PROFIL MOTORKY

Honda X-ADV (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník BAJA_CZ
Vloženo 26.5.2020
Aktualizováno 12.6.2020
Zobrazeno 5 418x
HODNOCENÍ PROFILU OD 26 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Honda X-ADV 750 praktické zkušenosti

Více fotografii

Motorka koupena od WESTMOTO - CZ 33012 Horní Bříza

Výška jezdce: 190 cm

První dojmy - SUV motorka

Doplňky na motorce - Originál zadní kufr Honda, padací rám (RDmoto), gumové protektory na osy kol (AliExpress), terénní stupačky (AliExpress), podložka pod boční stojan (AliExpress), nerez kryt chladiče (AliExpress), držák telefonu s USB nabíjením (AliExpress), kryt převodovky (AliExpress), palubní kamera GoPro Hero (nalezena v šuplíku)

Recenze

Úvod
Skútr HONDA X-ADV 750 jsem poprvé zaznamenal v roce 2017, kdy jsem si přečetl první recenzi no nový model skútra SUV v nějakém článku, bylo to první seznámení novinářů s tímto modelem. Hned jsem si říkal, že by se mi taková motorka líbila a bylo by to přesně to co hledám.
Jsem motorkář od svých 15 roků, kdy jsem si koupil první motorku JAWA 21, jezdil jsem potom i na Mustangu a před vojnou jsem měl ještě JAWA 90 Cross, kterou jsem si sám upravil. Později jsem začal koketovat s motocrossem, jezdil jsem, trénoval a trochu závodil na HONDA 125 CR, HONDA 250 CR, HONDA 500 CR, HONDA 250 CRF a svezl jsem se i na dalších strojích, ale HONDA byla podle mne vždy TOP a proto jsem ani o jiné značce neuvažoval. Pro popojíždění po městě jsem měl skútr HONDA SH 150 a recenzi na HONDU X-ADV 750 budu psát pouze na základě mých zkušeností s těmito motorkami, takže to nebude objektivní, ale jen můj subjektivní osobní názor a zkušenosti.
Po přečtení prvního článku o X-ADV jsem na ni zapomněl a vzpomněl jsem si na to, až jsem ji osobně viděl na dovolené v Itálii na podzim 2019, kde jsem ji viděl stát v jedné uličce ve městě Bari. Na první pohled se mi za líbila, má agresivní tvar, je vysoká, vypadá skoro jako enduro a jak ji klučina nastartoval a odjel, nebyl to zvuk skútra ale pořádné motorky. Hned jak jsem se vrátil domů, začal jsem pátrat a zjistil jsem, že je to sice skútr, ale nemá to variátor, má to 6 stupňový dvouspojkový automat DCT (Dual Clutch Transmission), motor není na zadním kole, ale uložený jako u normální motorky a pohon obstarává řetěz. Prý konstruktéři dostali volnou ruku a podle svých představ a bez omezení vytvořili něco mezi silniční motorkou, skútrem a endurem, takže něco jako SUV motorku.

Hledání
Začal jsem hledat. Nejdříve jsem si přečetl snad všechny recenze na internetu, zkoukl všechny videa co jsem našel na youtube a nakonec se začal dívat, kde a za kolik by šla X-ADV koupit. Nejdříve jsem se chtěl podívat po nějaké jeté, ale vyrábí se jen od roku 2017 a za rok starou většinou chtěli skoro jako za novou po slevě a tak jsem variantu, že bych si koupil nějakou jetou zamítl. Radši připlatím 20.000 Kč a budu mít novou motorku s plnou zárukou, sám si ji zajedu a nemusím mít strach, jak se k ní předešlí majitel choval. Začal jsem zjišťovat, jak se liší modelové řady. Popíši změny, na které jsem přišel:

model 2017 - zlatá přední vidlice, bez kontroly trakce
model 2018 - zlatá přední vidlice, kontrola trakce, G terénní tlačítko
model 2019 - černá přední vidlice, černá zadní kyvačka, kontrola trakce, G terénní tlačítko
model 2020 - na který jsem čekal, jestli nebude nějaká změna a prý je stejná jako model 2019

