renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CB 1000R (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník rdone
Vloženo 29.7.2019
Aktualizováno 17.9.2019
Zobrazeno 1 220x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Novy stroj, hladal som co po Fireblade - a nasiel som :)

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Siroke riaditka, lahsi posed a trochu slabsi motor (stale porovnavam s CBR). Nahac - takze tam celkom fuka :) Luxusny podvozok, perovanie a sedlo.

Motorku bych doporučil pro - Skusenejsi jazdec - je to trochu potvora :)

Doplňky na motorce - - drziak RZ pod sedlo (plastovy drziak na kyvke siel do pr..ec)
- plexi od Puig + Wind-deflektor- pouzivam aj na dlhsie cesty
- RAM drziak na mobil / GPS
- 12V+USB zasuvka na riaditkach
- padaky
- Givi polotuhe kufre s originalnymi drziakmi easylock (Givi-1165KIT + Givi-TE1165 + Givi 3D600)
- CNC packy - M-Style - brzdu som zlomil, tak-tak, uz mi spadla :(((
- extra mriezka/kryt chladica

- odstranene - neskutocne dlhe senzory naklonu

Recenze

PROS:
Vizual - ta cervena je nedodolatelna (preto som nesiel do verzie CB1000R+, pretoze ta je iba cierna/titanova). Motor z Fireblada - tiez dealbraker :)
Orginalny vyfuk ma luxusny sound (trochu horsi vizual:).
Super podvozok a perovanie.
Jedovate brzdy.

CONS:
Inzeniiirovi, ktery vymenil tlacitko blikaca s klaksonom, by som urazil obidve ruky.
Vyklapanie stojana je utopene pod stupackou (hlavne ked tam este bol senzor naklonu) - trafit tam nohu je opruz
Mala nadrz - do blikajucej rezervy dojazd 220-250 km (a to i pri priemernej spotrebe 5,5)
Uzka a velmi citliva rukovat plynu - drzat hodinu/y rovnaku rychlost na dialnici je celkom problem

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MichalKimlo
MichalKimlo napsal 29.07.19 v 23:25 10b.

paradna

biosák
biosák napsal 29.07.19 v 18:12 10b.

Kásná mašina

Více komentářů



TOPlist