renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Street Triple R (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kudlas
Vloženo 28.10.2020
Aktualizováno 19.6.2022
Zobrazeno 842x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Po Zedovi bylo potřeba něco obratnějšího a živějšího. A jelikož jsem nechtěl litr, na doporučení jsem vzal tuhle krásku.

Výška jezdce: 181 cm

První dojmy - Lehká a hravá motorka s třema hrnkama pod kapotou. Jede krásně už od spodních otáček. Prostě hračka na malý okruhy. Řekl bych, že bude i vhodná pro začátky.

Motorku bych doporučil pro - Ve výsledku je to motorka vhodná od začátečníka až pro více pokročilého jezdce.

Doplňky na motorce - Všelijaký blbosti: zrcátka, padáky, výfuk atd.

Recenze

Jelikož jsem se Zedem absolvoval okruh ve Vysokém Mýtě, došlo mi, že je to pro mé vyžití málo obratný kamarád. Takže po pár večerech hledání nástupce a poradách s kamarádem jsem došel k závěru, že chci Triumph Street Triple R.

Vzal jsem R z důvodu lepších brzd a možnosti nastavení podvozku oproti základu.
Jízdní vlastnosti jsou super, lehká motorka se slušným výkonem a hodně dobrou obratností.
Brzdy jsou brilantní, bohatě stačí mačkat dvěma prsty a v mžiku stojíš na místě. Ani ABS do toho moc nekecá a případně se dá vypnout.
Na motor jsem si zprvu musel lehce zvykat, jelikož jsem jezdil na čtyřválci. Tříválec občas víc vibruje, ale teď už to beru jako něco navíc, jako když dítě sedne na nasranýho vrčícího psa. No a od 6 tisíc otáček je radost poslouchat, co se tam dole děje.
Oproti staršímu Zedovi obrovský rozdíl, ale nemůžu mu to vyčítat, je prostě z jiného těsta.

O spolujízdě nemá smysl nic psát, tu kategoricky na takových motorkách odmítám. Od toho jsou na tomhle světe jiný stroje.

Díky obratnosti je dobrá na klikatý silnice či malý okruhy, na velkém okruhu se taky nechá, ale přeci jen je to šestistovka.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist