První jízda: Honda CB500F a CBR500R
04.04.2019
07.11.2023
24.03.2022
02.09.2021
03.09.2020
13.02.2019
06.11.2018
16.11.2015
15.10.2015
07.12.2012
13.11.2012
2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2019 | 2022 | 2024 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||
Objem | 471 cm3 | |||||||
Výkon | 35 kW | - | 35 kW | 34.3 kW | 35 kW | |||
Výkon při otáčkách | 8500 ot/min | - | 8500 ot/min | 8600 ot/min | ||||
Točivý moment | 43 Nm | - | 43 Nm | |||||
Otáčky při max toč.mom. | 7000 ot/min | - | 7000 ot/min | 6500 ot/min | ||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||
Chlazení | Kapalina | |||||||
Uspořádání válců | Řadový | |||||||
Počet válců | 2 | |||||||
Rozvod | - | DOHC | ||||||
Ventilů na válec | 4 | |||||||
Vrtání | 67 mm | |||||||
Zdvih | 66.8 mm | |||||||
Kompresní poměr | 10.7 : 1 | |||||||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||||
Startér | - | Elektrický | ||||||
Počet rychlostí | 6 | |||||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||||
Typ rámu | - | Dvojitý páteřový | ||||||
Materiál rámu | ocel | - | ocel | - | ocel | |||
Zdvih předního odpr. | - | 122 mm | - | 120 mm | - | |||
Zdvih zadního odpr. | - | 104 mm | - | |||||
Brzdy vpředu | kotouč | 2 kotouč | kotouč | 2 kotouč | kotouč | 2 kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | 296 mm | ||||||
Přední třmen | dvoupístkový | - | dvoupístkový | - | dvoupístkový | čtyřpístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | - | 17 " | |||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | - | 17 " | |||
Rozměr přední pneu | 120/70ZR - 17M/C | 120/70-17 | 120/70ZR17 | |||||
Rozměr zadní pneu | 160/60ZR - 17M/C | 160/60-17 | 160/60ZR17 | |||||
Rozvor | 1410 mm | |||||||
Úhel hlavy řízení | 25.5 ° | |||||||
Závlek předního kola | 101.9 mm | - | 102 mm | - | 102 mm | |||
Světlá výška | - | 130 mm | ||||||
Výška sedla | 790 mm | 785 mm | ||||||
Pohotovostní hmotnost | 194 kg | 192.8 kg | 194 kg | 192.8 kg | 192 kg | 191 kg | ||
Objem nádrže | 15.7 l | 15.52 l | 16.7 l | 15.52 l | 17.1 l | |||
Množství oleje | - | 3.2 l | ||||||
Spotřeba | 3.7 l/100 km | - | 3.49 l/100 km | 3.5 l/100 km | ||||
První cena | 154900 Kč | - | 174900 Kč | - | 169900 Kč | 179900 Kč | ||
Poznámka | abs seriově | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Přestavby | snížení moto | 6 | 30.6.2023 10:31 | ||
Opravy a údržba | Jaký stojan zadního kola pro CBR 500R | 4 | 29.10.2022 19:47 | ||
Opravy a údržba | přední kolo | 1 | 21.9.2022 20:04 | ||
Japonské | Nepřesný údaj dojezdu a rezervy | 37 | 12.6.2022 15:54 | ||
Opravy a údržba | Brzdové destičky na CBR 500R (500F) | 7 | 9.6.2022 15:42 | ||
Opravy a údržba | Výfuk SC Project - jak vyjmout DB Killer | 34 | 22.5.2022 19:57 | ||
Hledám, potřebuji | Polepy | 2 | 8.5.2022 08:03 | ||
Papírování a nehody | Registrace anglickeho motocyklu v Ceske Republice | 16 | 12.9.2021 17:46 | ||
Začínáme | První motorka - levnější ojetina na naučení VS zánovní dražší motorka | 16 | 5.12.2020 12:10 | ||
Výběr moto | Prvni moto pro mensiho jezdce | 5 | 9.9.2020 20:12 | ||
Supersport | Yamaha R3 vs Honda CBR 500R | 18 | 11.8.2020 12:13 | ||
Výběr moto | Kawasaki Er-6F vs Honda CBR500R | 6 | 22.4.2020 08:05 | ||
Opravy a údržba | Jaký olej do Cbr 500r 2017, manuál | 10 | 3.4.2020 14:50 | ||
Opravy a údržba | Jak sundat řadičku z osy | 46 | 30.3.2020 09:28 | ||
Supersport | STK u nove motorky | 21 | 31.8.2019 00:06 | ||
Supersport | Honda CBR 500 a 190 cm | 3 | 21.8.2019 23:39 | ||
Silniční cestovní | Plasty z ebaye | 3 | 5.8.2019 16:06 | ||
Silniční cestovní | Náhradní díly | 2 | 15.7.2019 10:13 | ||
Hledám, potřebuji | Madla spolujezdce CBR500r | 16 | 8.7.2019 15:25 | ||
Hledám, potřebuji | Sháním plasty na Honda cbr 500r | 7 | 29.5.2019 09:26 |
Můj Baby Blade projekt aneb jak z CBR-R udělat CBR-R.
Moje prvni "vetsi" motorka, vyrobena 2014, dovoz DE. Za sezonu najeto cca 7k km.
Hravá, jednoduše ovladatelná, nevyděsí výkonem, ale když je potřeba, tak dokáže potahat.
Po desetileté pauze jsem se vrátil do jedné stopy a tato malorážka mi přišla jako dobrá volba.
Honda cbr500r motorka pro A2 vhodná na začátek nebo pro holky
Moje první motorka, zatím 35kW
Naprosto skvělá neměnil bych.jeste bude chtit nejake úpravy ale to uz spis jen o pohodly.
