Moc povedená motorka. Kulatý světlomet s ledkama jí sluší a ladí na retro notu.
Motorka koupena od FIRMA:Autoelegance Brno (Brno-Řečkovice) - Maximální spokojenost je u nich už tradicí. Pan Bláha je člověk na svém místě.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 125F: Malý výkon - 7,8kw
Honda CB 125R: Nižší výkon, slabší zvuk, malinko užší a vyšší sedlo.
Suzuki Inazuma 250: Neprodává se už, a o zbytečných cca 50kg těžší.
První dojmy - Vzal jsem jí bez vyzkoušení a nezklamala. Okamžitě jsem s ní srostl. Příjemná jízdní pozice, řazení jde hladce a přesně, výkon pro mě dostatečný. Pneu Dunlop hezky drží. Měl jsem obavu co se bude dít vzhledem k najetým 0 Km a prudkému dešti, ale ani jednou gumy neustřelily. Display je pěkně čitelná a přehledná. Ochrana před deštěm je nulová. Určitě půjdu do plexi.
Motorku bych doporučil pro - Asi každému, komu se líbí a je pro něj 125 ccm přece jen málo. Nízká hmotnost, spotřeba kolem 3L/100Km, to jsou dobré vlastnosti. Možná je určená primárně do města, ale pro mě to bude spíš cesťák :-)
Doplňky na motorce - Jsou v plánu.
Rozhodně plexi. Ale zatím jediné chystané je pro tento model hodně nízké. Je to spíš designový doplněk bez funkčnosti. Takže se pokusím najít neorig. vyšší. Ale bude to hledání kompromisu, aby chránil před deštěm, ale přitom nekazil vzhled motorky. Možná to bude tvrdý oříšek.
Zadní nosič a kufr.
Boční textilní brašny na delší cesty.
Něco menšího na nádrž se slídou na mapu.
GPS možná časem.
Fotky jsou se 125 R, ale pasuje i na 300 R.
Přijde mi škoda, že není Honda více připravená a dosud nenabízí žádné doplňky k tomuto modelu. To by mělo být podle mě automatické i u novinky. V prodeji je už od června.
Recenze
Zatím jen první jízda domů, 68 Km.
Po mé zkušenosti se slabšíma motorkama musím říct, že je hodně dobrý pocit mít rezervu ve výkonu. Jet si úplně v klidu, ale když je potřeba, tak moct okamžitě zrychlit a třeba předjet traktor.
První jízdu jsem si užíval. CB je pěkně hravé a v kombinaci s nízkou hmotností je to paráda.
Na prodejně jsem nejdřív hodinu dřepěl mezi CB 125 R a tou mojí a prohlížel každý detail. Jsou si dost podobné, ale jak je máte u sebe a střídavě na ně sedáte, tak zjistíte, že je sedlo u 300 lépe vytvarované a o něco nižší, a pohodlnější. Co ale úplně rozhodlo, byl zvuk. Nejdřív prodavač natočil 125. Tichý, hluboký, a bez emocí. Pak přišla na řadu 300 a měl jsem jasno. Je to veliký rozdíl a mohutný výfuk umí vyloudit moc příjemné zvuky .
No a radost je manipulace na místě. 143 Kg je pohodová hmotnost a jsem rád, že se nemusím trápit s něčím podstatně těžším.
krásnej strojek
já bych ji teda kuframa neobtěžkával, ale na běžný vejlety a odpolední projížďky si ji dokážu představit
Ahoj, popravdě ani s tím vyšším plexi není ta ochrana před větrem žádný zázrak. Je to spíš designový doplněk, než že by se za tím člověk schoval. A ještě vyšší plexi by tam už vypadalo fakt blbě.
Měj se fajn
Zdravim,
chcel som sa spytat. Na fotke vidiet, ze ste si tam dal nove plexi, take trosku vyssie. Aky mate z toho pocit? je ta ochrana proti vetru teraz dostatocna?
Dakujem
Krasavice.
A baví mne, že i Ty si troufáš na cestování s objemem, nad kterým většina "bikerů" ohrnuje nos.
Jezdím 15 let starou CBF 250 a až jednoho dne budu měnit, je tahle mašinka horkou favoritkou.
Nosič, kufry a plexi jsou origo Honda?
Tak se dívám, že tady mám profil pořád jenom já
Že bych byl jediný, kdo si tuhle krásku pořídil?? Tak se přidej, ať je nás víc..