Lehká, svižná, nenáročná, zajímavý vzhled i slušný projev a zvuk motoru
Výška jezdce: 176 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ6 Fazer: nebyl vhodný kus k mání
Suzuki GSF 650 Bandit: hodně jsem váhal, nakonec byla k mání hezká GSR
První dojmy - Po předchozím V-Stromu 650, o dost menší a lehčí stroj. Na druhou stranu, zase o to živější. Je z prvu klidná, ale jak se roztočí tak divoká.
Motorku bych doporučil pro - Pro kohokoliv, komu se líbí. Ale přeci jen trochu, pro toh, kdo už má něco málo najeto a udrží výkon v rukou a nohou a né v leže na asfaltu
Recenze
Čekám na nového Tracera 700, objednával jsem zavčas, už z kraje března, V-Stroma prodal a ...
Ale bohužel korona to brutálně zazdil, takže bych byl asi do září, tedy celou sezónu bez stroje. Pešek jak prase.
Nezbylo nic naplat a něco pořídit na přechodnou dobu, rozpočet jsem měl cca 80.000,-Kč
GSR 600 v červené kombinaci chytla za oko, slušná výbava a stav
Zatím jsem jí otestoval na 4denní dovolené, Čechy a Rakousko.
Rychle si na ní člověk zvykne, ovládá se lehce, řadí přesně a bez velkého kousání.
Spotřeba v pohodě, za klidné jízdy pod 5 l/100 ,ale když chceš trochu užít pocit z jízdy, je třeba jít za hranici 7000 otáček, kde motor dostává uplně jinný tah a výkon. A to už spotřeba roste, odhaduji okolo 8-9 l/100
Je spíš na lepší povrch silnic. V Rakousku jsem prdel necítil, ale když se jelo po českých trojkách, kde jsou nerovnosti, prdel byla po pár hodinách vyklepaná jak nikdy předtím. V-Strom je uplně někde jinde na pohodlí
taky jsem po GSR jeden čas pokukoval jako po nástupci mojí GSX600F