Ideální nástupce za Yamahu XTZ 750 Super Ténéré. Má stejnou hmotnost, vyšší výkon, nižší spotřebu paliva ...
Výška jezdce: 207 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 950 SuperEnduro: důvod neuveden
KTM LC8 950 Adventure S: důvod neuveden
KTM 990 Adventure Dakar: důvod neuveden
Yamaha XT1200Z Super Tenere: důvod neuveden
První dojmy - První dojmy z první jízdy byly ... Sakra to není možný, že ten motor tak táhne, že je tak pohodlná a přitom hravá!
Doplňky na motorce - Padací rám, LeoVince, vyhřívaný gripy, hrazda s držákem telefonu kvůli navigaci, předkopnutý laminátový větrný štítek, zdvihy překopaný z 210 na 235 (v plánu jsou 265mm), přídavnej ventilátor, teplotní spínač ventilátoru z původních 102°C nahrazen 95°C ...
Recenze
Hledal jsem něco většího, silnějšího a novějšího než jsem jezdil ale nechtěl jsem ABS ani žádný další pomocníky. Našel jsem tuto KTM a zjišťoval informace kde se jen dalo. Má sice menší zdvihy než stará Super Ténéré ale byl jsem uklidněn, že se dá zvednout na S-kový podvozek a pak bude mít zdvihy vyšší. A protože jezdím velký endura 80% OffRoad, tak jsem po ní okamžitě skočil. Vyjel jsem na ní prozatím jen párkrát, ale pokaždé mě překvapila.
Po roce
S motorkou jsme se podívali na Zakarpatskou Ukrajinu a to tak, že hodně pohodlně a to s kufry a spolujezdkyní. I když se to původně nezdálo je to velký cestovatel a vyškrábe se do neuvěřitelných kopců
Spotřeba se pohybovala okolo 6,5l/100Km a to jsme to vůbec nešetřili.
Jen jednu chybu to má - černý lak. Po roce jde vidět spousta škrábanců proto jsme se rozhodli pro celopolepy
Jak by jsem hodnotil motorku po roce užívání? Je to velkej rebel a na asfalt je jí škoda.
S polepama teprv závoďák pěkná
Ty polepy jsou super kde jsi je pořídil?
Ahoj občas se mrknu i na tvé videjka . Myslím si že sis vybral dobře a že KTM tě překvapí vícekrát MOC PĚKNÁ MOTORKA
Poněvadž jsem prošel obdobným evolučním procesem rozumím každému výše napsanému slovu Po čertech i po létech vynikající a pěkný stroj Kopec ZDARU