Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Podvozek. Ten opravdu v dané kategorii předběhl dobu a i po letech, hledá konkurenci jen velmi obtížně.
Náročnější servis a krátké servisní intervaly.
Moje úpravy |
Podvozek Faltus Suspension, rallye kit R/G, svody 2-1, koncovka G.R.P., změněný převod na 16/45, spojkový válec SiguTech, diodová rampa pod světlem, vysoký blatník SER, sedlo KTM Ergo, zvýšená řidítka, tlumič řízení, vyhřívané rukojeti, blastry s výztuhou, |
---|
Cestování
Dojezd na nádrž | 200-350 |
---|---|
Ochrana jezdce cestování | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Pohodlí jezdce |
Terén
Skoky | |
---|---|
Ochrana motoru | |
Výška | |
Brodivost |
Zázemí
Servisní intervaly | |
---|---|
Nabídka doplňků | |
Dostupnost dílů |
Motor
Mechanická hlučnost | |
---|---|
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6.5 |
Vibrace | |
Převodovka | |
Spojka | |
Průběh výkonu | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0.25 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Obecné
Moje závady | Palivové čerpadlo. Klasika... |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Všechno... |
Sport
Úpravy motoru | Úpravy motoru nejsou třeba. Ale přesto mám odstraněný SAS systém, hlavně kvůli bordelu co z něj litá a zbytečně zastírá filtr a upravený výfukový systém. Ten ze dvou důvodů. Systém 2 in 1, ušetří asi deset kilo váhy a vedlejší efekt je, že motor jede líp od nízkých otáček. |
---|---|
Úpravy podvozku | Podvozek upraven a naladěn odborníkem na WP, panem Faltusem. |
Použité pneumatiky | Delší cesty, kde počítám hlavně se zpevněným povrchem se mi osvědčily Continental TKC70. Podzim a jaro a výlety na offroad do zahraniční, dávám Mitas E-09 zadní a C-17 přední. Na zimní od podzimu do jara, kdy jezdím primárně offroad, dávám Mitas EF-07 S/SL zadní a C19 S/SL přední. |