PROFIL MOTORKY

Benelli TNT Sport EVO (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník WenCa
Vloženo 9.12.2018
Aktualizováno 14.12.2018
Zobrazeno 2002x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9


Vloženo: 10.02.2019, Uskutečněno: 10.02.2019, Zhlédnuto: 221x


Už od doby, kdy jsem motorku koupil bylo potřeba vyměnit ložiska řízení. Nebylo to ještě super akutní, ale už bylo znát, že se zadrhávají a není to ono. Ložiska jsem objednal už v loni v létě... ale... Pak přijel kamarád a jeho motorka je měla na kaši, tak jsem je vyměnil jemu a objednal si nová. Ale co čert nechtěl, než jsem se k tomu dostal, přijel další kamarád se stejným problémem. Opět jsem vyměnil jemu. No, co čert něchtěl, takhle se to zopakovalo ještě dvakrát a to už byla zima. Aby to nebylo vše, při dalším pokusu o objednání se ukázalo, že jsou ty ložiska vyprodaný... aaaa... No, tak konečně došla řada i na mě, ložiska přišla v týdnu, tak jsem je konečně vyměnil. Taky jsem u toho vyměnil brzdovou kapalinu, ale to už skoro nestojí za řeč

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Vzduchovy filtr vyprat a naimpregnovat

    Jak je v nadpise... Plus jsem vycistil klapky

    Typ: Údržba
    Vloženo: 13.01.2019
    Uskutečněno: 13.01.2019
  • Budik tlaku oleje

    Viz. predchozi prispevek. Doladil jsem drzacek, natahnul kabelaz a namontoval budik na pristrojovku

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 12.01.2019
    Uskutečněno: 12.01.2019
    Komentářů: 4
  • Cidlo tlaku oleje a vycisteni svodu a vymena oleje

    Protoze me vzdycky na motorkach pripadalo nestastne reseny cidlo na tlak oleje, rozhodl jsem se to zmenit. Vetsina motorek ma cidlo tlaku oleje plus cervenou kontrolku na pristrojovce. Reknete si, ze

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 06.01.2019
    Uskutečněno: 06.01.2019
    Komentářů: 3


TOPlist