Ked som ju nasiel na predaj v CR,tak som ju skratka musel mat
Motorka koupena od Nepamatam si meno
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia Tuono V4 1100 Factory: BMW som este v garazi nemal
První dojmy - Kvoli sprisnenym kontrolam na STK sa u nas skoncila doba prerabania supersportov na silne nahace a tak nebola ina moznost,ako si kupit originalny powernaked nabuseny z fabriky
Motorku bych doporučil pro - Motorku odporucam skusenemu pilotovi
Doplňky na motorce - Padaky na rame,oboch osiach a tiez ochrana kartrov motora
Recenze
Dlhsiu dobu som sa pozeral po nejakom zaujimavom,vyladenom nahaci a tak sa volba zuzila na BMW S1000R,Ducati Streetfighter 1098,MV Agusta Brutale,Triumph Speed Triple 1050R a Aprilia Tuono V4 1100 Factory.Kedze MV Agustu Brutale a Triumph Speed Triple 1050 som uz v minulosti mal a Ducati Streetfightera 1098 ma v garazi brat,tak som sa vlastne rozhodoval iba medzi BMW a Apriliou.Prebehol som vsetky mozne recenzie,fora,videa a ked sa objavilo S1000R na predaj s najazdom 17 000km,hned som ho utekal kupit.Motorka ma zaujimavy dizajn,silny motor,brzdy Brembo,quickshifter a kopec elektronickych vychytavok (elektronicky nastavitelny podvozok,jazdne rezimy,ABS,tempomat,vyhrievane rukovate atd).Po vymene oleja,filtrov a prevadzkovych kvapalin utekam jazdit ...
Dojmy po prvych kilometroch su nasledovne:
- motor je neskutocny (priebeh/vykon/odozva)
-quickshifter funguje fakt bez zavahania
-brzdy BREMBO s ABS Bosch netreba komentovat
-vyfuk je seria,ale striela pekne
Mody som nejako extra neskusal,po nastartovani je tam predvoleny Road,ten zmenim na Dynamic Pro a cely cas na nom aj jazdim.
Nedavno som zobral BMW na celodenne jazdenie na okruhu,kedze som mal problem s palivovym cerpadlom na okruhovke a zajazdil som cas,ktory bol iba o 1 sekundu horsi,ako je moj TOP cas na Slovakiaringu (zajazdeny na R1 RN19),takze seriova S1000R sa nezlakne ani okruhu
Tenhle stroj je absolutni silenost, na jare jsem se na ni projel a hned jsem vedel, ze bych byl za mesic bez papiru