JE NA prodej Maximálka 180, super podvozek, ovladatelnost, strčí do kapsy spoustu motorek, kdo by chtěl pořád řadit... Síla BMW, design, pohodlná i při vysokých rychlostech. Zvuk
Motorka koupena od FIRMA:BMW Invelt (Praha 5-Stodůlky)
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki AN 650 Burgman: málo výkonu, divný vzhed, nesportovní jízdní vlastnosti
První dojmy - Neskutečná hračka, opravdu síla na dvou kolech, při 160 km/h to chce pořád jet, v kopci na dálnici 180 není problém a ve městěch tě nikdo nezastaví ani kolona ani víkendoví převozníci vajec. Sice dražší než všechno ostatní, ale 45kW je tady od BMW naprosto za adekvátní peníz a není silnějšího skútru a já tomu říkám motorka.
Motorku bych doporučil pro - Kdo chce silný stroj a nechce se mu řadit
Doplňky na motorce - BMW mám s příplatkovou verzí (skladovka), takže vyhřívané rukojeti, vyhřívané sedlo řidiče a zvlášť spolujezdce, palubní počítač, kontrola tlaku v pneu, ABS, GPS BMW VI
Recenze
BMW C 650 Sport, nebudeme se tady hádat, ale tohle je nejlepší skútr, který kdy kdo do teď vyrobil. Ten, kdo srovnává Burgmana, Hondu Integru se musí hlásit na vrátnici léčebny a trvat na měsíční kůře.
Pro mě chca nechca všechno, co stojí na dvou kolech je motorka a tenhle stoj určitě. 45 kW v "automatu" (kdo chce řadit, koupí si manuál), se po nastartování rozeřve tak, že soused pozná (podle názvu dne), že se jede do práce, nebo na vyjížďku. Garantuju ti, že kolonu prokličkuješ a projedeš lehkostí nezraněného savce a na dálnici se vyleká tvým průjezdem v kopci nejeden víkenďák a ty vejce, co má na zadním okně se vylíhnou.160 a chce to jet, blbý je, že 190 poznáš až na zabudované GPS, protože tachometr v bavoráku vyrobili do 180 a do teď jsou na sebe naštvaný.
Štít tě podrží do 160 bez masáže hrudníku a tímto se tato rychlost stává luxusní projížďkou po D1 a stihneš i prohlídku stavebních strojů s jedním dvěma hlídači v helmě.
Na semaforu ukážeš záda všem pokud ti nezahrabe zadní kolo a projet velkoměstem se stává zábavou.
Sportovní vzhled, design sportovní motorky, váha, jízdní vlastosti dělají tohle nepřemožitelným borcem v kategorii.
Včera jsem sjížděl z dálnice a skoro to bylo na kolínko, skútr držel stopu a tak jsem pozdravil stylem občanské fórum kolemjedoucí Ducati (resp. odpověděl jsem na pozdrav, jako skútrista bych si nedovolil mávát první).
Prostě se mi nechce řadit, za ty prachy bych mohl mít cokoliv (skoro), ale tady je taková síla, že mi to na cestovní stačí a to pohodlí mi vyhovuje. Ano, třeba nejsem správný motorkář a oprávněně- jsem línej, takže jsem si koupil tuhle stíhačku a nechce mi lítat 250, stejně na 300 kilometrech jízdy dojedu ve stejný čas, pak to postavím na boční stojan s brzdou a natáhnu se před zavřeným tunelem (kde je bouračka) přes celé sedlo a dáchnu si ve stínu kabiny kamionu, kde se schovám před oskarem na dálnici.
Zkusil jsem si projet tu novou autoškolu, co vymyslel pan Horázný...pohoda, těžiště skútru je jinde, než normální motorka, takže ovladatelnost se stává luxusem a ostatní skřípou zubama (viz recenze na nový systém autoškol na sk A).
Vyhřívané sedlo- ok, mastňák, ale když zaprší...sedo hřeje jak když třeš ebonitovou tyčí o liščí ocas.
BMW C 650 Sport je hračka, ze které nechceš sundat kostru a raději zmoknu, než jet autem, je to hračka pro dospěláky s rozumem a fakt to má sílu.
Najeto 4500 km a nechce se mi už sednout do auta, raději zmoknu, než abych z toho slezl. Všude jsem včas a každá jízda je zábava. Kličkování v kolonách svižná jízda po dálnici, D1 se může opravovat klidně roky...
Po nastartování sousedi poznají, že nejedu tramvají a za tři vteřiny jsem na stovce, podvozek drží skútr jak přibitý a jednou zkusím i kolínko, včera z výjezdu z dálnice jsem k tomu neměl daleko.
Štít odvede vzduchovou masáž hrudníku a 160 km/h je pohodlná cestovní rychlost.
Moderní výbava a vzhled, pod sedadlo se vejde náhradní prádlo na tři dny a stan (kdo by kazil vzhled báglama okolo mašiny), kdo se nevyspí v jedněch slipech dva dny je masňák.
S motorkou se dá snadno házet ze strany na stranu, díky skútrovskému těžišti a když jsem si vyzkoušel novou autoškolu, tak teda s normálníma motorkama jsem zametl.
Trasa 250 km uběhne jako voda a s tankováním a cigárem to dělá 75 min s použitím D1.
Asi jako každá sportovní motorka nesnese špatnou silnici, ale kdo by odolal průjezd malebnými vesničkami...
A kdo odsuzuje vyhřívané sedadlo, je blázen, když zaprší...sedado topí až to pálí
A doporučení: v průjezdu kolonami si zapni výstražné blinkry, řidiči aut tě míň přehlídnou.
Pěkný skútr, taky si myslím že lepší nikdo nevyrobil a vzhledově prostě pecka, samozřejmě každý stroj má své mouchy
Tak samozřejmě Praha-Brno není 250 km, ale jen 220 km- tak to už by nám to mohlo tak nějak sedět
No pane jo. 250km s natankováním a cigárem za 75 minut.
Když stihneš natankovat, zaplatit a vykouřit cigáro za 10 minut tak to dělá průměrnou rychlost 217 v hodině.
Loris Capirossi dal okruh v Brně na Ducati Desmosedici GP6 990ccm za 1:58 a to je průměrná rychlost 205km/h.
To je i na nadsázku silný kafe