renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 500R (2014)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Saele
Vloženo 19.1.2020
Aktualizováno 26.11.2021
Zobrazeno 2 058x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Moje prvni "vetsi" motorka, vyrobena 2014, dovoz DE. Za sezonu najeto cca 7k km.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Moto Palace (Klánovice)

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - Z presedlavani ze 125cc byla radost posadit se na neco sviznejsiho, rychlejsiho, co se da lepe ovladat a clovek se muze i vice projet. Vzdy jsem mela slabost pro CBRka, motorka je to krasne ovladatelna i pro zacinajici jezdce.

Motorku bych doporučil pro - Jezdce presedlavajici z 125ccm, zacinajici jezdce

Doplňky na motorce - Koupila jsem jiz s ladenym vyfukem BOSS a padacimi protektory.

Recenze

Po par letech bez aktivnejsiho jezdeni, bez vetsich zkusenosti na motorce do 35kW, jsem se rozhodla nejprve koupit neco s nizsim obsahem, pred presedlanim na motorku vetsi, spadajici do A kategorie. Jak uz jsem zminila, vzdy jsem mela pro CBR slabost, proto jsem ani nedavala moc moznosti jinym znackam a koukala spise po Honde. Po prvni jizde na CBR500R jsem byla okamzite rozhodnuta motorku koupit.
Motorka je skvele ovladatelna a doporucila bych zacinajicim jezdcum, kteri maji radi sportovneji vypadajici motorky, ale v jizde si jeste nejsou tak jisti. Ackoliv by jeden myslel, ze oznaceni R bude mit pod sebou motorku, hodne podobnou blizkemu RR, z pohledu jizdy a posedu na motorce tomu tak uplne neni.
Na CBR500r jezdec sedi pomerne v rozne pozici, coz ale nemusi byt pro kazdeho minus, da se pomerne prijemne ujet i delsi vzdalenost. Ja na ni, zatim, urazila za den nejvice 850km a byla jsem spise znavena dlouhym dnem, nez jizdou samotnou. Nevyhoda muze byt jizda ve vyssi rychlosti, kdy u 140km/hod je odpor vetru natolik neprijemny, ze je lepsi si lehnout na nadrz a schovat se za celni sklo. Ale to jsem zatim pocitila u vetsiny motorek, co nemely predni plexi delsi.
Jelikoz vetsina vahy nesmeruje na riditka, clovek si uzije klidnou jizdu i po nasich slepenych silnicich, muzu porovnavat pouze s temi motocykly na kterych jsem sama mela moznost jet, tak napriklad na takove R1, jsem po vyzkouseni na takove ceste trpela s kazdym mensim otresem a pokud prisel nejaky vymol, div me to nevyhodilo ze sedla (Ale samozrejme jde o zvyk)
Spotreba je zde idealni a i pri pomerne rychlejsi jizde motorka zere 4,2 l/100. Po dni stravenem na okruhu, kde motorka dostavala vetsi zahul a vetsinu casu byla ve vysokych otackach se spotreba zvedla pouze o 0,5l tedy na 4,7 l/100.
Celkovy dojem mam z motorky vyborny, ale na pristi sezonu planuju uz konecne presun na blizkou vetsi pribuznou 600 nebo 650. :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kerut
kerut napsal 08.09.20 v 01:47 10b.

Milanek13
Milanek13 napsal 26.01.20 v 08:32 10b.

Jste hezky barevne sladene

Raptorcbr
Raptorcbr napsal 26.01.20 v 07:26 10b.

Moc pěkná.

DaliVFR
DaliVFR napsal 24.01.20 v 15:49 10b.

Moc vám to spolu sluší Možná bych to ale na větší kubaturu hned tak úplně nehrotil, není kam spěchat. Na téhle krásce by se dosyta vyblbnul i nejden ostřílený biker, není to fakt jenom o obsahu a koních. A těch 850 km za jeden den je perfektní cestovatelský výkon!

Maverik232
Maverik232 napsal 23.01.20 v 18:05 10b.

Více komentářů



TOPlist