PROFIL MOTORKY

Triumph Street Scrambler (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Muniko
Vloženo 28.1.2019
Aktualizováno 1.2.2019
Zobrazeno 3 411x
HODNOCENÍ PROFILU OD 26 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Stylovka na lokální výlety a středně dlouhou cestu

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Scrambler: Nakonec se mi nelíbil motor...ale spíš vzhledově
BMW R nineT Scrambler: Cena + do terénu je to spíš jen vzhledově
Harley Davidson XLH 883 Sportster: Zklámání z jízdy

První dojmy - Hned mě uchvátila svojí ovladatelností a tahem od spoda. Po letech strávených v předklonu na japonských kapotážích se dostavil úplně jiný pocit a musel jsem ho mít v garáži. Začal jsem na Simsonu a trochu mi ho to připomíná...prostě Simál s 9stovkou :)

Motorku bych doporučil pro - - kdo přešel od předjíždění ke kochání - kdo chce občas sjet kousek ze silnice - komu dělá radost klasika

Doplňky na motorce - - Vance and Hines full system exhoust
- Změna sedla
- zadní tlumiče s "piggy bags"
- přezuto na Karoo 3
- přední zadní blatníky
- pření zadní blinkry
- Tail tidy
- výměna progresivních pružin ve vidlích
- staviče tuhosti předních vidlí

Recenze

Najeto mám asi 7000. Motorku jsem koupil úplně novou od CARTec Brno. Jejích přístup byl skvělej. Víceméně to byl impulz, už mi chyběl nějakej stroj, jelikož jsem měl po prodeji své R1 asi 5 let půst a tak jsem sem tam obcházel prodejce a projížděl testovací jízdy na tom co mě zaujalo napříč spektrem. Ale tahle motorka mě hned chytla u srdce, na ničem jsem neměl větší pocit volnosti a důvěry v ten stroj. Po pár metrech jsem jel myšky v provozu, ve stoje po polňačce a maximálku. Sedlo mi to jak nic jinýho. Chtěl jsem si hned vzít ten testovací model, ale místní Bratislavský prodejce (byl jsem tam na služebce) mi řekl, že mi jí prodá pouze za plnou cenu a vyšperkoval to tím, že až po sezóně...prostě obchodník :)
Zastavil jsem se tedy cestou domů a na všem se domluvl v Cartecu, za 3 týdny byla v garáži.
Hned jsem udělal pár změn, z A) mě to baví a za B) se mi to tak víc líbí, ale chápů. že je to od člověka. Jízdní vlastnosti jsou fakt supr, motor sice dle KW není žádnej brutál, ale překvapí průběhem výkonu, od spodu to má neuvěřitelný tah. Komfortní rychlost je cca. do 130 km pak už to dost trhá ruce. Kdyby se to vybavilo menším štítkem, tak by to asi pomohlo, ale zatím se mi to moc nelíbí. Maximálka je něco málo přes 170 km/h.
Spotřeba kolem 5ti L, podle toho jak to kroutíš. Právě jsem vyměnil zadní tlumiče, originály neměly olejový "piggy bag" tak uvidím, jestli to zlepší podvozek (ale neznamená to, že by byl s originálem jakýkoli problém), takay jsem vyměnil pružiny ve vidlích za progresivní z lepšího materiálu + staviče tuhosti.
Negace :
No moc jich není, ale určitě by se dala zlepšit přední brzda, dvoudisk by to sneslo. Dá se to vyměnit za sadu Brembo, ale samozřejmě to stojí... Není to nic hrozného, ale kdo je zvyklej na suprsport apodob. tak změnu zaznamená.
Při delší cestě mě berou záda, ale to je taky od člověka, rozhodně to není stroj, kdy dáš 500 Km za den slezeš odpočatej. Na druhou stranu na to jsou jiný motorky, Každopádně nějakej trip už na tom mám za sebou a s přehledem jsem odje Jihlava - Vysoké tatry a docela to šlo.
Motorku mám rád a poměrně rychlého nákupu nelituji.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Krakatau
Krakatau napsal 18.03.19 v 11:54 10b.

Paráda!

hory_ninety
hory_ninety napsal 19.02.19 v 15:31 10b.

Nate72
Nate72 napsal 04.02.19 v 20:15 10b.

Flatron007
Flatron007 napsal 03.02.19 v 10:22 10b.

Pěkný Angličan

s4r
s4r napsal 01.02.19 v 21:07 10b.

Moc pěkný, to mi dává smysl!

Více komentářů



TOPlist