Staré japonské kladivo aneb narveme motor na steroidech do rámu, co to nedává.
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - I když nebyla doladěná jak by měla, krouťák mi vzal dech. Introše jsem měl vyhlídnutého už od chvíle, kdy jsem kupoval první dvácu a nebylo pochyb, že zvolím právě jeho. Poctivá japonka. I když následný výběr nebyl moc šťastný, tak o to víc dělá radost (i ostarost) teď.
Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych pokročilejšímu, ale s trochou cviku a opatrnosti na plyn není problém ani pro nadšeného lajka, neváží tunu a posed nízko.
Doplňky na motorce - Přepákování, sissy bar, ape hangers, fishtaily na jednu stranu se svodem za zadním válcem (bez tlumivky pochopitelně).., sedlo, gripy, boční držák spz, manžety a určitě toho bude zase víc
Recenze
Na introšovi mám zatím jednu sezonu, cca 16k nakrouceno na motoru po kompletní GO, jelikož byla nalezena závada na motoru (urvaný vypoušťák i s domkem, dolepený, zamaskovaný...víc netřeba vysvětlovat, zkrátka k nas*ání). Tak či tak po spoustě hodin práce a lehkém doladění jsem se dokonce od srpna svezl.
Zmíněno výše, introš byl pro mě jasná volba, věděl jsem, že chci maximálně rok 97, ideálně níž a evropu kvůli dílům (čím starší tím lepší, víc kw, větší krouťák). Po 650ce drakovi jsem nechtěl dělat mezistupeň na 800ku, protože by po sezoně šel z domu. Chytil jsem 5tikvalt a po porovnání s kolegovým můžu říct, že s 4kvaltem je rozhodně větší p*del, ale po 100ce na budíku jsem rád, že můžu ještě kopnout 5ku, tolik netočím.
K motoru asi nemám, co dál říct. Pověstný krouťák je znát už od prvního stupně až po 5ku, Japonci se opravdu neupejpali a narvali do rámu motor, který s ním mlátí jako blázen, ale to je přesně ta surovost, co ze 14ctky udělala legendu.
Brzdy jalové, ale neměl jsem přehnaná očekávání, dá se to pořešit prohozením za čtyřpístkový brzdič z bandita a časem to mám určitě plánu..
Zadní tlumiče mají špatnou pověst a má to svůj důvod, v zatáčkách má tendenci pořád odskakovat, řešením je guláš se šesti a pytel cementu na zadní sits (popřípadě přítulka, potom se motka chová celkem kultivovaně), pro zámožnější majitele dokoupení lepších tlumičů (prej sedí ze sportstra...připisuju na seznam).
Držím palce ať se všechno povede
Super stroj.
Pěkně napsaný
je to krasavec a máš na něm i vkusné úpravy, časem si jej před motoduchodem taky pořídím
Díky za slova chvály snad se letošní úprava povede a introš neztratí na kráse
Paráda . Stroj celkovo a fishtaily