Vyrábí se v šesti barevných variantách: bílá, červená, červená tmavá metalíza, khaki zelená, světle stříbrná, tmavě stříbrná. My se nejvíce líbila stříbrná, ale jak jsem zjistil, pro český trh se oficiálně dováží jen barvy bílá, červená a zelená. Poptal jsem oficiální dovozce, ale i přes příslib nikdo nebyl schopen zajistit jinou barvu než k nám dovážené. Po několika měsíčním hledání, jsem natrefil na tmavě stříbrnou s originál zadním kufrem a za dobrou cenu ve Westmoto u Plzně. Proti ceníkové ceně byla sleva 45.000 Kč a bylo rozhodnuto. Po telefonu jsem vše domluvil, vyptal jsem si ještě i originál zadní úchyty bez držáku na kufr. Motorku jsem zaplatil a po cestě kolem si ji vyzvedl. Dostal jsem k ní originál EU doklady pro přihlášení, byla přihlášena jako dovoz ze zahraničí a nebyl s tím žádný problém, jen jsem si musel pro hotové doklady a SPZ až další den. K nám se oficiálně stříbrná barva nedováží, takže byla motorka asi určená pro německý trh a od Westmoto jsem na ni dostal 3 letou záruku. Ke skútru jsem nedostal český návod, požádal jsem tedy emailem oficiální zastoupení Hondy a obratem mi poslali odkaz na stáhnutí návodu v češtině, a odpověděli i na pár dalších dotazů, takhle si představuji podporu zákazníků.

Návod Honda X-ADV v češtině ke stažení zde: https://www.motorka...ader.php?cfile=smffg

Před koupí jsem motorku jen jednou viděl v obchodě a to v bílé barvě, nesměl jsem si na ni ani sednout, natož si ji zkusit, takže jsem kupoval jen na základě recenzí a informací z druhé ruky. Ptal jsem se u oficiálního zastoupení Hondy, jestli nebude nějaký předváděcí den, jak byl v roce 2017, kde si ji bylo možno vyzkoušet i s novou Africa Twin. Podle jejich vyjádření, žádný předváděcí den už neplánuji, protože X-ADV už není nový model, takže většina zájemců bude odkázaná na recenze a informace od uživatelů, bez možnosti si ji vyzkoušet, případně si ji třeba půjčit na víkend. Nikde jsem tuto možnost nenašel, snad se to třeba změní. Na to že jsem měl zájem koupit motorku za 300.000 Kč s DPH, tak snaha prodejců byla velmi vlažná a spíše bych ji nazval nezájmem.
Vybral jsem si X-ADV hlavně z těchto důvodů, chtěl jsem nějakou motorku pro každodenní ježdění po městě, do práce, aby s ní šlo i trochu do terénu, a nechtěl jsem nic tak velkého jako Africa Twin, i když by se mi líbila. Honda Africa Twin se vyrábí s manuálním řazením i s automat DCT a stojí jen o 50.000 Kč více! Chtěl jsem taky motorku na výlety a aby to případně dojelo i dále, třeba k moři nebo někde do Karpat, kde se doufám taky někdy podívám na dvou kolech. Prostě X-ADV je takový kompromis, není to výkonná silniční motorka, není to ani enduro do těžkého terénu a není to ani lehký skútr do města.

První seznámení
Po přečtení recenzí jsem věděl, že X-ADV váží skoro 240 kg., ale i tak je opravdu dost těžká a manipulace na místě není jednoduchá. Měřím 190 cm, vážím 100 kg. a s X-ADV mám co dělat. Nějaké hraní na místě, případně otočení kolem nohy jako na krosce nehrozí. Pokud někdo o ní uvažuje a není zvyklí na tak těžké motorky, doporučuji si ji aspoň někde vyzkoušet, jestli bude schopen postavit ji na hlavní stojan, né každému kdo to u mne zkoušel se to podařilo. Chce to samozřejmě cvik a jde to celkem v pohodě, ale opravdu je to kus železa.

Stavba X-ADV
Motorka byla navržena jako úplně nový model, nebo spíše jako nový druh motocyklu, 70 % skútru je originálním řešením, které není použito u jiného modelu, proto prý tak velká cena. Motor je převzatý od Hondy NC750 (stojí skoro jen polovinu ceny X-ADV), řidítka a přední brzdy jsou z Africa Twin, automatická dvouspojková převodovka DCT se používá i u dalších modelů Hondy (VFR1200X, NC750X, Africa Twin, Integra, GL1800), je odzkoušená a podle kluků ze servisu s ní není u žádného modelu problém a vydrží stovky tisíc kilometrů, stačí jen pravidelně měnit olej. Nové jsou i výplétané kola, přední je 17" a zadní 15". Zadní kolo v této velikosti nebylo použito ještě u žádného modelu u Hondy a je úplně nové konstrukce. Ze začátku prodeje X-ADV nebylo na výběr moc druhů pneu, ale to už se změnilo a dá se vybrat pneu podle potřeby.

