renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSR 600 (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Veena82
Vloženo 7.8.2019
Aktualizováno 7.8.2019
Zobrazeno 706x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Je to malá, svižná prcina. Pěkně upaluje a od 8mi tisíc otáček ti začne vrnět v klíně a začíná prdel.

Motorka koupena od FIRMA:Haus-moto (Ledeč nad Sázavou)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki GPZ 750: Obě motorky se mi moc líbily, takže na oko to bylo nerozhodně. Trochu jsem se bál, že GSR bude slabé a že si stejně koupím Zeda. No to jsem se pěkně spletl.

První dojmy - Když jsem ji prvně viděl, tak se mi fakt moc líbila. Pěkná barva, vyleštěný svody, nikde ani oděrka, ba ani kapka oleje. Jsou na tom i crash protektory a nový gumy Diavolo. Motor šlape jak hodinky a na tacháku natočeno 20tis, tak to snad ještě nějakou dobu poslouží.

Motorku bych doporučil pro - Určitě pro někoho, kdo seděl na něčem rychlejším, protože se na to velmi snadno vymazlíte. Jede to totiž jako kráva

Doplňky na motorce - Crash bobbins na motoru

Recenze

Vždycky jsem míval silný mašiny. Měl jsem Bandita dvanáctku, nebo V Stroma v litru. Jsem takovej celkem zavalitější, takže mašina musí mít nějaký kobyly, aby mě pěkně povozila. Musím ještě dodat, že jsem osm let žil v UK a tam jsem vlstnil ty mašiny.
Před dvěma lety jsem se vrátil do Čech a mašiny jsem v UK prodal, protože jsem je tady neměl kde mít. Všechen gear jsem si ponechal, protože jsem věděl, že ten den přijde a zase si mašinu pořídím. No, podařilo se mi získat garáž a ještě k tomu kousek od mýho bejváku, takže jsem začal shánět mašinu. Chtěl jsem vyzkoušet něco menšího, ale co má alespoň trochu nějakej výkon. Nejdříve mě napadnul Fazer S2, ten má taky docela slušnej výkon na šestku, ale ve finále jsem se rozhodoval mezi Z 750 a GSR 600. Na obou jsem se svezl, nejdříve teda na zedovi. Musím říct, že jsem od toho čekal víc. Jako táhne pěkně, ale není tam ten wow faktor. To když jsem sednul na GSRo, už dopředu jsem byl zklamanej, řikám si, ty vole když ta sedm a půle jela takhle zdechle, jak asi pojede šestka. Pěkný hovno kamarádi. Od osmi tisíc se to zvedá na prdel a upaluje to jak pitomý. Perfektně se s tím zatačí, manévruje a je to celkem pohodlný. Určitě to není na hrboly. Tam to trpí. Na silnici a po městě je perfektní. Super řazení, spojka zlehka. Moc se mi líbí integrovaný blinkry v plastech kolem nádrže, protože ty ztopořený tykadla mě moc neberou. Dám tam akorát menší plexi, protektory na osy zadního a předního kola, CNC páčky, LED tail light a bude to krása. Až to bude, hodím sem fotku.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist