu až bude mít motorka něco odježděno, protože až to ukáže co všechno ta čína vydrží. Přece jenom 20MTH je nic.

A pokud to nevydrží, za ty peníze mě to fakt trápit nebude. Ale musím říct, že bych jí určitě doporučil na začátek seznamování s terénem.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ZetoR.16
ZetoR.16 napsal 30.11.20 v 18:39 10b.

Pěkná čínička, tak snad dobře poslouží svému účelu

Více komentářů



TOPlist