journeyman_brezen



PROFIL MOTORKY

Honda X-ADV (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Saku777
Vloženo 24.3.2020
Aktualizováno 3.4.2020
Zobrazeno 1 905x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Vynikající univerzál s DCT slušným výkonem a nízkou spotřebou.
Jako něco přímo mě ušité na Míru

Motorka koupena od FIRMA:Autocentrum Jan Šmucler (Plzeň 3-J - Rád bych poděkoval panu Šmuclerovi, majiteli Honda Šmucler v Plzni, který se i v těžké koronavirové době angažoval a předal mi osobně technický průkazu nutný k přihlášení motorky.

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda Integra: Úplně na začátku jsem se zakoukal do Integry, která se mi pořád moc líbí, ale X-ADV mě postupně přesvědčilo i přes vyšší cenu hlavně svou univerzálností.

První dojmy - Máme spolu najeto opravdu jen pár kilometrů (ca 250, do dalšího seznamování nám zasáhl koronavirus), ale už teď jsem vyloženě nadšený. Jestli je to motorka nebo ne, nechám na každém z vás, za mě je to motorka se vším všudy. Pokud někdo tvrdí, že je to skútr, tak prosím, mě to nijak nevadí, klidně budu jezdit na skútru (jako ostatně doposud), ale hodnocení bez toho, aby se hodnotící svezl je myslím nefér vůči ostatním, kdo o takovém stroji uvažují. Ten člověk na tom s velkou pravděpodobností neseděl. Těm co o něčem takovém trochu uvažují doporučím vyzkoušejte, nezavrhujte předčasně, za zkoušku to opravdu stojí.

Motorku bych doporučil pro - Na zkoušku každému, jinak asi pro lidi, kteří nehledají extra rychlost, (na to máme jistě jiné stroje) mají rádi pohodovou jízdu s dostatečným výkonem, nízkou spotřebou (zatím 3,6L) bez nutnosti řazení, hlavně více možností polohy nohou je vynikající při delší cestě, doplňkové enduro stupačky pak asi i v mírném terénu, to jsem ještě nezkoušel.

Doplňky na motorce - Originál nosič a kufr, přídavné enduro stupačky, rozšíření plochy bočního stojanu

Recenze

Po najetí asi 250 km se toho moc hodnotit nedá, navíc nemám moc možností srovnávat, doposud jsem až na Hondu Hornet 600 v autoškole jezdil jen na mé minulé Hondě a to SH125i, o které i přes jisto jistou nevoli některých motorkářů musím napsat, že je skvělá ! Přivedla mě do světa motorek a já jí jsem za to vděčný. A proč, na tom už se snad shodneme všichni bez výhrad .
Za těch pár chvil se mi ale potvrdilo to, proč jsem začal po tomto stroji pokukovat a uklidnil jsem se, že si mnou vydanou částku (opravdu to pánové v Hondě přehnali) nemusím vyčítat. Věci se konec konců dělí na ty, které jsou drahé a ty, co jen stojí hodně peněz. To je rozdíl ! ADV stojí hodně peněz, drahá není.
Ale abych alespoň trochu ohodnotil vlastnosti stroje ... je poměrně vysoká, s mými 185 cm jsem v pohodě, ale menší postavy by mohly mít problém - vyzkoušet. Navíc manipulace je díky šířce ve spodních partiích trochu horší. Jakmile se ale rozjedete, je to pryč a už se jen kocháte. Výkon slušný, ani jsem zatím ten syrový motor nezkusil, ale to už cítíte. Už od nejnižších otáček je to tam. Převodovka je za mě "snová" dělá přesně to co má aniž byste to vnímali, navíc třeba při dojíždění k vesnici si brnknete levým palcem a o jeden či dva stupně si podřadíte a přibrzdíte si motorem stejně jako na manuálu. Naopak ve městě, na dlouhé magistrále, si ukazovákem přeřadíte nahoru i když to automat neudělá a můžete jet 50 s nižšími otáčkami než by to bylo normálně ... je to zkrátka automat, ale s možnostmi (téměř) stejnými jako máte na manuálu. Ano já vím. Ta spojka. Ale ta je výhodou jen někde a někdy, při běžné jízdě (a pro mě) ne. Spotřebu mám zatím na 3,6 L, myslím, že půjde po zajetí níž, ale jiný jízdní styl to asi bohatě dožene. Do 4 litrů se ale vejdeme určitě i př troše dovádění a to je za mě super. Sedlo mě osobně vyhovuje, uvidíme časem, posed a pozice za řidítky je perfektní, větrný štítek funguje, ale popravdě ho mám až nahoře a budu chtít vyzkoušet deflector, kousek víc nahoru bych to asi snesl. Hodně bude záležet na helmě, já mám zatím AGV K5 Jet, vyhovuje mě, nosím brýle, no uvidíme. Čitelnost budíku je dobrá, ovládací prvky jsou po ruce, jen ta tlačítka od displeje by mohla být na řidítkách. Stejně jako by jí slušel tempomat, ale to už jsme holt jinde (...ale za ty prachy ho tam dát mohli).
Až nám situace s COVIDem dovolí zase vyjet, pokusím se napsat víc, zatím jen smutně koukám z okna na motorku (ano opravdu jsem to napsal ) s převozkou, protože velký techničák mají v Hondě, kde je zavřeno a já nemůžu přihlásit .
... tak zatím těm, co jezdit můžou, hezké kilometry.

update 3.4.2020 - Rád bych poděkoval panu Šmuclerovi, majiteli Honda Šmucler v Plzni, který se i v těžké koronavirové době angažoval a předal mi osobně technický průkazu nutný k přihlášení motorky. Takže konečně je přihlášeno !

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Geodet
Geodet napsal 31.03.20 v 17:31 10b.

Pěknej stroj.

kralici79
kralici79 napsal 27.03.20 v 22:53

Taky jsem na ni na motosalon seděl. Nějak to zatím do mě neposlali to správný vzrůšo. Ale byla opravdu hezká. Ani motorka ani skůtr. Zkusit bych se to nebál, až budu koukat po něčem jiným. Tak ať nám brzo uvolní karantenu a budeš moct dělat veselý kilometry, Bo motorka nám hlavně dělá radost a pro každýho jiná.

Typhon
Typhon napsal 27.03.20 v 12:48 10b.

Je to super stroj

zimirekm
zimirekm napsal 26.03.20 v 18:49 10b.

Zjisti si, kde ti dela plexi hluk. U me skvele zafungovalo naopak nizsi. Hodne lidi to resi bez mysleni, proste vetsi plexi. Ale to jsou automaticky vetsi turbolence a tim padem horsi ovladani ve vetsi rychlosti. Zkus moto projet bez plexi. Rovnez konkretni helmu projed na nahaci. Casto zjistis, ze mene je nekdy vice.

steve2
steve2 napsal 26.03.20 v 17:51 10b.

Zrovna na COVID je to ideální stroj: můžeš rozvážet roušky a nákupy důchodcům.

Více komentářů



renocar_duben
Objednat reklamu
TOPlist