První jízda
První jízda byla trochu zklamání, asi z přehnaného očekávání a podle recenzí, kde jsem četl, že výkonu není nikdy nedostatek, asi jsem očekával něco jiného. Motor samozřejmě nebyl ještě zajetý, ale i tak. První dojem bylo, že motor moc vibruje v nízkých otáčkách, až kolem 3000 se trochu uklidní a začíná jet. Vibrace se ne přenášejí do rámu, zrcátka se ani nehnou při všech otáčkách, tak to s nimi asi nebude tak hrozné. Samozřejmě nemohu X-ADV porovnávat s Hondou CRF 450, která má přibližně stejný výkon s poloviční váhou, ale i tak mi chybí u motoru 750 trochu takové radosti z vytáčení. Po zajetí prvních 1000 km mohu točit motor na S3 až skoro do omezovače, potom to samozřejmě jede, ale čekal jsem prostě od 750sátky více, i když od 40,3 kW při 6.250 ot. za min., 68 Nm při 4.750 ot. za min., se asi více čekat nedá. Motor je nízkootáčkový, maximum je už kolem 6500 otáček, z místa se to odlepí opravdu rychle, ze začátku jsem se až lekl, když jsem tomu ze startu pořádně naložil. Zrychlení z 0 na 100 km/hod. má skútr za 5,6 s. (pro porovnání Yamaha R6 má 3,6 s., Škoda Octavia RS - 152 kW má 7,8 s.) Převodovka DCT umí rozjet skútr opravdu skvěle. Zvuk to má dost dobrý, originál výfuk je dostačující, ale výfuk od Akrapovič za cca 18.000 Kč (+ 0,4 kW, + 0,9 Nm, -0,5 dB) by zněl asi lépe, nerez svod Akrapovič za 8000 Kč (+ 2,3 kW, + 3,9 Nm, +11 dB) by určitě nebyli špatné a pomohli by motoru i ke klidnějšímu chodu lepšímu zrychlení od nízkých otáček. Skútr s originál výfukem má hlučnost 87 dB, od letošního roku (2020) v období 10.6. - 31.10, Rakousko a Německo vyhlásilo v Tyrolsku na některých silnicích, které nejvíce používají motorkáři, hlukový limit na 95 dB, při překročení je pokuta 220 EUR, takže tam nemohou i některé motorky s originál výfukem, X-ADV v klidu může.
Průměrnou spotřebu mám přibližně stejnou, jak uvádí výrobce 3,7 l./100 km. Objem nádrže je 13,1 l. Nejvyšší rychlost je udávána 171 km/hod., ale viděl jsem videa, na kterých z mírného kopečka na dálnici jede X-ADV přes 200 km/hod., takže udržovat běžnou dálniční rychlost 130 km/hod. není problém i delší dobu a v pohodě se dá také předjíždět.

