renocar_srpen



PROFIL MOTORKY

BMW C 650 Sport (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MaBau
Vloženo 25.7.2020
Aktualizováno 26.7.2020
Zobrazeno 945x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Maximálka 200, super podvozek, ovladatelnost, strčí do kapsy spoustu motorek, kdo by chtěl pořád řadit... Síla BMW, design, pohodlná i při vysokých rychlostech. Zvuk

Motorka koupena od FIRMA:BMW Invelt (Praha 5-Stodůlky)

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki AN 650 Burgman: málo výkonu, divný vzhed, nesportovní jízdní vlastnosti

První dojmy - Neskutečná hračka, opravdu síla na dvou kolech, při 160 km/h to chce pořád jet, v kopci na dálnici 180 není problém a ve městěch tě nikdo nezastaví ani kolona ani víkendoví převozníci vajec. Sice dražší než všechno ostatní, ale 45kW je tady od BMW naprosto za adekvátní peníz a není silnějšího skútru a já tomu říkám motorka.

Motorku bych doporučil pro - Kdo chce silný stroj a nechce se mu řadit

Doplňky na motorce - BMW mám s příplatkovou verzí (skladovka), takže vyhřívané rukojeti, vyhřívané sedlo řidiče a zvlášť spolujezdce, palubní počítač, kontrola tlaku v pneu, ABS, GPS BMW VI

Recenze

Najeto 4500 km a nechce se mi už sednout do auta, raději zmoknu, než abych z toho slezl. Všude jsem včas a každá jízda je zábava. Kličkování v kolonách svižná jízda po dálnici, D1 se může opravovat klidně roky...
Po nastartování sousedi poznají, že nejedu tramvají a za tři vteřiny jsem na stovce, podvozek drží skútr jak přibitý a jednou zkusím i kolínko, včera z výjezdu z dálnice jsem k tomu neměl daleko.
Štít odvede vzduchovou masáž hrudníku a 160 km/h je pohodlná cestovní rychlost.
Moderní výbava a vzhled, pod sedadlo se vejde náhradní prádlo na tři dny a stan (kdo by kazil vzhled báglama okolo mašiny), kdo se nevyspí v jedněch slipech dva dny je masňák.
S motorkou se dá snadno házet ze strany na stranu, díky skútrovskému těžišti a když jsem si vyzkoušel novou autoškolu, tak teda s normálníma motorkama jsem zametl.
Trasa 250 km uběhne jako voda a s tankováním a cigárem to dělá 75 min s použitím D1.
Asi jako každá sportovní motorka nesnese špatnou silnici, ale kdo by odolal průjezd malebnými vesničkami...
A kdo odsuzuje vyhřívané sedadlo, je blázen, když zaprší...sedado topí až to pálí
A doporučení: v průjezdu kolonami si zapni výstražné blinkry, řidiči aut tě míň přehlídnou.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MaBau
MaBau napsal 30.07.20 v 09:44

Tak samozřejmě Praha-Brno není 250 km, ale jen 220 km- tak to už by nám to mohlo tak nějak sedět

Jarda-Bekr
Jarda-Bekr napsal 30.07.20 v 08:39 10b.

No pane jo. 250km s natankováním a cigárem za 75 minut.
Když stihneš natankovat, zaplatit a vykouřit cigáro za 10 minut tak to dělá průměrnou rychlost 217 v hodině.
Loris Capirossi dal okruh v Brně na Ducati Desmosedici GP6 990ccm za 1:58 a to je průměrná rychlost 205km/h.
To je i na nadsázku silný kafe

Gurun
Gurun napsal 29.07.20 v 18:31

Z té krátké recenze doslova stříká to nadšení kterému věřím. A jinak motorka v tom barevném provedení vypadá skvěle.

Piki
Piki napsal 26.07.20 v 11:33 9b.

Taky o to casem uvazuji...

MaBau
MaBau napsal 26.07.20 v 00:03

teď jsem dopsal článek, kde jsem to rozepsal víc

Více komentářů



TOPlist