PROFIL MOTORKY

KTM LC8 950 Adventure (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník TheVikiSuzuki
Vloženo 12.3.2019
Aktualizováno 30.8.2019
Zobrazeno 1 334x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Hodnocení motorky
Nalezeno 36 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: Neuvedeno
Silné stránky

Podvozek. Ten opravdu v dané kategorii předběhl dobu a i po letech, hledá konkurenci jen velmi obtížně.

Slabé stránky

Náročnější servis a krátké servisní intervaly.

Moje úpravy

Podvozek Faltus Suspension, rallye kit R/G, svody 2-1, koncovka G.R.P., změněný převod na 16/45, spojkový válec SiguTech, diodová rampa pod světlem, vysoký blatník SER, sedlo KTM Ergo, zvýšená řidítka, tlumič řízení, vyhřívané rukojeti, blastry s výztuhou,

Cestování

Dojezd na nádrž 200-350
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Terén

Skoky
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana motoru
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Výška
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Brodivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Motor

Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 6.5
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba oleje l/1000km 0.25

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Terén
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Obecné

Moje závady Palivové čerpadlo. Klasika...
Použitý spotřební materiál Všechno...

Sport

Úpravy motoru Úpravy motoru nejsou třeba. Ale přesto mám odstraněný SAS systém, hlavně kvůli bordelu co z něj litá a zbytečně zastírá filtr a upravený výfukový systém. Ten ze dvou důvodů. Systém 2 in 1, ušetří asi deset kilo váhy a vedlejší efekt je, že motor jede líp od nízkých otáček.
Úpravy podvozku Podvozek upraven a naladěn odborníkem na WP, panem Faltusem.
Použité pneumatiky Delší cesty, kde počítám hlavně se zpevněným povrchem se mi osvědčily Continental TKC70. Podzim a jaro a výlety na offroad do zahraniční, dávám Mitas E-09 zadní a C-17 přední. Na zimní od podzimu do jara, kdy jezdím primárně offroad, dávám Mitas EF-07 S/SL zadní a C19 S/SL přední.


TOPlist