Robustní , silná a pohodlná motorka , dobře ovladatelná
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Po Yamaze TDM 850 působila ze začátku těžkopadněji, přece jen má o "pár"kilo navíc a rychle jsem si zvykl, příjemné pérování při jiízdě ve stoje na polních cestách. Velice slušné zrychlení. Velice poddajná :-)
Recenze
Litrové Varadero jsem zkrátka chtěl. Za mě to je cesťák, na kterém se dá jet 3 hodiny v kuse a dá se s ním projet bez větších problémů i lesní a polní cesty. Lze nastavit až 36 hladin tuhosti pružiny tlumiče. Velice si pochvaluji automatického rozložení brzdících učinků na zadní a přední brzdy at zmačknete přední nebo zadní brzdu. Přední kotoučová brzda je zdvojená, což je fajn pocit pro cestování v Alpách . Těžiště motorky je níž než jsem byl zvyklý, ale sedlo mám o 38 mm výš, přesto ten pocit v zatáčkách je úplně jiný. Pneu sjiždím necelých 10mm od hran a i přes hmotnost necelých 245 kg bez náplní a při mé výšce 183 cm se chová klidně, což trochu živý můj pocit nesmrtelnosti oproti předchozí motorce :) Další obrovské plus je , že vůbec nežere olej a hrdlo na olej není utopené v plastu a lze dolít i bez rychtýře při troše šikovnosti. Mám namontováno automatické mazání řetězu, což je velká pohoda , staženo na minimum. Co mi vadí je , že nemám ukazatel paliva v nádrži. Takže pokud si nevynuluju tachometr, abych věděl přibližně kolik tam ještě mám, tak jen čekám , kdy se mi rozsvítí hladové oko, což se mi rozsvicí při ujetých 300km +- 30 km dle stylu jízdy. Spotřeba se tak pohybuje mezi 6-7 litry na 100km.
Celkově spokojenost hodně se mi libí jak sedí na polních cestách , kde je občas písek a vyjeté koleje od traktorů, když jedu ve stoje. U TDM jsem se toho bál,ale tady to je velká pohoda a fakt si to užívám.
... krásná motorka ...
Taky to byl jeden z mých favoritů, nicméně jsem chtěl zkusit jinou koncepci než byla Honda XRV 750.
Ať skvěle slouží