Pořízena jako první "dospělá" motorka k několika skútrům, dvěma Babettám a dalším vozítkům.
Motorka koupena od Obo67 (Hostomice)
Výška jezdce: 195 cm
První dojmy - První dojem? "Do čeho jsem se to zase pustil?"
Motorku bych doporučil pro - Pro někoho, kdo nemá jako já téměr dva metry a nohu s číslem 50. Chvíli jsem si hledal vhodnou polohu a nadával, kam ty nohy vlastně nacpu. Je opravdu lehká, což ocení lidé jako já. Tj. slabší tělesné konstrukce a skeletoni.
Doplňky na motorce - Po předchozím majiteli zůstalo cestovní plexi, 12V zásuvka, kufr s plotnou Kappa a padáky Fehling.
Recenze
Na Máně, jak ji předchozí majitel krásně pojmenoval se za jejích 20 let strastiplného života vyřádilo dost lidí z různých koutů světa, tak dám pár příkladů:
V každém válci jiný typ svíčky.
Drobné potíže s elekroinstalací:
> Nefunkční sahara díky čemuž jsem ji hned po koupi v koloně uvařil :)
> Nemožnost nastartovat s kvaltem a zmáčklou spojkou.
Místo brzdové kapaliny měla cosi v barvě Coca Coly snad ještě z Japonska, takže brzdný účinek neby nikterak valný. :)
Následovala rozborka, čistění a odbahnění brzdiče a celkový proplach systému.
Po odstranění výše uvedených nedostatků se tahle oťukaná hromádka neštěstí zdá být spokojená a já také...
EDIT:
Olejová náplň musí být buďto z půli plná, nebo z půli prázdná, podle toho, jestli jste optimista, nebo pesimista.
V opačném případě Vám ji stejně vyháže a na nic se ptát nebude...
Zatím nevím příčinu: Do oleje ani vody netlakuje. Kdosi v minuosti aplikoval do odvětrání do airboxu hliníkovou trubičku, čímž dokázal, že problém s vyhazováním oleje ji trápí již delší dobu...
Paradni popic jeste pridej fotku jak na ER5ce jedes. 195CM...To musi byt pohled pro bohy
A panáček se stal motorkářem
Hezká hračka, ať slouží a hlavně dojede v pořádku domu z každé vyjížďky