renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Street Triple R (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník videomike
Vloženo 27.8.2019
Aktualizováno 19.4.2022
Zobrazeno 2 378x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Triumph Street Triple R 675, Rok výroby 2009

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ6 Fazer S2: Triumph má prostě charakter

První dojmy - Když jsem usedal na testovací jízdu, neseděl jsem na motorce 8 měsíců, a tak jsem byl trochu nervózní. Překvapilo mě však, jak se motorka lehce řídí a je pocitově menší než motorky stejné kategorie. Jako začátečník jsem si jen musel dávat pozor abych to nepřehnal s plynem, který je velmi citlivý a motorka má výkon hned od spodních otáček.

Motorku bych doporučil pro - Pro zkušenější jezdce nebo jezdce co to má v hlavě srovnané. Motorka má opravu hodně výkonu, hlavně nad 7.000 otáček, to má člověk potom pocit, že lítá.

Doplňky na motorce - Padáky a rolny od Rutana

Recenze

Kupováno na konci května 2019. Rok výroby 2009, najeto necelých 25.000 Km.

Triumph jsem si vybral protože mě zaujal svým designem a hlavně projevem motoru. Tříválec jede hned od spoda a není tolik třeba přemýšlet nad řazením. Dostatek výkonu ve všech otáčkách znamená, že se jezdí hezky ve městě i mimo něj. Navíc díky třem válcům je motorka pocitově i reálně menší a užší, což mi vyhovuje, vzhledem k tomu, že jde o můj první stroj. Navíc i se svými 183 cm nemám problém se na motorku v pohodě poskládat.







První krůčky:
Jelikož se jedná o moji první motorku, jezdím ze začátku opatrně a s rozumem. Odměnou je pohodová spotřeba 5.5 L/100KM. Motorka se mi krásně řídí ve městě i mimo něj, zvlášť v pomalých rychlostech jsem zjistil, že se mi ovládá jednodušeji než FZ6 na které jsem jezdil v autoškole.
Překvapilo mě kolik má motorka výkonu ve všech otáčkách, naprostá paráda.

Jedním z důvodů proč jsem chtěl spíše R verzi je nastavitelný podvozek. Předchozí majitel měl motorku sníženou - podkopnuté vidle a zadní tlumič nastavený s předpětím tak, by motorka byla nižší. Jeden z prvních servisů jsem vyměnil olej, brzdovku, nastavil kompletně podvozek do továrního nastavení dle manuálu a přidělal padáky od rutana (přeci jen první motorka, někde mi to určitě upadne).

Po prvním velkém motovýletě (Srpen 2019):
S motorkou jsem najel něco přes 6 tisíc kilometrů, včetně 14ti denního výletu po Čechách, Rakousku, Itálii a Slovinsku. Musím říct, že se s motorkou sžívám stále víc a víc a rozhodně jsem si zvolil správně.
Pár postřehů, kterých jsem si během výletů všiml:
- Rejd motorky není úplně velký, takže na menších prostorech se vytáčí hůr, U otočky na silnicích jsou ale v pohodě
- I se štítkem nad 140 KM za hodinu dost fouká, takže na delší jízdy po dálnici to není, nevím jak by to bylo bez něj, musím vyzkoušet.
- Jak jsou výfuky umístěné na kraji, není úplně jednoduché sehnat brašny, které by šly na motorku dát. Nakonec jsem objevil brašny Kriega a spojil US30 a US20 dohromady a byl jsem dost spokojený.
- Motorka jako minicesťák mi osobně vyhovovala. Nastavil jsem si podvozek na vyšší zátěž a užíval jsem zatáčky do výše svého skillu.













Pády a krizovky
- Červen 2019: Motorka mi "upadla" na bok ze stoje po několikahodinové jízdě. Poškození žádné, pouze poskrábaný kryt alternátoru a pochroumané ego.
- Srpen 2019: Dobrou krizovku jsem měl ve Slovinsku, při sjezdu z jedné hory se mi povedlo zablokovat zadní kolo a nechtěně jsem trochu driftoval, naštěstí jsem to nějak ustál, ale nebylo to příjemný

Servis a závady
2019
- Po návratu z dovolené jsem druhý den nenastartoval. Vzhledem k tomu, že v motorce byla baterie z roku 2014, tak jsem ji vyměnil a vše se zdálo v pohodě. Po pár dnech se ovšem vybila znova - v servise bylo zjištěno, že odešel stator alternátoru - naštěstí mě to potkalo až doma a ne když jsem byl pryč.
S výměnou statoru jsem rovnou nechal udělat repasi předních vidlí, destičky, olej a všechno ostatní co je považováno za spotřební materiál.

2020
- Nové gumy: Dunlop Sportmax Roadsmart III
- Další výměna statoru alternátoru: Čínský altík už znovu ne, nechal jsem převinou původní a podle všech měření konečně v pořádku
- Oprava víka klikové hřídele (v minolosti někdo prodřel a bylo třeba nechat svařit)

Spotřeba: 5.5 - 6.5 L/100KM
Tankování Kolem 210 - 230 KM se rozsvítí hladové oko, pak tankuju

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Katie-Kate
Katie-Kate napsal 06.09.19 v 09:46 10b.

Moc pěkně napsané. Držím palce ať motorka stále slouží tak dobře jako do teď.

Slavek_Street_R
Slavek_Street_R napsal 30.08.19 v 14:50 10b.

danycb
danycb napsal 30.08.19 v 07:06 10b.

Moc pekna, zavidim to R a nižší spotřebu, nez mam ja

Více komentářů



TOPlist