PROFIL MOTORKY

Honda CB 600F Hornet (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník S2R.Tom
Vloženo 12.11.2019
Aktualizováno 12.11.2019
Zobrazeno 447x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Horneta není nutné nutné popisovat, toho zná snad každý ?

Více fotografii

Výška jezdce: 181 cm

První dojmy - Motor je oproti staršímu modelu víc pružnější a líp se sbírá z nízkých otáček.

Motorku bych doporučil pro - Motorka je nezáludná, odpustí docela hodně chyb a tím je vhodná pro začínající jezdce i jezdkyně ?

Doplňky na motorce - Na motorku jsem dokupovat nosič kufru SW Motech, kufr Givi V47, přední štítek Givi (trochu pomohl), padáky Rutan, sportovní páčky Rutan (Dobré zpracování), koncovka výfuku Akrapovic GP Style - velice příjemný zvuk (bohužel bez homoligace), LED blinkry Barracuda

Recenze

Jízda na Hornetu 600 je docela příjemná, motorka je nezávazná, vhodná pro začínající jezdce a dobře poslouží i vyjižděným jezdcům.
S motorem jsem neměl za dva roky ježdění problém.
Brzdy jsou dostačující, dával jsem na předek sintrované desky od Brembo + novou kapalinu a účinek byl znatelně lepší.
Hornet je výborně ovladatelná motorka jak v nízkých tak i ve vysokých rychlostech.
Jezdil jsem převážně sám, ale koho jsem vezl spolujezdec si nestěžoval.
Úložného prostoru má pod sedlem Hornet dostatek, osobně jsem tam vozil bez problému lekarníčku, výstražnou vestu a opravnou sadu na pneu.
S motorkou se dá bez problému jezdit do 6 litrů ale i za 7 ?
Se servisem u Horneta není moc co řešit... pravidelná výměna oleje, vzduchový filtr, kontrola svíček a pak stačí jen tancovat a jezdit.
S Hornetem se dá i docela dobře cestovat do 500km se to ještě pořát dá. Měl jsem nosič kufru SW Motech a kufr Givi V47 a projel jsem 2x Rakousko, Grossglockner, Passo del Stelvio, Bormio, Livigno... bez jediného problému

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist