renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Patrick_
Vloženo 5.1.2020
Aktualizováno 22.8.2023
Zobrazeno 2 114x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 07.12.2021, Uskutečněno: 19.11.2021, Stav tachometru: 82000 km, Zhlédnuto: 28x


Blíží se zima, člověk jezdí víc na klid a víc si všímá okolí a tak... hej, proč nejdou budíky... a proč napětí v síti leze pod 11V a... chcíp . Chvíle laborování, napětí rychle klesá i s jen zapnutým zapalováním, odpojování pojistek, kontrola konektorů. Po asi hodině se to nechá roztlačit, ujíždím domů, než dojedu domů napětí v sítí je opět na 14+V... WTF?
Druhý den jen lehká vyjížďka s kámošem kolem komína, nesleduji nic jiného než voltmetr , zdá se to ok, ale ještě než se úplně setmí už to zase padá 13,5... 13... 12,5... ty vole, už jedu tmou, oči nalepený na voltmetru a připadám si jak na pochcaný elektro motorce . Domů dojedu jen tak tak. To je krám, žere mi to 6/100 benálu a 5Ah k tomu...

V garáži proměření dobíjecí soustavy, resumé - stator v hajzlu. Sehnal jsem náhradu od JMP, nevypadá moc "bytelně", zatím funguje necelých 1000km. Originál půjde převinout. Konektor do regulátoru jsem nahradil zlacenou trojdutinkou (MT60), vyčistil všechny spoje baterka-regulátor-alternátor. Tak snad to chvíli vydrží

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Pedl (178) napsal 13.12.2021 v 17:32+1

Taky jsem si užil se statorem. A zbytečně zabil čas s nějakou čínskou náhradou než jsem dal převinout. Mám pocit, že dnes už všechna druhovýroba je jen čína, už žádná kvalita bohužel, jedině převinout. Jinak u mě možná byla příčina přechodový odpor v patici zadního světla, pomalu to dlouhodobě zahřívalo dráty a slézala izolace z eletroinstalace a asi i lak na vinutí. Přechododé odpory jsou horší než nějaké zkraty.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Vyměna pružin a lehká údržba

    Odjezdil jsem na VFRku jednu sezónu a co nemůžu vystát je podvozek (a CBS ) - měkký, přetlumený, věčně na dorazu a to jsem hned po koupi měnil olej a snažil se to nějak nastavit a ke všemu jezdil sám... Pořídil jsem t

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 14.03.2021
    Uskutečněno: 27.02.2021
    Tachometr: 67750km
  • Nová guma, bouchlý ráfek

    Nová guma, dozadu, opět Pirelli Angel GT II, protože předek je ještě celkem ok. Stará GT II nájezd 12k na dráty, řekl bych příště tak 8-10k max, pak už se na tom stejně hůře jede a za mokra to začíná být riskantní :-C

    Typ: Údržba
    Vloženo: 14.03.2021
    Uskutečněno: 28.12.2020
    Tachometr: 67550km
  • Kufry

    Nosič Givi PLXR-166 rychlosundávací - hodně fajn, sundání spešl klíčem celkem 2x3 "bajonetový" šroub, otázka asi tak 15 vteřin a moto je defakto holá jak ji japonský bůh stvořil. Kufry Givi V35 - vzal jsem ty s čirými

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 16.07.2020
    Uskutečněno: 13.07.2020
    Tachometr: 61000km


TOPlist