Velký kopec zábavy v pěkném balení.
Motorka koupena od Zweirad Pfeil, Dreitzsch, Deutschland
Výška jezdce: 189 cm
První dojmy - Dosud neutuchající nadšení.
Recenze
O Continentalu GT už toho bylo tady na motorkářích.cz napsáno celkem dost, takže do podrobností zabíhat nebudu. Vkládám hlavně proto, že žlutý tu ještě není. Hned po zkušební jízdě u prodejce jsem věděl, že to je ono. Sice to moc nejede, dost to vibruje, ale když jsem se vrátil zpět před prodejnu, tak jsem se, jako někteří z Vás tady, v přilbě smál a smích mě nepřechází po každé další jízdě. Člověk si uvědomí, že opravdu stačí pár koní a legální rychlosti k pořádné zábavě.Mám teď za sebou první tisícovku kilometrů, takže si dovolím pár poznatků. Motorka je na pohled malá, ale ani pro mě, skoro s metrem devadesát, není nepohodlná. Sedím v poměrně příjemné poloze, na sedle se dá posunout dozadu a zalehnout na nádrž. Váha na rukou mi nepřijde nijak strašná, na novém dvouválcovém Continentalu se mi sedělo hůř. Vibrace jsou nejsilnější v řídítkách, ve stupačkách nejsou skoro cítit. Podvozek příjemně tuhý, brzdy na ty rychlosti, kterých motocykl dosahuje, v pohodě, jsem zvyklý hodně používat zadní brzdu, takže za mě vše v pořádku. Trochu jsem se bál startování nakopávačkou, čekal jsem něco takového jako na starých jednoválcových endurech, kde to končilo minimálně pořádnou modřinou na lýtku, když neměl člověk boty na motokros a byl nešikovný, ale tady to jde lehce, měkce. Mile mě překvapilo světlo v noci, svítí velmi dobře. Spotřeba také sympatická. Takže za mě palec nahoru. Za relativně málo peněz hodně muziky.
2/2021 Výfuk z náklaďáku byl vyměněn za krátký laďák, hlava osazena díly od Hitchcocks Motorcycles. Nárůst výkonu zřejmě minimální, nárust emocí maximální.
7/2022 Z Enfieldu sem tam něco vlivem vibrací upadne nebo se zlomí. Co šlo přilepit Loctitem je přilepeno, co bylo ztraceno cestou, doplněno. Škoda brexitu, díly od Hitchcocka trochu podražily kvůli clu. Mám za sebou trip po Slovensku a rekord 680 km v jednom dni na tomhle vibrujícím bucharu, který má místo sedla prkno potažené koženkou.
1/2024 Loňskou sezónu jsem ukončil bez větších poruch, pouze takový ten standard různě praskajících žárovek a dle nálady a počasí zlobící elektriky, s 20.000 kilometry na tachometru. Stát jsem zůstal jednou, když se mi při návratu z vyjížďky na One Ride 2023 v Praze roztrhla duše v zadním kole a na místě jsem s tím nebyl schopný nic udělat a tak následoval potupný návrat domů na vozíku. Pirelli Sport Demon, které mi úplně nevyhovovaly, jsem v květnu vyměnil za Avon Roadrider MKII a změna k lepšímu.
No ty vole, to je krása
Ta žlutá mu sluší , parádní stroj
Krásné GéTéčko Musí být paráda na něm jezdit...
Nádherný Enfield. Ať dělá radost