Určitě odpovídá své pověsti, ale to jsem na ni najel k posouzení málo km.
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VFR 1200X Crosstourer: Nakonec jsem koupil mladší s malým náběhem km, byla to druhá rovnocenná volba.
První dojmy - Je to ve své kategorii "Paní" motorka. Automat mám odzkoušen z Integry a byl jsem spokojen, takže i Afrika je s DCT. Mně to prostě vyhovuje. Silný úsporný motor. Posezení fajn, lepší než Integra, rovněž záda nebolí. V čem ovšem vyhrává Integra je ochrana před větrem, měl jsem velké plexi. I když na Africe taky velké, nedá se to srovnat. To mně trochu zklamalo.
Doplňky na motorce - Velké plexi, centrální stojan, USB zásuvky, rám
Recenze
Je to ve své kategorii "Paní" motorka. Automat mám odzkoušen z Integry a byl jsem spokojen, takže i Afrika je s DCT. Mně to prostě vyhovuje. Silný úsporný motor. Posezení fajn, lepší než Integra, rovněž záda nebolí. V čem ovšem vyhrává Integra je ochrana před větrem, měl jsem velké plexi. I když na Africe taky velké, nedá se to srovnat. To mně trochu zklamalo. Zátah motoru super, při rázném otevření plynu skočí převody o dva stupně z 6ky na 4ku a to je jak z praku. Úložný prostor téměř žádný, takže hned objednaný kufry.
Lehký "tuning" hlavy, aby to trochu ladilo .
Tak nakonec Plexi Kappa (Givi) širší a vyšší, a je to o dost lepší. Jen ta výměna ?
kufry plast či AL, rozmysli si !
Zdravím a děkuji za motochválu. . To plexi MRA vypadá dobře, předpokládám, že bude pasovat i na ročník 2018. Dotaz : má někdo zvednuté a posunuté řidítka? Na kolik to dovolí kabely?