Agresivní malorážka pro skupinu A2 aniž by se muselo za draho stahovat.
Je to prostě můj další splněný sen a je to pecka:))
Svižná, hravá, červená krasavice
Honda cbr500r motorka pro A2 vhodná na začátek nebo pro holky
Moje první motorka, zatím 35kW
Po desetileté pauze jsem se vrátil do jedné stopy a tato malorážka mi přišla jako dobrá volba.
Můj Baby Blade projekt aneb jak z CBR-R udělat CBR-R.
Moje první motorka. :-) Dárek k narozeninám, splněný sen.
Moje prvni "vetsi" motorka, vyrobena 2014, dovoz DE. Za sezonu najeto cca 7k km.
Naprosto skvělá neměnil bych.jeste bude chtit nejake úpravy ale to uz spis jen o pohodly.
Moje první :) Po dlouhém vybírání to byla ona, pro koho jsem se rozhodla.
Svižná, hravá, červená krasavice
Agresivní malorážka pro skupinu A2 aniž by se muselo za draho stahovat.
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.0/10 |
Průběh výkonu | 9.0/10 |
Vibrace | 7.0/10 |
Převodovka | 8.0/10 |
Mechanická hlučnost | 9.0/10 |
Zvuk | 8.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Brzdy | 7.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.0/10 |
Těsnost tlumičů | - |
Tuhost rámu | 8.0/10 |
Jízda | |
Sport | 6.0/10 |
Město | 9.0/10 |
Cestování | 9.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.0/10 |
Ceny servisu | 8.0/10 |
Servisní síť | 10.0/10 |
Dostupnost dílů | 8.0/10 |
Nabídka doplňků | 6.0/10 |
Servisní intervaly | 10.0/10 |
Sport | |
Tlumič řízení | - |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
KTM RC 390 | |
Yamaha YZF-R3 | |
Kawasaki Ninja 400 | |
Honda NC 700S | Větší, těžší, vyšší, bez kapotáže. |
Kawasaki Ninja 400 | |
Kawasaki ZX-6R Ninja | Zatim zbytečně moc výkonu |
Yamaha YZF-R3 | Malá |
Kawasaki Ninja 400 | Malá |
Honda CB 600F Hornet | |
Suzuki SFV 650 Gladius | |
Yamaha MT-07 | Cena ok, ale odradil mě prodejce, že je moc dravá a neví, jak by se chovala po omezení |
Honda CB 650F | Opět ten stejný důvod |
Honda CBR 650F | Vyšší cena + nutnost omezování výkonu ( další peníze a čekací lhůta na omezovací sadu) |
Honda NC 750S | |
Honda CB 500F | Design |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki Ninja 400 | v tom čase jazdené malé CeBRo nebolo žiadne zaujímavé, nové k dispozícii až cca na jar 2023 |
Honda CB 500X | Nekoupil, protože mě přemluvili kamarádi, že cestovní enduro je lepší než sportovní motorka. I když CB 500X není úplně enduro a CBR 500R není úplně sportovní motorka. A manželce se CBR zdála "moc divoká". Zkuste jí vysvětlit, že se to liší hlavně kapotáží |
Kawasaki Ninja 300 | |
Honda CBR 650R | U 650R nemusím za 2 roky kupovat jinou motorku |
KTM RC 390 | Sice je silnější, ale má větší váhu (mě až tak váha nevadí, ale kvůli tomu že za 2 roky bude pro mámu, tak jsme chtěli něco lehčího), na to jak byli motorky už starší,tak cena byla dost vysoká na to v jakém byli stavu a najetých kilometrů. |
Kawasaki Z900 | Zkoušena také ve Vysokém Mýtě. Sedla mi skvěle, lehká a ovladatelná. Být jako první moto, neváhala bych. Ale prostě už slabá |
Kawasaki Ninja 400 | Ojeté CBRko byla má poslední možnost, kdyby oba oficiální distributoři zklamali. Sice sem s touto variantou moc nepočítal, ale měl jsem v záloze toto poslední zachranné lano. Jediný důvodem proč jinak spolehlivé CBRko bylo až na třetím místě bylo jen to, |
Kawasaki Ninja 400 | Honda je o dost těžší, o něco dražší a netočí 10.000ot/min. |
Yamaha YZF-R3 | Yamaha má vydarenejší dizajn. |
Honda CB 500F | Vzhledově mě lákala více než naháč a musím přiznat, že se mi do teď líbí. Bohužel jsem neměl příležitost srovnat jejich jízdní vlastnosti a tak jsem dal na doporučení, že se na naháči bude jezdit líp - kvůli narovnanému posedu a lepší ovladatelnosti. |
Honda CBR 300R | Nakonec jsem zvolila lehčí a levnější variantu. Zvažovala jsem i to jestli mi nebude chybět výkon, když si koupím její menší ségru, ale teď už vím, že tahle obava byla zbytečná. |
Honda CB 500F | Důvod , že sem si ji nekoupil byla vyšší cena.. |
Honda CBR 300R | Cena, cena, cena... a zase ta cena. Nieje o moc vecsia ani o moc vykonnejsia... (a novy modelovy rocnik si este pridal na cene...) |
Kawasaki ER 6F | |
Honda CB 500X | jsem rád, že jsem si ji nevybral..motor víc sedí cb 500.. cb500x ( lepší ve všech směrech ) pohodlná |
Kawasaki Ninja 300 | na mojí vejšku malá, nelíbila se mi palubní deska |
Honda NC 700X | Mírně jsem srovnával s větší silnější sestrou CBR600R, ale příště budu spíše srovnávat s CBR250R. Moc mi do oka nepadla. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2013 | Honzakbel | honda-cbr500-cb500f.pdf | 75 MB | Servisní manuál v angličtině. |