Jízda po asfaltu a v terénu
Po rozjezdu se váha skútru nějak vytratí a ovládá se dobře, i pomalé popojíždění díky automatické převodovce je v pohodě, po pár jízdách s tím není žádný problém. Hodně to ulehčí práci, že se ne musí mačkat spojka. Převodovka řadí rychle a každé zařazení je slyšet cvaknutí, řadí plynule jako DSG u auta, jen je slyšet. Četl jsem o tom v recenzích, tak mně to cvakání nepřekvapilo. Někteří psali, že měli problém s řazením, když byla přehřátá převodovka, jen doufám že tento model už má tento problém se snímačem vyřešený. Měl jsem jiný problém, po nastartování se mi nedařilo zařadit rychlost, pořád tam byl neutrál, až později jsem si všiml, že jsem pořádně nesklopil boční stojan a proto nejde řadit. Bylo nepříjemné tlačit nastartovanou motorku po parkovišti a zkoušet mačkat řazení, které nereagovalo. Nikde jsem ne četl, že nejde zařadit, když není boční stojan úplně zavřený. Píší v návodu, že při vyklopení bočního stojanu (stojan bez aretace), se motor zastaví, tak jsem to testoval a motor se zastaví, jen když je zařazená rychlost, pokud je zařazen neutrál, motor běží dále, pouze nejde zařadit rychlost. Je to určitě správné a bezpečné řešení, jen by měl být o tom uživatel seznámený, což jsem nebyl.
Na skútru se sedí celkem vysoko nad zemí (820 mm), tedy na skútr, ale nohy se pokládají na stupačku dost vysoko. Stupačka má sice velký rozsah, kam si mohu dát nohy, ale pro rychlejší projíždění zatáček, je musím dát více pod sebe a potom už je mám dost skrčené. Na to jak je skútr vysoký, jsem čekal více prostoru.
Páčky brzd mi stačí mačkat jedním prstem, i na okruhu, jak jsem jel naplno a brzdil na maximum až do ABS. Brzdy by mohli být klidně ještě ostřejší, ale myslím že jsou dostatečné a na běžné ježdění to stačí. Skútr má i ruční parkovací brzdu. Dobrá je hlavně při stání v kopci, nebo aby se motorka sama nerozjela, když se parkuji na boční stojan, jen se nesmí zapomenout ji vypnout před rozjezdem, což se mi už taky stalo.
Řazení má čtyři stupně, začíná D a potom S, které si lze nastavit do 3 poloh. S1, S2, S3 se liší maximálními otáčkami, kdy přeřadí na vyšší stupeň, S3 jde skoro až maximálních otáček. Přepínačem na řidítkách jde přepínat mezi D a nastavenou S, která zůstane nastavená i po vypnutí motoru. Dále si jde přeřadit ručně + a - stupeň na levém ovládací rukojeti. Občas je potřeba před zatáčkou ručně podřadit, vlevo se ještě palcem ovládá i blinkr a houkačka, je to tam celkem dost nahuštěné a v rukavicích a zmrzlých rukách jsem se už několikrát přemáčkl a troubil na všechny. Pro terén je pod displejem tlačítko G, které po zmáčknutí má změnit charakteristiku motoru a omezí prokluzování spojky během ovládání plynu, ale nějakou výraznou změnu jsem nezaznamenal. Důležitější je možnost úplného vypnutí trakce, na kluzkém terénu se bez vypnuté trakce ani nerozjede, pokud začne prokluzovat zadní kolo, trakce omezí plyn a nikam se nejede. O tom by mohli povídat třeba můj kamarád, majitelé BMW GS, který neuměl vypnout úplně trakci a i malý kopeček na mokru nevyjel. Jinak kontrola trakce je určitě dobrá a bezpečná věc, jen né na každý terén a podmínky.
ABS se nedá v menu vypnout, jediná možnost je vytáhnout pojistku, ale pojistková skříň je pod levým krytem sedačky, který je jištěn jedním šroubem a dvěma čepy. Pro časté používání to není zrovna ideální, takže by bylo asi lepší si udělat na vypnutí nějaký vypínač. Na skútru je radost sjíždět prudké svahy v terénu, automatická převodovka pozná, že má brzdit motorem, ABS nenechá zadní kolo zablokovat a rychlost sjíždění se dá krásně řídit jen páčkou přední brzdy.
Podvozek je plně stavitelný, zatím jsem do něj ne šahal, ale budou potřeba trochu poladit. Na asfaltu je pohodlný, řekl bych že tlumí nerovnosti tak o 50 % lépe než obyčejný skútr a to taky díky tomu, že na zadním kole není motor a taky díky své váze, jen tak něco skútr nerozhodí. Motorku stačí ovládat nakláněním a pěkně drží stopu. V terénu, díky menším zdvihům a váze je to tak o 50 % horší než nějaké enduru. V terénu je ta váha cítit více, tam jsem narazil hned při první jízdě na limit předních tlumičů, které šly už v menší díře na doraz a to díky váze motorky a moji, budu je muset trochu přitvrdit. Pro jízdu v terénu je nutné dokoupit zadní terénní stupačky, na AliExpressu vyšli na 900 Kč, jinak se prodávají za ceny 5000 - 8000 Kč! Postoj na skútru není zrovna ideální, stupačky jsou namontovány více vzadu, což by nevadilo, že to není úzká kroska, na to se da zvyknout, ale pokud se postavím rovně, tak mě do kolen zezadu tlačí oblouk pod sedlem, je to rozšíření, aby se pod sedlo vlezla přilba (objem 21 l.), takže musím stát s pokrčenými kolenami a tlačit se více dopředu, nebo dost rozkročit nohy. Po par jízdách jsem si na to trochu zvykl, ale není to ideální. Terénní stupačky jsou až za vzadu za hlavní stupačkou a špička boty mě tlačí do hlavní stupačky, je tam sice takové zkosení, ale taky s prostorem na nohy to není ideální. V terénu by měla být stupačka uprostřed boty, aby při případném skoku nedošlo ke zlomení kotníku, ale tady stojím skoro na špičce boty, ale zase ty skoky nejsou tak dlouhé zatím. Za jízdy se mám strach postavit do terénních stupaček, pokud na nich už nemám nohy, mám strach že šlápnu do prázdna, protože se mi zavřeli a taky se postavit ze sedla do stupaček které jsou dost vzadu, není moc příjemné a přirozené, ale vybavit skútr stupačkami do terénu a udělat z něj plnohodnotné silniční enduro byl skoro geniální nápad.
Schopnosti X-ADV prověřil Ital Renato Zocchi, který na skůtru vyhrál v roce 2019 Gibraltar Rally dlouhou 7000 km a porazil i stroje jako KTM 950 Super Enduro, KTM 790 Adventure R, KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro a BMW F 800 GS Adventure. Mohu jen potvrdit, že skútr vyjede všechno co ostatní i velká cestovní endura, limit v terénu je jen použité obutí a hlavně umění jezdce. X-ADV je díky své subtilní stavbě a nízkému těžišti, dokonce lépe ovladatelné v terénu, než velké Endura.

