Asi v 9 letech jsem ukecal dědu aby ho vyhrabal z garáže, tím to začlo...
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Začátky práce se spojkou, řazení...za dva dny už jsem jezdil kolem garáže, za týden kolem vesnice a pak až do 14ti všude kam vedly lesní cesty, tenkrát děda na vesnici spravoval policajtům auto a tahal je když zapadli, všichni si tykali a znali se...
Recenze
Mustang si se mnou użil své, skoky, pády, předělávky apod, naštěstí jsem nikdy nic nelakoval a kouzlo svářečky jsem poznal až v 16ti. Loni , po 14 letém odpočinku v garáži, sem si řekl, že by si zasloužil zase opravit oživit a dát do provozuschopného stavu. No rozebral jsem ho do šroubku, některé KO díly se museli sehnat-kříř pod motorem, napínáky řetězu, bovdeny, ožvýkané šrouby apod... Blatníky a držák předního světla byli omlácené po pádech a "odborném vyklapávání kladivem", tak bylo třeba komplet opravit respektivy vykytovat a nalakovat ale rám nebyl nikde prasklý nebo ohlý. To mě docela překvapilo.
Záměr byl dát motorku do podobného stavu, jako když sem na ni začal jezdit, takže novodobé samolepky šly z nádrže pryč, jinak vše púvodní co mohlo, zůstalo. Ještě poladím pár detailů a může se opět po letech startovat! Škoda jen, že se tenkrát zrušili papíry.
Pokud znáš historii mustafy, není problém ho oživit na veteránské papíry. Důležitý je štítek s výrobním číslem, které nemá nikdo, kromě tebe. Lehce si to ověříš na evidenci.
Neboli abys pro změnu nekopala k
A občas se ještě nějaké papíry objeví. Pokud bys něco sháněl, klidně se ozvi.
Pokud znáš historii mustafy, není problém ho oživit na veteránské papíry. Důležitý je štítek s výrobním číslem, které nemá nikdo, kromě tebe. Lehce si to ověříš na evidenci.
Neboli abys pro změnu nekopala k
A občas se ještě nějaké papíry objeví. Pokud bys něco sháněl, klidně se ozvi.
Za mých mladých let 15-18 jsme si toho v podstatě nevážili - prostě spotřebák. Jawa 20, Jawa 21 a 21 sport, Jawa 23 Mustang atd ... Stadion, pařez ... Měl jsem kývačku 1956 a pincka 21 sport a vše jsem prodal. Teď vím, že jsem si to měl nechat ta krása leze prostě stále víc a víc v popředí. Čím starší tím hezčí a ta jednoduchost v opravách .
Poklona všem Tobě podobným,kteří vdechují nový život tak nádherným a starým strojům