Honda CB 300R vs BMW G 310 R: Poslušná vs. dospělý
09.08.2018
2018 | 2022 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 286 cm3 | |
Výkon | 22.8 kW | 22.9 kW |
Výkon při otáčkách | 8500 ot/min | 9000 ot/min |
Točivý moment | 27.5 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 7500 ot/min | 7750 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Kapalina | |
Uspořádání válců | Stojatý | |
Počet válců | 1 | |
Rozvod | DOHC | |
Ventilů na válec | 4 | |
Vrtání | 76 mm | |
Zdvih | 63 mm | |
Kompresní poměr | 10.7 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | |
Startér | Elektrický | |
Počet rychlostí | 6 | |
Sekundární převod | Řetěz | |
Typ rámu | Trubkový | |
Materiál rámu | ocel | |
Zdvih předního odpr. | 130 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 107 mm | |
Brzdy vpředu | kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 296 mm | |
Přední třmen | čtyřpístkový | |
Brzdy vzadu | kotouč | |
Přední kolo | 17 " | |
Zadní kolo | 17 " | |
Rozměr přední pneu | 110/70R17 | |
Rozměr zadní pneu | 150/60R17 | |
Rozvor | 1352 mm | |
Úhel hlavy řízení | 24 ° | 24.7 ° |
Závlek předního kola | - | 93 mm |
Světlá výška | 151 mm | |
Výška sedla | 799 mm | |
Pohotovostní hmotnost | 143 kg | 144 kg |
Objem nádrže | 10 l | |
Množství oleje | 1.8 l | |
Spotřeba | 3.3 l/100 km | |
Maximální rychlost | 153 km/h | - |
První cena | 124900 Kč | 134900 Kč |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | 124900 Kč | - |
Poznámka | 41mm vidlice, ocelová kyvka |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | Klasika nebo scrambler do 100 tisíc | 49 | 8.1.2024 10:47 | ||
Naked bike | Jaký nejlepší laďák na CB300R | 17 | 31.12.2023 15:16 | ||
Naked bike | Motorky pro začátečníky - diskuze | 56 | 3.8.2021 16:37 | ||
Naked bike | CB300R problém se starty | 21 | 5.4.2021 18:57 | ||
Enduro & funbike | Vhodné menší moto k cestování | 10 | 28.3.2019 10:23 | ||
Ostatní | Registr moto -počty malorážek | 0 | 21.11.2015 18:07 |
Obratná, lehká, zábavná a nádherná klasicko-moderně vypadající motorka
Malorážka, se sympatickým hlubokým zvukem, v retro designu se super technologiema, za málo peněz
Líbila se mi od první chvíle na webu a naživo pak ještě víc
Moc povedená motorka. Kulatý světlomet s ledkama jí sluší a ladí na retro notu.
Menší, skvěle ovladatelná, s minimální spotřebou.
Jediný nový současný naháč, který se mi líbí, ostatní modely o podobném objemu se mi prostě nelíbily...
Lehkost, svižnost, zábava. Povedený vzhled.
Krásná, stylová, lehká, další se uvidí teprve
Lehká, obratná a na okresky rychlost postačující. Dokáže svým vzhledem zaujmout kolemjdoucí.
Lehká, svižná, dobře ovladatelná...
Lehká, obratná a na okresky rychlost postačující. Dokáže svým vzhledem zaujmout kolemjdoucí.
Oproti mojí CB125J z roku ´76 je to Mercedes S-class. Lehká, živá, dobré brzdy, dobrá spotřeba, akor...
Lehká, svižná, dobře ovladatelná...
Menší, skvěle ovladatelná, s minimální spotřebou.
Jediný nový současný naháč, který se mi líbí, ostatní modely o podobném objemu se mi prostě nelíbily...
Líbila se mi od první chvíle na webu a naživo pak ještě víc
Malorážka, se sympatickým hlubokým zvukem, v retro designu se super technologiema, za málo peněz
Obratná, lehká, zábavná a nádherná klasicko-moderně vypadající motorka
Lehkost, svižnost, zábava. Povedený vzhled.