Doplňky
Po zkušenostech s manévrováním na místě a s vědomím, že jsem už párkrát skútra udržel jen s vypětím všech sil, jsem pochopil, že mi stejně jednou spadne a proto bude nutný padací rám, pokud nechci mít poškrábané plasty. Padací rámy se mi nelíbí a snažil jsem hledat různé jiné možnosti, ale špunty trčí do boku ještě více a ne chrání celý bok, tak jsem nakonec musel nějaký vybrat. Padací rám jsem koupil od českého výrobce RDMOTO za 3100 Kč. Jednoduchá montáž, svou funkci plní, jen na okruhu jsem jej už odřel zespodu, jak jsem se snažil naklopit skútra do zatáčky. Díky padacímu rámu, se snížil úhel naklopení tak, že na gumách zůstává tak 1 cm (poser pásek), v běžném provozu jsem na limit ještě nenarazil, jen na okruhu při učení. Další jsem dokoupil gumové protektory na středy kol za 700 Kč (AliExpress), tím a padacím rámem by měla být motorka chráněná aspoň trochu proti upadnutí na místě.
Dále jsem si sám namontoval držák telefonu s nabíjecím segmentem na USB za 650 Kč (AliExpress), montuje se nad hlavní displej a je dokonale v zorném poli, nedokážu si představit jet podle navigace umístěné někde na řidítkách, v helmě bych na to neviděl skoro vůbec a bezpečné by to určitě nebylo, tak tento držák mohu jen doporučit. Napájení mi kluci v servisu vzali ze základní desky u displeje, zapíná se s nastartováním, jen montáž byla dražší než celý držák! Nechtěl jsem do toho sám zasahovat a někde něco neodborně připojovat, jinak na netu doporučují takové zařízení napojovat na nabíjecí zástrčku 12V, která je uvnitř v prostoru pod sedlem. Musela by se rozmontovat celá kapotáž a tahat kabel přes celou motorku.
S vědomím že chci jezdit i po polních cestách, jsem si dokoupil a namontoval nerez přední kryt chladiče 650 Kč (AliExpress), chrání celý předek a hlavně chladič od zásahu většího kamene, který by mohl do něj udělat díru. I když je skútr určený i na menší terén, chladič není chráněný vůbec, ale jsou tam nachystané nějaké díry, takže s nějakým krytem kluci od Hondy asi počítali. Dokoupil jsem dále podložku pod boční stojan za 150 Kč (AliExpress), na bočním stojanu je jen malá plocha kde se opírá od vozovku a s tímto rozšířením se plocha značně zvýšila, teď už nebudu mít strach parkovat na boční stojan i někde na trávě. Další kryt jsem koupil pod automatickou převodovku, ta taky není nijak chráněna proti kamenům, je ze slitiny hliníku, stál 400 Kč (AliExpress), montuje se pod šrouby vany převodovky, přes dodávané delší šrouby. Originál šrouby jsou šestihranné, dodávané šrouby ke krytu jsou imbusové a při montáži se mi podařilo jeden z pěti zničit, když jsem jej utahoval momentovým klíčem. Moment utažení jsem si změřil při povolování a stejným momentem jsem se pokusil utáhnout nové šrouby s krytem. Jelikož jsem jede zničil, musel jsem kryt znovu sundat, což mi trvalo asi hodinu a při tom jsem jej zničil. Objednal jsme nový kryt, našel jsem jeden i s výřezem, přes který se dá vypustit olej z převodovky, aniž by se musel kryt demontovat, dokoupil jsem nerez šrouby s šestihrannou hlavou a kryt namontoval, tentokrát to všechno bylo v pohodě.

