Novy stroj, hladal som co po Fireblade - a nasiel som :)
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Siroke riaditka, lahsi posed a trochu slabsi motor (stale porovnavam s CBR). Nahac - takze tam celkom fuka :) Luxusny podvozok, perovanie a sedlo.
Motorku bych doporučil pro - Skusenejsi jazdec - je to trochu potvora :)
Doplňky na motorce - - drziak RZ pod sedlo (plastovy drziak na kyvke siel do pr..ec)
- plexi od Puig + Wind-deflektor- pouzivam aj na dlhsie cesty
- RAM drziak na mobil / GPS
- 12V+USB zasuvka na riaditkach
- padaky
- Givi polotuhe kufre s originalnymi drziakmi easylock (Givi-1165KIT + Givi-TE1165 + Givi 3D600)
- CNC packy - M-Style - brzdu som zlomil, tak-tak, uz mi spadla :(((
- extra mriezka/kryt chladica
- odstranene - neskutocne dlhe senzory naklonu
Recenze
PROS:
Vizual - ta cervena je nedodolatelna (preto som nesiel do verzie CB1000R+, pretoze ta je iba cierna/titanova). Motor z Fireblada - tiez dealbraker :)
Orginalny vyfuk ma luxusny sound (trochu horsi vizual:).
Super podvozok a perovanie.
Jedovate brzdy.
CONS:
Inzeniiirovi, ktery vymenil tlacitko blikaca s klaksonom, by som urazil obidve ruky.
Vyklapanie stojana je utopene pod stupackou (hlavne ked tam este bol senzor naklonu) - trafit tam nohu je opruz
Mala nadrz - do blikajucej rezervy dojazd 220-250 km (a to i pri priemernej spotrebe 5,5)
Uzka a velmi citliva rukovat plynu - drzat hodinu/y rovnaku rychlost na dialnici je celkom problem
paradna
Kásná mašina