Krásná, stylová, lehká, další se uvidí teprve
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 7.5/10 |
Spojka | 9.0/10 |
Vibrace | 8.3/10 |
Převodovka | 8.3/10 |
Mechanická hlučnost | 8.5/10 |
Zvuk | 7.3/10 |
Spolehlivost | 9.3/10 |
Brzdy | 8.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5.7/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 8.5/10 |
Jízda | |
Sport | 8.0/10 |
Město | 8.3/10 |
Cestování | 5.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.3/10 |
Ceny servisu | 6.0/10 |
Servisní síť | 7.5/10 |
Dostupnost dílů | 1.0/10 |
Nabídka doplňků | 1.0/10 |
Servisní intervaly | 10.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.3/10 |
Pohodlí spolujezdce | 4.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 6.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 4.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.0/10 |
Světla | 9.8/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
BMW G 310 GS | Nevzal, protože je to indická motorka s BMW znakem. |
Honda CB 500F | Cenový rozdíl na nové 50 tisíc. Ojetých je velmi málo. Navíc jak říkáš Pepa Sršeň \"co je lepší než motorka? No kurva nová motorka\". Navíc vzhledově 300r má více charakteru a subjektivně je přitažlivejší. Výkon mi asi bude chybět, ale vše má čas. |
Yamaha Tracer 700 | Chtěl sem hrozně nový model 2020 od první chvíle, kdy jsem ho viděl. Nicméně v dnešní nejisté ekonomické době sem začal hledat levnější. Zároveň sem si uvědomil, že letos žádné větší cestování nebude a nechám to na další rok. |
Kawasaki Versys 650 | Vzhledově se mi líbí, nicméně technologie zastaralejší a Tracer 700 by byl jinak jasná volba, kdyby nebyl covid :) |
KTM Duke 390 | design se mi líbí tak 50:50 a poměr hmotnost/výkon je super, ale zpracování je šmejd. |
Yamaha MT-03 | vyšší cena a nelíbila se mi. Obyčejná tenká vidlice a vypadá lacině. Má však vyšší maximálku, ale v nizkém a středním pásmu otáček je nudná. |
Royal Enfield Himalayan | Líbila se mi cena, ale občas je nezbytný dálniční přejezd a motorka, které nemůže držet dálniční tempo je nevyhovující. |
Honda CMX500 Rebel | CB 300 R lepší posed, jako na motorce, ne jako na záchodě ? |
Suzuki Inazuma 250 | Neprodává se už, a o zbytečných cca 50kg těžší. |
Honda CB 125R | Nižší výkon, slabší zvuk, malinko užší a vyšší sedlo. |
Honda CB 125F | Malý výkon - 7,8kw |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda Forza 125 | Byla by zábavná, ale ne tak praktická, navíc se spotřebou, jakou mám na NC750X |
KTM Duke 200 | minimum ojetých kusů, nové nebyly dostupné |
Honda CB 500X | Moc se mi líbila na pohled i se mi na ní příjemně sedělo, ale měl jsem strach, že i jako začátečníkovi by mi její kilowatty brzo přestaly stačit. |
Kawasaki Ninja 300 | Krásnej stroj byl dlouho na prvním místě, nakonec rozhodl slabej výkon. |
KTM Duke 390 | Zase řeknu to samé, vyšší výkon KTM, lepší vzhled KTM, žádný výrazný rozdíl v ceně. KTM byla vítězem |
BMW G 310 R | Nepohodlná pro spolujezdce, přestala se prodávat, bez indikátoru řazení |
Yamaha WR 250X | Sice modernější mašina (ABS, LED světla, výrazně přívětivější \"budíky\",...), ale byla mi přeci jen trochu malá (nutila k předklonu k řidítkům, atd) a nakonec jsem se přiklonil znovu k motard stylu. |
Honda CB 500F | Byla mi rozmluvena, že jí shledám brzy slabou |
Husqvarna Svartpilen 401 | Původně záložní varianta, když by nebyly peníze. |
Honda CB 650R | Myslím, že to není třeba vysvětlovat :) |
Suzuki SV 650 | Pekna, meka, dost plastova, mensi vykon |
Honda CB 500F | Sedačka nebyl komfortní. |
Honda CB 500X | Maly vykon |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2019 | CB600 | owners-manual-2019.pdf | 5.3 MB | Uživatelský manuál |