Zapojení USB zásuvky, voltmetru a případně vyhřívaných rukojeťí. Tak aby to rozumně fungovalo a ještě to pojistky pobraly. Plus úprava zapnutí hlavního světlometu - ten nyní svítí až po přepnutí chcípáku na "RUN", po otočení klíčkem svítí jen parkovačky. Tj. na zapnutej klíček to žere z baterky o 110W méně, ale pořád něco svítí.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Blíží se zima, člověk jezdí víc na klid a víc si všímá okolí a tak... hej, proč nejdou budíky... a proč napětí v síti leze pod 11V a... chcíp : . Domů dojedu jen tak tak. To je krám, žere mi to 6/100 benálu a 5Ah k tomu
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 07.12.2021 |
Uskutečněno:
| 19.11.2021 |
Tachometr:
| 82000km |
Komentářů:
| 1x |
-
Odjezdil jsem na VFRku jednu sezónu a co nemůžu vystát je podvozek (a CBS ) - měkký, přetlumený, věčně na dorazu a to jsem hned po koupi měnil olej a snažil se to nějak nastavit a ke všemu jezdil sám... Pořídil jsem t
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 14.03.2021 |
Uskutečněno:
| 27.02.2021 |
Tachometr:
| 67750km |
-
Nová guma, dozadu, opět Pirelli Angel GT II, protože předek je ještě celkem ok.
Stará GT II nájezd 12k na dráty, řekl bych příště tak 8-10k max, pak už se na tom stejně hůře jede a za mokra to začíná být riskantní :-C
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 14.03.2021 |
Uskutečněno:
| 28.12.2020 |
Tachometr:
| 67550km |