Takže dlouho plánovaná oprava bouraného předku. Pár motorek jsem už do šroubku pod rukama měl, tady šlo převážně o to pochopit, jak to kluci Japonský mysleli u týhle mašiny, co se týče "co všechno odšroubovat" . Poradili jsme si s tím - pak je to už všechno jednoduchá mechanika - český člověk si poradí.
Chladič opraven v Novém Městě nad Metují u Habrmana, mohu jenom doporučit. Plasty svařovány v Šeřči (Petr Vláha - 777 934 412) milionkrát doporučuji!!
Zbývá dořešit drobnosti jako je blinkr, nebo stočení kotoučů (nové jsou jinak sjeté na průměru, než pracuje třmen), kosmetika (lak), plastové napínáky plynových lanek, svařit topcase + sehnat opěrku spolujezdce, chybějící vibrační gumy do držáků kufru, přeleštit světlo,...
Motorka nikam nezatáčí, rám nehodu ve 20km/h ani nepocítil
PS: Sada ložisek do krku od Tourmaxu má dvě spodní prachovky. Pokud tu jednu do té doby neztratím, tak přístí výměna ložisek může proběhnout ještě levněji a člověk nemusí připlácet za "originální" standartizované kuželíková ložiska.
-
Motorka před opravou - krapet nakopnutá ne?
-
Absence centrálního stojanu - vyřešeno
-
Motorka v nejvyšší fázi rozebranosti
-
Detail rozbitého chladiče + do vrtule
-
Chladič srovnán + zalit - chladí hezky, neteče, levná oprava
-
Lehce obtisklé ložisko ve spodní části krku
-
Nová miska ložiska
-
Nalisováno nové ložisko (celkem porod dostat ven staré)
-
Vidle na svém místě
-
Výměna pneu
-
Vyvažování kola
-
První start, kontrola sahary, těsností chlad. okruhu
-
Svařený úchyt levého plastu
-
Svařený blatník
-
Svařený blatník
-
Svařený blatník
-
Motorka bez plastů
-
Motorka s plasty
-
Motorka bez plastů
-
Motorka s plasty
-
Motorka bez plastů
-
Motorka s plasty
-
Jak dopadly původní tlumiče + ohlé spodní brýle
Dost dobrý.
Pěkná práce