renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600F Sport (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jura.Olc
Vloženo 19.11.2019
Aktualizováno 11.7.2020
Zobrazeno 2 200x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 7 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pesoun
Pesoun napsal 28.05.20 v 10:36 9b.

Ahoj! Asi jsem se v tvém příběhu trochu ztratil. Kolik měl vlastně motocykl závad, vyjma zmíněné údržby? Chod na tři válce jsi dořešil, nebo to je závada proč jsi motorku odpískal?

pernik92
pernik92 napsal 22.11.19 v 18:21 10b.

Pro mě osobně nejkrásnější supersport ze všech na trhu. Krásně uhlazený design, dostatečný výkon a také pohodlí
Za výběr posílám 10b

Jura.Olc
Jura.Olc napsal 22.11.19 v 15:20

Gapyra
Nechtěl jsem, aby to vyznělo, že jsem věčný stěžovatel. Že motorka ztrácí na ceně, je mi jasné. A že díly budou levnější? Tak na to byl mokrej sen nejednoho motorkáře. :D

CipísZ
Díky moto-škole jsem si pár strojů nasoukal pod zadek. Ovšem ... nic takového. A musím říct, že mi není nepohodlná, že se mi líbí a mám ji rád. A investice prostě něco stojí. Když neivestoval předchozí majitel, musím investovat já. :)

akula
Myslím, že to vzdala svíčka, do toho těsnění a byl z toho parádní tříválec. :D

Gahan37
Když je blbá hlava, trpí celý tělo i s peněženkou. :D

Gapyra
Gapyra napsal 22.11.19 v 14:33 10b.

Tak kupní cena cca 50, servis dvacet. Nepřijde mi to jako blbost. Vesměs spotřební věci. Že motorka časem ztrácí cenu neznamená, že na ní budou levnější gumy apod

CipísZ
CipísZ napsal 22.11.19 v 14:25

Mám stejnou CBR sportku již 18 rokem. Musím pochválit značku Honda. Za celou dobu provozu bez jediného problému. Veškerou pravidelnou údržbu provádím svépomocí. Baterka mi vydržela 17 let!! Nedám dopustit na pohodlnost a prostornost stroje oproti dnešním. Asi mi je moto souzeno a už ho prodávat nebudu. Během doby mého ježdění jsem toho měl možnost vyzkoušet opravdu hodně cca 50 typů motocyklů, ale tahle sdrcovka mi zůstala a zůstane!

akula
akula napsal 20.11.19 v 22:08 10b.

No těm "závadám" bych se moc nedivil, většina z toho je standardní servis... akorát původní majitel mohl vyklopit, co je potřeba udělat...

Když to vezmu podle sebe a mojí moto, tak:
- ložiska řízení - rozhodně nejsou nesmrtelná
- přední tlumiče - dělají se každých 20k km
- destičky - přední po 15k KO, zadní najedou cca 2x tolik
- olej + filtry - výměna po 10k/1x za rok, u koupené moto okamžitá výměna samozřejmost
- pochybná přední guma (bereme sadu) - gumy jsou spotřebák, u mě 2 sady za rok, navíc to vidíš na první pohled
- řetězovka - naštěstí nemám, ale taky je to více méně spotřebák
- nastavení klapek - běžný servis
- celková kontrola - běžný servis

Co ti tam z toho běžného servisu ještě chybí, tak jsou ventilové vůle a svíčky.

Docela by mě zajímalo, co způsobovalo ten modrej kouř...

Gahan37
Gahan37 napsal 20.11.19 v 07:44 10b.

Koupit motorku a narvat do ní půlku kupní ceny je fakt blbost která se provozuje max u veterána...ale nejsi jediný



TOPlist