PROFIL MOTORKY

Gas Gas EC 300 (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník _Sparrow_
Vloženo 29.11.2019
Aktualizováno 14.12.2019
Zobrazeno 1 327x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Konecne poradny 2T s paradnim podvozkem KYB.

Více fotografii

Motorka koupena od Moto Hora

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Gas Gas ECRanger 300: Je na me moc maly a mekky.

První dojmy - Prvni dojmy paradni. Tahne odspodu, ale neni to ta divoka krossova svine. Prechod ze stredniho do vysokeho pasma je mnohem hladsi. Podvozek je perinka! Zatim v zabehu, takze full review az po 300km ;)

Motorku bych doporučil pro - - pry je vhodny pro hobbiky i profi jezdce :)

Doplňky na motorce - - zatim obycejny nerez chranic vyfuku
- Planuje se chranic vyfuku spojeny s ramem a ochranou pod motor.

Recenze

Recenze na posledni (2019) GasGas EC 300 jsou jen pozitivni. Dotahl se na vsechny ostatni evropske znacky, uz mu nechybi vykon, zhubnul, a v podvozku je vsechny prevalcoval. At uz jsem cetl recenze ceske nebo zahranicni, na KAYABY se nesla jen a jen chvala.

Za me musim rict ze prvnich par svezeni je lahoda. I kdyz budu muset menit pruziny za tvrdsi (jsem 103kg prasatko) tak je to porad znat.

I pres to, ze vyrobce pise 105kg motorka se zda lehci. Pneumatiky Michelin homologovane na silnici jsou obstojne pouzitelne i v terenu. Jsou mekke a drzi prekvapive dobre.

Co se mi nelibi je:
- vyvod nahonu tachometru, ktery neprirozene a nebezbecne cni nad tabulkou/maskou setla a vylozene si rika o utrzeni nejakou vetvi.
- sdruzeny ovladac svetel, blinkru a klaksonu a starteru na leve strane. Zbytecne spojene funkce, ktere se do ostreho OffRoad provozu stejne nepouzivaji a ten ovladac cni vysoko nad riditka, kde jej pri prvnim odhozeni motorky rozmlatite. Uvital bych, kdyby sel vymenit za nejaky vice "zavodni" kde bude napr jen starter, popripade starter+klakson a bude profilove nizzsi a lepe chraneny.
- Hadicka v nadrzi urcujici rezervu je hooodne vysoko. Pri prvni jizde jsem se uz leknul ze jsem to zadrel. (Koho by napadlo, ze mate prepnout na rezervu, kdyz v pruhledne nadrzi vidite skoro pul nadrze benzinu. Jenze ony nejsou vespod spojene.

Co se mi libi:
- Karburator! Zadne vstriky, pekne pristupny z boku, da se stelovat na trati
- pruhledna nadrz
- Haltr je blize k ventilku a ne na opacne strane! Konecne se to bude trochu smysluplneji prezouvat.
- Nastaveni tlumicu z tovarny je bezproblemove a lze hned vyrazit.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
_Sparrow_
_Sparrow_ napsal 15.12.19 v 20:09

Jak se zajizdi fungl nove moto...

Více komentářů



TOPlist