Změna stroje - z Klasiky (VN 900) na úplného "Marťana" .-)
Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum Tass (Chrudim I)
Výška jezdce: 167 cm
První dojmy - Na pohled mimořádná , kombinující několik "druhů motorek" :-) Má první zkušenost s kapotou , takže pohled jak ze sněžného skůtru... Nádherně a klidně si přede a jízda na ní je opravdu o užívání si jízdy !
Motorku bych doporučil pro - Ta se prostě buď musí líbit ,nebo nelíbit - mezi tím asi není nic . Vyhovuje mi nízké sedlo a hladce jdoucí motor. Rozhodnout se nakonec musí každý sám.
Doplňky na motorce - Na motorce už byly kufry Kappa zadní i boční. Používám jen zadní (vejdou se do něj i dvě přilby). Boční kufry mi nedovolí parkouvat v garáži vedle auta. Dokoupil jsem zadní opěrku na kufr a instaloval zásuvku na 12V s USB adaptérem. Těžko se hledalo na této motorce umístění ,ale povedlo se i bez vrtání do lakovaných plastů . Dále nový klakson a prodloužení předního blatníku.
Recenze
Chtěl jsem něco co si ponese stopy po cruiseru na který jsem byl doteď zvyklý ,ale co bude i slušně brzdit a pouštět se s chutí do zatáček.
Extravagantní vzhled se mi líbil - není to úplná "tuctovka". Nejméně "nadčený" jsem původně byl z automatu ... ale po pár kilometrech jsem si to neskutečně užíval !!! Absenci úložných prostorů skvěle řeší už s motorkou koupené a nainstalované kufry- SUPER ! Čím déle ji mám , tím víc se mi líbí ! I nemotorkáři se za ní otáčejí a už se mě na NI pár jezdců na "chromu a třásních" ptalo , jako na jejich příští stroj . Ještě je vtipné , že i při kochací jízdě , když dojedu plechovku , tak uhýbá ke kraji na předjetí , protože asi v zrcátku vidí "pořádnou raketu" ))
Hodně pozitivních kilometrů bez nehod. Třeba se při nějaké příležitosti setkáme.