Provedené opravy:
- Výměna ložisek v obou kolech + gufero (nová ZKL)
- Výměna ložiska rozety + gufero (nově SKF)
- Nové přední pneu Continental ContiGO! 2.25-17 39J TT
- Nové zadní pneu Mitas MC11 2.5-17 43J RF TL/TT
- Výměna gumových silentbloků unašeče rozety
- Nové plynové lanko
- Výměna levého napínáku řetězu
- Vnitřky blatníků natřeny dvěma vrstvami barvy (proti korozi)
- Postupná výměna spojovacího materiálu za nerezový
- Oprava vůle v krku řízení - Čínští soudruzi použili opravdu "kvalitní" ložisko krku řízení (označení horní: 91683/22,5, spodní: 91683/24), kterému se rozpadla klec držící kuličky, následně se pak objevila vůle a rozlomená klec se v ložisku celá vzpříčila. Když jsem koukl na cenu ND takřka 350Kč, přičemž je to stejný sráč jako tam byl předtím, tak jsem to vyřešil stejně jako kdysi střed u jízdního kola "bikros". Tj. vytahal jsem originál kuličky, jejich průměr je 4,7mm a doplnil je dalšími kuličkami o stejném rozměru, které jsem doma našel, tak aby zabraly celý obvod ložiska. Vešlo se jich tam asi 20 kusů. Všechny jsou nalepeny ve vazelíně a pak už stačilo krk řízení jen opatrně složit, dotáhnout a vypadá to že by to mohlo chodit.
Ještě zbývá:
- Seřídit ventilové vůle na 0,05 mm
- Výměna svíčky
- Výměna motorového oleje
Náklady na opravy:
Ložiska + gufera: 293 Kč
Přední pneu: 513 Kč
Zadní pneu: 427 Kč
ND + olej + svíčka: 825 Kč
CELKEM: 2058 Kč
Vlastník | Johny_Servis | |
---|---|---|
Vloženo | 3.11.2018 | |
Aktualizováno | 12.12.2023 | |
Zobrazeno | 2 153x |