Vlastník | roxix | |
---|---|---|
Vloženo | 16.2.2019 | |
Aktualizováno | 9.11.2020 | |
Zobrazeno | 2 661x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
Vlastník | roxix | |
---|---|---|
Vloženo | 16.2.2019 | |
Aktualizováno | 9.11.2020 | |
Zobrazeno | 2 661x |
Honza-K ... Jak říkáš netřeba zadek. Ale na kravinky by se někdy hodil
On není problém, tu brzdu odvzdušnit. Musíš ale vyndat brzdič a dát ho výš, než je pumpa. Což si evidentně udělal. A pak to brzdí, ale hrozně málo. Může za to poměr průměrů pístku brzdové pumpy a brzdovýho válečku v brzdiči. Každý na tu brzdu hrozně tlačí, v noze je docela síla, ale tím, že ten tlak je malej, tak to skoro nebrzdí a pak se to uvaří a zavzdušní.
Měl jsem Tuono ještě v záruce a v Aprilii na mě zkoušeli takový finty, že je pumpa blízko motoru a proto se hřeje a zavzdušňuje. Což je samozřejmě blbost, brzdová kapalina se vaří cca ve 220-240 °C, což je teplota, na kterou motor nikdy neohřeješ.
Chtěl jsem to řešit, ale nakonec jsem to nechal plavat a používal jenom přední brzdu...
Naprostá paráda!
Parádní..a v originále..ať slouží co jen Italfaktor dovolí :D
Krasnej Tunak. K 2V konfiguraci se clovek musi dostat postupne...
pekne si to cele popisal paradna motorka. vzdy sa mi pacila.
Honza-K Jo K-N mám motor šlape krásně. A jak říkáš. Ale když jsem tu brzdu odvzdušnil vzhůru nohama mimo motorku tak to trochu brzdilo A někde jsem četl že je to taky tím že je ta pumpa blízko motoru a přehřívá se ale nevím no. 😉
Tuono je super, hlavne ve verzi Faktory je to proste nejvic
Zadni brzda nema problem s odvzdusnovakem, ale prilis maly prumer pistku brzdove pumpy... ☹ Nepomuze ani prepakovani, musel bys dat jinou. Ale je to zbytecny, ten predek brzdi moc a pri podrazovani krasne brzdi motorem a antihoping udrzi motorku v klidu. Dopurucuju vzduchovy KN filtr, zlepsi chovani motoru v nizkych otackach.
At Ti dobre slouzi, je nadherna!!!
Fakt nadhera
krasavice jedna italská
Absolutni porno