Bezkontaktní klíček a nouzové startování
Skútr má bezkontaktní klíček, který podle návodu funguje do vzdálenosti 2 m od motocyklu. Stačí jej mít v kapse a vše se dá ovládat bez problémů. Jen nejde při spuštěném motoru otevřít sedlo a ani nádrž. Dálkové ovládání lze i vypnout delším stisknutím na dálkovém ovladači, potom skútr na klíč nereaguje a nejde nastartovat, otevřít sedlo ani nádrž. Klíč se musí znovu aktivovat. V případě ztráty, nebo poškození dálkového ovladače, což se může stát třeba vybitím baterie, utopením klíče ve vodě atd., se skútr dá nastartovat pomocí vyťukání kódu imobilizéru. Ke skútru jsem dostal i klíče, který pasuje do dodaného kufru a pasuje taky do nouzového otevření sedla. Zámek je zespodu pod zadním blatníkem, krytý plastovou krytkou. Po odemčení se otevře sedlo. Pro nouzové nakódování a odblokování skútra je nejdříve nutné propojit kabel EM, který je pod sedlem, dodávanou spojkou konektoru, kterou mám v servisním nářadí, potom se dá vyťukat kód imobilizéru na spínací skříňce. Po odpojení propojky a zasunutí kabelu zpátky do konektoru jde normálně nastartovat. Přesně popsané v návodu (strana 138). Štítek jsem měl u klíčů. Pokud by někdo chtěl kupovat staršího skútra, tak si zkontrolujte, jestli máte štítek s kódem, klíče k nouzovému otevření sedla a taky je v nářadí konektor pro propojení.

Poděkování
Pokud jste mou recenzi dočetli až sem, tak obdivuji Váši trpělivost a je vidět, že skútr Honda X-ADV vás opravdu zajímá. Chtěl jsem zde popsat některé věci, které jsem na netu dlouho hledal, případně jsem si na ně musel přijít sám a dalším zájemcům o skútr by se mohly hodit. Děkuji všem, kteří ohodnotí mou snahu o popis motocyklu, postupně se budu snažit dopracovat další poznatky a zkušenosti s tímto strojem.
Je to dobrý a zajímavý motocykl a mohu jej jen doporučit.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ErikVonNitra
ErikVonNitra napsal 18.09.21 v 12:27 10b.

Super, že popisuješ hlavne veci, ktoré bežne v novinárskych recenziách nie sú. Ďakujem.

RadiM3
RadiM3 napsal 26.08.21 v 10:13 10b.

Putin11
Putin11 napsal 05.04.21 v 12:54 10b.

Super recenze a krasavici už mám doma )) Naprostá spokojenost je to segment motorky, která má budoucnost a tá cena rovná se na čem jezdíte ... automat je SUPER !!! Čest

velkykluk
velkykluk napsal 31.08.20 v 22:08 10b.

Super čtení. Já už o ni taky v 2017 přemýšlel.,ale zdálo se mi málo výkonu na jízdu ve dvou. Líbí se mi ten automat, který jsem si vyzkoušel na Africe a je to super a kurevsky návykový.

JawaDawe
JawaDawe napsal 09.07.20 v 22:41 10b.

a ještě jedna věc - moc parádní výběr barvy

Více komentářů




TOPlist