PROFIL MOTORKY

KTM LC8 950 Adventure S (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník vaypor
Vloženo 11.10.2019
Aktualizováno 16.9.2023
Zobrazeno 1 778x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Sko - to znamená 265 mm zábavy + pár doplňků a naprosto úúúžasná motorka.

Více fotografii

Výška jezdce: 1 cm

První dojmy - Vysokáááá a ten motor jede nádherně. Zkušební jízda po tmě nic moc potom cca 200km návrat, ale to už bylo supr.

Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo nechce speciální motorku a přitom chce jezdit v pohodě silnice, k rybníku jet občas delší hnusnou zkratkou přes les a pole :-) a klidně i na výlety a dovolenou. Motorka je naprostý univerzál a závisí co ji obujete. 100 koní na 207 kg, tři nastavení pérování na vidli a čtyři na zadním tlumiči ... která jiná to měla nebo i dnes má ???

Doplňky na motorce - Akrapoviče, padáky, lehké zvednutí předního blatníku, zpřevodování 15 x 45

Recenze

Proč no protože na KTM Adventure mohu všechno
V roce 2003 jsem z ní byl unešenej a když jsem si ji letos (2019) pořídil, tak jsem z ní lehce vykolejenej. Měl jsem 990 a 1190 a je neskutečné jak ta 950 funguje. Motor je naprosto sametovej, dole necukne a je schopnej se bez protestů rozmotat i z 2500 otáček. Přitom táhne jak 990 až nahoru. Do terénu je to naprosto čitelný a hrozně přívětivý. Podvozek motoru stíhá a většinu nerovností těch 265mm schroupne naprosto precizně. Po koupi jsem ujel na červený hladový oko cca 55 km a do nádrže jsem natankoval téměř 22 litrů. Potom přesun 150 km po dálnici (rychlost 120 - 150 (180)), pak město a okresky 100 km a 50 km na lesních a polních cestách a když jsem měl najeto 308 km od natankování, tak se mi pořád ještě nerozsvítilo hladové oko. Z motorky je královský rozhled, ovšem za cenu že nedošlápnu na obě nohy.
...
Tak je rok 2023 a já ji po 4 letech potkávám v rukou kámoše. Jedeme do Bosny na sem tam šotolinu a pak i na cesty co již neexistují. Kámoš ji dostal doporučenou od Throttle Punks a pochvaluje si ji. Přejezd do Bosny ukáže že mu po dálnici a okreskách na špuntech žere 5,6 jak moje 990. V terénu to roste, ale jak motor tak podvozek fungují excelentně a tak není proč si stěžovat. Dneska už se tyhle 950 na Skovým 265 mm podvozku pomalu z trhu vytratily - na oranžovou 2003 se ještě občas dá kápnout, ale modrá Go!!! 2004 už je naprostá rarita a 2005 jsem snad ani nikdy neviděl. Mix maximálně funkčních vlastností téhle motorky produkující nekonečnou zábavu od té doby na trh nikdo neuvedl.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
vaypor
vaypor napsal 09.11.19 v 18:09

Tak jsem dal převod 16 x 45. To je traktor normálně to jede na volnoběh a může se vedle toho jít nebo na tom sedět a a ťapat pravá levá. Motor si bublá a nechcípne, šlape absolutně v klidu a jemně, přitom když je potřeba něco přejet, tak se přidá a předek se hned odlehčí (odlepí). Podvozek s 265mm se chová jak neotesánek a sežere všechno Byl jsem na motání, pršelo a mlha že jsem měl i dioptrický brýle zamlžený, takže některé úseky na "slepo" bez nich. Motorka se i na těch neblbějších úsecích chovala čitelně. Kamarád co má ruce se na ni svezl a byl nadšenej.

zamak77
zamak77 napsal 18.10.19 v 08:04

Hezký popsané, motorka parádní stejnou cestou šel i uživatel ,,sete" má nádhernou ve verzi ,,go" !!

Taz-007
Taz-007 napsal 15.10.19 v 11:34 10b.

vaypor
vaypor napsal 14.10.19 v 00:54


Asi tak ... zrzka

vaypor
vaypor napsal 14.10.19 v 00:51

Nejlepší je se svézt. Měl jsem 990 Sko a 950. Přijel jeden klučina na 950, ale už jak vystupoval z auta hned hlásil "vytlač rovnou to 990 Sko" Ptal jsem se na čem že jezdil a on to gentleman Triumph Upozorňoval jsem jej, že to Sko je po Sadilkovo motání obuté na ostré špalky. On na to že zná. Kamarád mu to projel (měl taky 990) a že jo, že funguje supr. Klučina na to skočil, no a za pět minut se vrátil vyvalenej, s očima jak šnek, že to není úplně džentlmenská jízda Potom jsem je ještě nechal svézt na 950 co bylo původně v plánu a kamarád byl překvapenej jemností motoru. No a já nedávno musel jet na Triumphu, bo kámoš chtěl vyzkoušet KTM, a zatímco on byl nadšenej a bude kačenu kupovat, já z toho slezl a už si ani nepamatuju jaký to bylo.

Více komentářů



TOPlist