Jmenuji se tlustá Berta. Seznamte se se mnou. Jsem klasická motorka. Jsem roadster v nejvlastnejším významu toho slova. Jsem milfka, kterou jste vzdycky chtěli a nikdy neměli.
Motorka koupena od BMW Premium Selection
První dojmy - Je to klasika. Kus železa. Všechno je fortelně udělaný, na ničem se (ještě) nešetřilo. Nastartování motoru motorkou zatřese, vejfuk zavoní spálených benzínem, jednička zapadne se zvukem kladiva zabíjejícího stovku hřebík a rozjedete se zpátky do doby, kdy motorky byly ještě motor, světlo, řídítka a sedačka. Jede jak tank. Boční vítr řešit nemusíte. 235 kg provozní hmotnost. Ideální do táhlých zatáček na okreskách. Pokud musíte na dálnici, záleží jen na tom, kolik větru vydžíte na helmu a do ramen. Na Pirelkách Angel GT jede jak po kolejích.
Motorku bych doporučil pro - Motorka je ideální pro lidi, který hledaj opravdovou klasiku. Je to stylovka, na který ulpí nejedno oko.
Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti.
Recenze
Kdo chce klasickou motorku z dob, kdy se motorky dělaly tak, jak se dělaly a nechce jít cestou retro moderní imitace, tohle je motorka pro něj. Chtěl jsem vrátit čas a koupit si něco, co jsem chtěl, ale neměl na to, protože jsem byl mladej a chudej. Motorku mám tŕi roky, koupil jsem ji ojetou v Bruselu přímo od BMW. Dostal jsem na ni záruku 1 rok a nikdy jsem ji nemusel uplatnit. Po dvou letech provozu mi praskla hadička k zadní nádržce na brzdovku. Po 18 letech měla myslim i nárok. Jinak nikdy nic. Motor táhne jak u tryskáče. Je to pocitově takový hutný, hrubý a silný. Převodovka jako u starýho bavoráku, zvuky jak rány kladivem, občas hledáte neutrál. Je ideální na pohodový vyjížďky po okreskách, táhlý zatáčky jsou labůžo. Nikdy jsem na ní nejel na více než den, ale cestovat se na ní určitě dá, protože po celodenním ježdění zadek nebolí a silná je na dlouhý přesuny taky až až (59 kW). Spotřeba cca 6l, nikdy jsem detailně nepočítal.
Parádní !